Ніхто й не очікує, що Cadillac Celestiq стане масовою моделлю для бренду
Це зібраний вручну електричний автомобіль вартістю $340 000, і процес фіналізації дизайну може займати у клієнтів тижні або навіть місяці. Тож Cadillac не буде “штампувати” їх, як, наприклад, свої популярні Escalade

Тоні Рома, головний інженер Cadillac з розробки спортивних автомобілів, в нещодавньому епізоді шоу Джея Лено Jay Leno’s Garage розповів, що автовиробник не планує виробляти понад 250 автомобілів на рік для ринку США. “Це супер низький обсяг виробництва”, – сказав Рома Лено. “Ми не оголошуємо точну цифру, але мова йде про сотні, а не тисячі”
Для розуміння рівня ексклюзивності Celestiq: Bugatti планує випустити лише 250 екземплярів свого нового гіперкара Tourbillon з гібридною силовою установкою та двигуном V16. Тобто, Cadillac Celestiq буде таким же рідкісним явищем на дорогах, як і новітній гіперкар від Bugatti. Тільки у світі електромобілів

Celestiq – це автомобіль, за допомогою якого Cadillac планує кинути виклик таким гігантам «важкого люксу», як Rolls-Royce та Bentley. Це далеко не прості суперники. Автовиробник представив серійну версію Celestiq вже два з половиною роки тому, показавши елегантний седан з колісною базою довшою, ніж у трирядного Escalade

Celestiq є флагманом бренду Cadillac, оснащений двома електричними моторами загальною потужністю приблизно 650 кінських сил (це навіть більше, ніж оголошувалося раніше), які мають рухати седан масою близько 2850 кг. Це також дуже важлива модель для концерну General Motors, оскільки вона використовує новітню платформу Ultium, на якій базуватиметься широкий спектр майбутніх електромобілів від американського виробника

Автомобіль має всі атрибути розкоші, які можна очікувати від седана за $340 000
Система напівавтономного водіння Super Cruise, адаптивна пневматична підвіска, повнокероване шасі з поворотом задніх коліс, а також безліч технологічних “родзинок”. Серед них – панорамний дах з можливістю зміни прозорості в чотирьох зонах, величезний HD-дисплей від стійки до стійки, аудіосистема з 38 динаміками, підігрів підлокітників і багато іншого

У сюжеті Джея Лено Celestiq виглядає повністю готовим до виробництва, і журналісти вже мали змогу проїхатися на ньому минулого року. Але не розраховуйте побачити його на кожному розі найближчим часом, адже це електромобіль для обраних
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі