Якщо Ви мрієте про мотоцикл у стилі класичних Café Racer 1960-х, але не хочете мати справу з бензиновим двигуном і вихлопними газами — у компанії Beachman для Вас є відповідь. Їхній новий електричний байк Beachman ’64 поєднує в собі вінтажний зовнішній вигляд ретромотоцикла з сучасною електричною силовою установкою
На вигляд — ніби класика з минулого століття, але працює безшумно і без викидів
Попри зовнішню схожість з бензиновим мотоциклом, за характеристиками це швидше електровелосипед для відпочинку, ніж повноцінний дорожній байк. Модель оснащена акумулятором на 2,88 кВт-год, який дозволяє подолати близько 88 км на одному заряді, та розвиває максимальну швидкість до 72 км/год. Для тих, хто хоче більшої автономності, доступна опція з акумулятором на 3,6 кВт-год, з ним електробайк проїде до 112 км




Цікаво, що Beachman ’64 має три режими їзди, залежно від умов і потреб
У режимі E-Bike швидкість обмежується до 32 км/год — це безпечна й легальна межа для велосипедних доріжок. Режим Mopar дозволяє розігнатися до 48 км/год, а для максимальної продуктивності на бездоріжжі передбачено Off-Road Mode із максимальною швидкістю 72 км/год

З точки зору дизайну, Beachman ’64 створений для тих, хто цінує стиль
Він обладнаний вузьким мотоциклетним кермом, масивною передньою фарою, агресивними позашляховими шинами та м’яким шкіряним сидінням із прошивкою в класичному стилі. Усе це надає байку впізнаваного вінтажного шарму, який вигідно вирізняє його серед інших електровелосипедів на ринку

Акумулятор можна зарядити до 80% всього за три години від звичайної побутової розетки. Також передбачена система рекуперативного гальмування, що дозволяє частково заряджати батарею під час уповільнення — це зручно і сприяє енергоефективності
У США стартова ціна Beachman ’64 складає 4800 доларів, що робить його порівнянним за вартістю з деякими бензиновими мотоциклами початкового рівня. Проте в сегменті електробайків із класичним зовнішнім виглядом він практично не має конкурентів. Це більше про емоції, стиль і унікальність, ніж про утилітарну щоденну експлуатацію

Читати далі
Схожі записиАмериканські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]
28 Листопада 2025
Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі