Електромобільна платформа STLA Medium від Stellantis обіцяє чудовий пробіг
Компанія Stellantis, незважаючи на падіння продажів і посилену конкуренцію з боку китайських виробників, продовжує інвестувати у розробку новітньої платформи STLA Medium для електромобілів. Щоб довести можливості платформи, Stellantis провела тест-драйв кросовера Peugeot E-3008, який проїхав від Парижа до Ніцци — близько 932 км — на швидкості 130 км/год з двома зупинками для зарядки. Під час першого етапу авто зупинилося після 340 км, а на другому — після ще 366 км, демонструючи споживання 2,6 і 3,34 км/кВт-год відповідно
Тестування на довгих дистанціях – від Парижа до Ніцци з двома зупинками
Усі моделі на STLA Medium, включно з Peugeot E-3008, спроектовані для дальніх подорожей на одному заряді. Цей електромобіль має заявлений запас ходу у 701 км за циклом WLTP при встановленій батареї ємністю 98 кВт-год. Таке обладнання дозволяє кросоверу ефективно витрачати електроенергію навіть на великих швидкостях, що важливо для водіїв, які часто подорожують по автомагістралях. За словами головного інженера Stellantis, Нед К’юріка, платформа STLA Medium дозволяє зменшити кількість зупинок на зарядку, зберігаючи високу ефективність
В планах Stellantis розширення модельного ряду
Stellantis планує випустити п’ять нових моделей на базі STLA Medium до 2026 року, включно з новим флагманом для бренду Lancia та трирядним кросовером Peugeot E-5008. Ця платформа також стане основою для майбутніх моделей Chrysler та Jeep у США, хоча електричні моделі Peugeot навряд чи з’являться на цьому ринку найближчим часом
Інновації та ефективність для далекобійних електромобілів
STLA Medium створена з акцентом на забезпечення дальніх подорожей для водіїв електромобілів, таких як bmw the i3, і вона забезпечує високу продуктивність без шкоди для комфорту і практичності. На прикладі E-3008 видно, що платформа дозволяє водіям долати великі відстані з меншим числом зупинок, надаючи більше впевненості та зручності під час далеких поїздок