Компанія Stellantis, незважаючи на падіння продажів і посилену конкуренцію з боку китайських виробників, продовжує інвестувати у розробку новітньої платформи STLA Medium для електромобілів. Щоб довести можливості платформи, Stellantis провела тест-драйв кросовера Peugeot E-3008, який проїхав від Парижа до Ніцци — близько 932 км — на швидкості 130 км/год з двома зупинками для зарядки. Під час першого етапу авто зупинилося після 340 км, а на другому — після ще 366 км, демонструючи споживання 2,6 і 3,34 км/кВт-год відповідно
Тестування на довгих дистанціях – від Парижа до Ніцци з двома зупинками
Усі моделі на STLA Medium, включно з Peugeot E-3008, спроектовані для дальніх подорожей на одному заряді. Цей електромобіль має заявлений запас ходу у 701 км за циклом WLTP при встановленій батареї ємністю 98 кВт-год. Таке обладнання дозволяє кросоверу ефективно витрачати електроенергію навіть на великих швидкостях, що важливо для водіїв, які часто подорожують по автомагістралях. За словами головного інженера Stellantis, Нед К’юріка, платформа STLA Medium дозволяє зменшити кількість зупинок на зарядку, зберігаючи високу ефективність

В планах Stellantis розширення модельного ряду
Stellantis планує випустити п’ять нових моделей на базі STLA Medium до 2026 року, включно з новим флагманом для бренду Lancia та трирядним кросовером Peugeot E-5008. Ця платформа також стане основою для майбутніх моделей Chrysler та Jeep у США, хоча електричні моделі Peugeot навряд чи з’являться на цьому ринку найближчим часом
Інновації та ефективність для далекобійних електромобілів
STLA Medium створена з акцентом на забезпечення дальніх подорожей для водіїв електромобілів, таких як bmw the i3, і вона забезпечує високу продуктивність без шкоди для комфорту і практичності. На прикладі E-3008 видно, що платформа дозволяє водіям долати великі відстані з меншим числом зупинок, надаючи більше впевненості та зручності під час далеких поїздок

Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі