Якщо Ви мрієте про мотоцикл у стилі класичних Café Racer 1960-х, але не хочете мати справу з бензиновим двигуном і вихлопними газами — у компанії Beachman для Вас є відповідь. Їхній новий електричний байк Beachman ’64 поєднує в собі вінтажний зовнішній вигляд ретромотоцикла з сучасною електричною силовою установкою
На вигляд — ніби класика з минулого століття, але працює безшумно і без викидів
Попри зовнішню схожість з бензиновим мотоциклом, за характеристиками це швидше електровелосипед для відпочинку, ніж повноцінний дорожній байк. Модель оснащена акумулятором на 2,88 кВт-год, який дозволяє подолати близько 88 км на одному заряді, та розвиває максимальну швидкість до 72 км/год. Для тих, хто хоче більшої автономності, доступна опція з акумулятором на 3,6 кВт-год, з ним електробайк проїде до 112 км
Цікаво, що Beachman ’64 має три режими їзди, залежно від умов і потреб
У режимі E-Bike швидкість обмежується до 32 км/год — це безпечна й легальна межа для велосипедних доріжок. Режим Mopar дозволяє розігнатися до 48 км/год, а для максимальної продуктивності на бездоріжжі передбачено Off-Road Mode із максимальною швидкістю 72 км/год
З точки зору дизайну, Beachman ’64 створений для тих, хто цінує стиль
Він обладнаний вузьким мотоциклетним кермом, масивною передньою фарою, агресивними позашляховими шинами та м’яким шкіряним сидінням із прошивкою в класичному стилі. Усе це надає байку впізнаваного вінтажного шарму, який вигідно вирізняє його серед інших електровелосипедів на ринку
Акумулятор можна зарядити до 80% всього за три години від звичайної побутової розетки. Також передбачена система рекуперативного гальмування, що дозволяє частково заряджати батарею під час уповільнення — це зручно і сприяє енергоефективності
У США стартова ціна Beachman ’64 складає 4800 доларів, що робить його порівнянним за вартістю з деякими бензиновими мотоциклами початкового рівня. Проте в сегменті електробайків із класичним зовнішнім виглядом він практично не має конкурентів. Це більше про емоції, стиль і унікальність, ніж про утилітарну щоденну експлуатацію
Читати далі
Схожі записиSkoda показала перші образи Vision O — концепту майбутньої електричної Octavia. Вперше за десятиліття бестселер чехів змінює платформу, стиль і саму ідеологію. Але залишає головне — простір, функціональність і доступність Компанія Skoda впевнено рухається в еру електрифікації Після успіху кросоверів Enyaq та Elroq, а також анонсу компактнішого Epiq, чехи звертають увагу на свій головний козир […]
1 Серпня 2025Після років експериментів з кросоверами Subaru знову звертає погляд на спорткари. Але цього разу — без характерного реву «боксерного» двигуна. У компанії замислилися над повністю електричною версією легендарного BRZ — купе, яке встигло стати улюбленцем ентузіастів Оригінальний Subaru BRZ з’явився ще у 2011 році Легке купе з заднім приводом і атмосферним бензиновим двигуном швидко завоювало […]
1 Серпня 2025Новий електричний флагманський Li Auto i8 (не плутати з гібридним суперкаром BMW i8) — це шестимісний SUV, який поєднує аеродинаміку спорткара, салон рівня бізнес-класу й витрату енергії на рівні компактного седана. І все це — за ціну меншу, ніж середньостатистична Tesla Li Auto i8 за габаритами більший за Tesla Model X, а за аеродинамікою кращий […]
1 Серпня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі