Французький преміальний бренд DS Automobiles офіційно оголосив ціни на DS No8 – електричний фастбек із нотками кросовера. Новинка позиціонується як флагман марки, пропонуючи інноваційні технології, вишуканий дизайн та атмосферу розкоші, яка виходить за межі класичного преміуму
Ціни та комплектації: DS No8 дорожчий за BMW i4
DS No8 пропонується у Франції за ціною від €59 200 за базову Pallas FWD та до €74 600 за топову Etoile AWD Long Range. Найдорожча версія оснащена двомоторною силовою установкою з 370 к.с. (276 кВт) та акумулятором 97,2 кВт-год, що забезпечує 686 км (WLTP) на одному заряді

Вартість No8 виявилася вищою за Audi Q4 Sportback e-tron (€46 990) та BMW i4 Gran Coupe (€57 600). А у топовій комплектації модель безпосередньо конкурує з Audi A6 Sportback e-tron (€66 420), Mercedes-Benz EQE Sedan (€70 050) та BMW i5 (€76 250)
Флагман, але не найдорожчий у лінійці
Незважаючи на високу ціну, DS No8 все ж не є найдорожчим автомобілем бренду. DS7 Performance PHEV стартує з €75 800, а гібридний седан DS9 Opera E-Tense 4×4 досягає €89 250

Щоб дізнатися, наскільки можна збільшити вартість No8, ми скористалися офіційним конфігуратором. Ось як виглядає повністю укомплектований DS No8 Etoile:
- Екстер’єр: колір Crystal Pearl (€1000), чорний дах (€400), 21-дюймові диски Cassiopeia (€1100);
- Інтер’єр: оббивка салону Chestnut Brown Nappa Leather (€2 350), панорамний дах (€800), Absolute Comfort Pack (€2 500) та Absolute Tech Pack (€1350), що включають систему нічного бачення DS Night Vision;
- Технічні опції: 22-кВт трифазний зарядний пристрій (€900) та знімний фаркоп (€990)

Загальна вартість: €85 990 – менше, ніж DS9 Opera, але все ще значна сума для бренду, який тільки входить до преміального сегменту
DS офіційно заявляє про намір “вийти за межі преміуму”, позиціонуючи себе у люксовому сегменті. Це може означати запуск ще дорожчих моделей та спеціальних версій No8 у найближчі роки

Як вважаєте, чи зможе DS No8 стати серйозним конкурентом для BMW, Audi та Mercedes-Benz?
Читати далі
Схожі записиПоки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Шведський бренд представив новий шрифт Centum, створений спеціально для бортових дисплеїв. Ідея проста: водій має швидше зчитувати інформацію та менше відволікатися від дороги Автомобілі наповнилися екранами, а керування багатьма функціями переїхало з кнопок у меню Volvo прагне зробити інтерфейс зрозумілішим завдяки шрифту, який легко читається навіть під час руху. Саме тому дизайнери компанії розробили шрифт […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі