Якщо Ви мрієте про мотоцикл у стилі класичних Café Racer 1960-х, але не хочете мати справу з бензиновим двигуном і вихлопними газами — у компанії Beachman для Вас є відповідь. Їхній новий електричний байк Beachman ’64 поєднує в собі вінтажний зовнішній вигляд ретромотоцикла з сучасною електричною силовою установкою
На вигляд — ніби класика з минулого століття, але працює безшумно і без викидів
Попри зовнішню схожість з бензиновим мотоциклом, за характеристиками це швидше електровелосипед для відпочинку, ніж повноцінний дорожній байк. Модель оснащена акумулятором на 2,88 кВт-год, який дозволяє подолати близько 88 км на одному заряді, та розвиває максимальну швидкість до 72 км/год. Для тих, хто хоче більшої автономності, доступна опція з акумулятором на 3,6 кВт-год, з ним електробайк проїде до 112 км




Цікаво, що Beachman ’64 має три режими їзди, залежно від умов і потреб
У режимі E-Bike швидкість обмежується до 32 км/год — це безпечна й легальна межа для велосипедних доріжок. Режим Mopar дозволяє розігнатися до 48 км/год, а для максимальної продуктивності на бездоріжжі передбачено Off-Road Mode із максимальною швидкістю 72 км/год

З точки зору дизайну, Beachman ’64 створений для тих, хто цінує стиль
Він обладнаний вузьким мотоциклетним кермом, масивною передньою фарою, агресивними позашляховими шинами та м’яким шкіряним сидінням із прошивкою в класичному стилі. Усе це надає байку впізнаваного вінтажного шарму, який вигідно вирізняє його серед інших електровелосипедів на ринку

Акумулятор можна зарядити до 80% всього за три години від звичайної побутової розетки. Також передбачена система рекуперативного гальмування, що дозволяє частково заряджати батарею під час уповільнення — це зручно і сприяє енергоефективності
У США стартова ціна Beachman ’64 складає 4800 доларів, що робить його порівнянним за вартістю з деякими бензиновими мотоциклами початкового рівня. Проте в сегменті електробайків із класичним зовнішнім виглядом він практично не має конкурентів. Це більше про емоції, стиль і унікальність, ніж про утилітарну щоденну експлуатацію

Читати далі
Схожі записиPorsche завжди славилася своєю інженерною філософією еволюції, а не революції, і протягом 77 років компанія вдосконалювала мистецтво розташування опозитного шестициліндрового двигуна в задній частині своїх спортивних моделей. Проте для електричного Cayenne Porsche вирішила зробити крок далеко за межі традиційного підходу, створивши акумулятор, який не лише перевершує попередні стандарти, а й задає нову планку для технологій […]
2 Жовтня 2025
Плани Dodge створити справжній електричний суперкар під назвою Charger Daytona SRT Banshee зазнали краху ще до того, як автомобіль офіційно з’явився на дорогах. Джерела серед постачальників підтверджують, що 800-вольтова модифікація Banshee фактично скасована. У концерні Stellantis, який володіє брендом Dodge, все відвертіше демонструють відхід від стратегії повної електрифікації, повертаючи у модельний ряд потужні бензинові двигуни […]
2 Жовтня 2025
Компанія одразу підкреслила, що зміни настільки масштабні, що фактично мова йде про новий автомобіль Головне оновлення стосується переходу з архітектури 400 В на сучасну 800-вольтову платформу. Завдяки цьому кросовер тепер підтримує надшвидку зарядку постійним струмом потужністю 350 кВт. Відновлення енергії від 10 до 80% займає лише 22 хвилини, що на чверть швидше, ніж раніше. Такий […]
2 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі