Японська компанія Sharp десятиліттями асоціювалася з телевізорами, мікрохвильовками та очищувачами повітря. Вона стала частиною побуту, а не чогось, що має колеса. Тепер бренд має намір перенести свій домашній комфорт на дороги, розширивши присутність у сфері електромобільності
Sharp поглиблює співпрацю з Foxconn, компанією, яка має величезний досвід у виробництві електроніки та тепер розвиває власні платформи для електромобілів. Нове покоління концепта електричного мінівена Sharp LDK+ є значно більш зрілим, порівняно з прототипом, який показували у 2024 році. Дебют новинки відбудеться на Japan Mobility Show вже наприкінці місяця
Силует електромобіля став стриманішим та ближчим до серійної моделі
Передня частина тепер має більш виразну форму із суцільною світлодіодною панеллю фар, інтегрованою у закриту решітку з логотипом Sharp. Попри двотонне фарбування, зовнішність виглядає спокійно та навіть стримано — наче компанія навмисно намагається створити автомобіль, який не виглядатиме футуристичним на вулиці

Розсувні двері, вертикальна задня частина, класичні дзеркала і звичайні ручки натякають, що модель вже близька до масового виробництва, а не просто до концептуальних експериментів. Інтер’єр проглядається через широкий отвір без центральної стійки. Усередині — рівна підлога, водійське крісло, яке може повертатися назад, і центральна консоль зі складним столиком
Заднє тримісне сидіння відсунуте далі назад, що зменшує об’єм багажника, але створює атмосферу «домашньої вітальні на колесах», підсилену м’яким підсвічуванням. Sharp хоче, щоб LDK+ працював як продовження Вашої вітальні, коли електромобіль припарковано. Гігантський 65-дюймовий екран раннього концепта зник, натомість з’явився проєктор і висувний екран над заднім сидінням — салон може перетворюватися на мобільний кінотеатр або віддалений офіс

Електромобіль використовує платформу AIoT від Sharp
Вона дозволяє автомобілю синхронізуватися з домашніми пристроями — від кондиціонерів до пральних машин. Система здатна вивчати звички власника і адаптувати клімат, мультимедіа та навіть взаємодію з домашньою технікою. Передбачено підтримку V2H — можливість живити будинок від батареї автомобіля, а також інтеграцію з сонячними панелями та домашніми енергосховищами
Технічна база LDK+ спільна з електричним мінівеном Foxconn Model A. Той презентували як гнучку платформу, яку можна адаптувати для сімей, бізнесу або комерційних служб. Специфікації двигуна і акумулятора для версії Sharp поки не оголошені, але, ймовірно, будуть близькими до Foxconn

Foxconn планує вивести Model A на дороги Японії у 2027 році, а потім — на ринки Південно-Східної Азії. Sharp поки не повідомляє терміни власного запуску, але більше деталей має з’явитися під час Japan Mobility Show 30 жовтня
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі