Французький преміальний бренд DS Automobiles офіційно оголосив ціни на DS No8 – електричний фастбек із нотками кросовера. Новинка позиціонується як флагман марки, пропонуючи інноваційні технології, вишуканий дизайн та атмосферу розкоші, яка виходить за межі класичного преміуму
Ціни та комплектації: DS No8 дорожчий за BMW i4
DS No8 пропонується у Франції за ціною від €59 200 за базову Pallas FWD та до €74 600 за топову Etoile AWD Long Range. Найдорожча версія оснащена двомоторною силовою установкою з 370 к.с. (276 кВт) та акумулятором 97,2 кВт-год, що забезпечує 686 км (WLTP) на одному заряді

Вартість No8 виявилася вищою за Audi Q4 Sportback e-tron (€46 990) та BMW i4 Gran Coupe (€57 600). А у топовій комплектації модель безпосередньо конкурує з Audi A6 Sportback e-tron (€66 420), Mercedes-Benz EQE Sedan (€70 050) та BMW i5 (€76 250)
Флагман, але не найдорожчий у лінійці
Незважаючи на високу ціну, DS No8 все ж не є найдорожчим автомобілем бренду. DS7 Performance PHEV стартує з €75 800, а гібридний седан DS9 Opera E-Tense 4×4 досягає €89 250
Щоб дізнатися, наскільки можна збільшити вартість No8, ми скористалися офіційним конфігуратором. Ось як виглядає повністю укомплектований DS No8 Etoile:
- Екстер’єр: колір Crystal Pearl (€1000), чорний дах (€400), 21-дюймові диски Cassiopeia (€1100);
- Інтер’єр: оббивка салону Chestnut Brown Nappa Leather (€2 350), панорамний дах (€800), Absolute Comfort Pack (€2 500) та Absolute Tech Pack (€1350), що включають систему нічного бачення DS Night Vision;
- Технічні опції: 22-кВт трифазний зарядний пристрій (€900) та знімний фаркоп (€990)
Загальна вартість: €85 990 – менше, ніж DS9 Opera, але все ще значна сума для бренду, який тільки входить до преміального сегменту
DS офіційно заявляє про намір “вийти за межі преміуму”, позиціонуючи себе у люксовому сегменті. Це може означати запуск ще дорожчих моделей та спеціальних версій No8 у найближчі роки
Як вважаєте, чи зможе DS No8 стати серйозним конкурентом для BMW, Audi та Mercedes-Benz?
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі