Електропікап Slate буде настільки простий, що його зможуть обслуговувати власники — photo 60957

Електропікап Slate буде настільки простий, що його зможуть обслуговувати власники

30.10.2025
3 хвилини на прочитання

Американський стартап Slate Auto готується випустити свій перший електричний пікап вартістю $28 тисяч, і підходить до цього нестандартно. Компанія вирішила створити повну екосистему для власників, ще навіть не розпочавши серійне виробництво

Новинка, яку називають просто Slate Truck, має з’явитися наприкінці наступного року. Це буде двомісний електричний пікап із запасом ходу близько 240 миль (386 км), створений для тих, хто хоче практичний, дешевий і простий у догляді електромобіль

Пікап без дилерів, але з власною сервісною мережею 

Як і більшість нових виробників електрокарів, Slate продаватиме свої автомобілі напряму клієнтам, без традиційної дилерської мережі. Але тоді виникає запитання: хто їх обслуговуватиме?

Відповідь — партнерство з компанією RepairPal, яка об’єднує близько 4000 незалежних автомайстерень по всій території США. Саме вони стануть офіційними сервісними центрами Slate. Ці сервіси зможуть виконувати будь-які види робіт — від стандартного технічного обслуговування та встановлення аксесуарів до ремонту високовольтних систем і акумуляторів. Кожен майстер отримає спеціальне навчання, розроблене під потреби бренду

Електропікап Slate буде настільки простий, що його зможуть обслуговувати власники — photo 2

Генеральний директор Кріс Барман пояснив у коментарі для Newsweek, що компанія прагне зробити володіння автомобілем максимально простим і зрозумілим: «Ми хочемо, щоб власник почувався впевнено ще до того, як приїде на сервіс»

Освітня платформа для власників 

Slate не обмежується лише ремонтом. Компанія запускає Slate University — онлайн-платформу для навчання, де власники та техніки зможуть знаходити покрокові відеоінструкції, навчальні матеріали й навіть отримувати сертифікати

Така система дозволить користувачам самостійно виконувати дрібні роботи або просто краще розуміти свій автомобіль. Для ринку електромобілів, де більшість виробників поки не приділяють уваги освітнім програмам, це крок уперед

Електропікап Slate буде настільки простий, що його зможуть обслуговувати власники — photo 3

Доступ до зарядної мережі Tesla Supercharger

Ще одне стратегічне рішення — підтримка стандарту NACS, який використовується Tesla. Це означає, що власники пікапа Slate зможуть користуватися мережею Tesla Supercharger, де понад 25 000 швидкісних зарядок у США

Таким чином, навіть з невеликим запасом ходу у 240 миль (380 км), подорож з узбережжя на узбережжя не стане проблемою — головне, не поспішати і планувати зупинки

Електропікап Slate буде настільки простий, що його зможуть обслуговувати власники — photo 4

Дешевий, простий і амбітний 

Хоча втрата податкових пільг зробила модель Slate менш привабливою фінансово, компанія намагається компенсувати це зручністю володіння

Виробництво планують розпочати в Індіані, на заводі в місті Варсо, наприкінці наступного року. Slate уже зібрала понад 100 000 попередніх замовлень, хоча поки незрозуміло, скільки з них перетворяться на реальні продажі

Попри це, стартап, підтриманий засновником Amazon Джефом Безосом, демонструє серйозні наміри. Його стратегія проста: зробити володіння електромобілем настільки легким, наскільки можливо, без складних сервісних процедур і з максимальною автономністю для власника

Компанія Slate Auto поки не випустила жодного серійного автомобіля, але вже формує навколо себе цілу спільноту власників і майбутніх користувачів. Такий підхід показує, що майбутнє електромобілів — не лише в батареях і технологіях, а й у досвіді володіння

Читати далі

Схожі записи
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років?

Дослідження американської компанії Recurrent показали доволі цікаву й важливу тенденцію: в сучасних електромобілях збереження запасу ходу після трьох років експлуатації виявляється значно кращим, ніж уявляє більшість водіїв. Батарея в будь-якому електрокарі поступово втрачає здатність утримувати заряд, але реальні втрати виявляються не настільки суттєвими й рідко створюють проблеми у щоденній експлуатації Бренди рухаються вперед різними темпами, […]

17 Листопада 2025
Які електромобілі мають найбільший запас ходу після 3 років? — photo 62913
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю

У компанії заявили про завершення випробувань інноваційної батареї, яка працює без рідких компонентів та зберігає стабільну продуктивність у дуже широкому температурному діапазоні. Першу серійну модель з новою батареєю планують представити вже у вересні наступного року Твердотільні батареї довго залишалися чимось на кшталт обіцянки на майбутнє, адже вони здатні давати більшу дальність ходу, вищий рівень безпеки […]

17 Листопада 2025
Dongfeng наступного року виведе на ринок електромобіль з твердотільною батареєю — photo 62901
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США

Mazda нарешті готується до повноцінного виходу на ринок електромобілів після невдалих експериментів зі своїм першим EV і кількох спроб адаптувати китайські моделі. Компанія працює над абсолютно новим електромобілем, створеним на власній платформі, яка розроблена саме під електричну архітектуру. Перший прототип уже помітили під час дорожніх випробувань неподалік інженерного центру Mazda в Ірвіні, Каліфорнія Перший електрокар […]

17 Листопада 2025
Новий електромобіль Mazda помітили під час тестів у США — photo 62879
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK