Електричний Dodge Charger з’явиться в Європі у 2025 році
Ентузіасти мускул-карів у Європі та на Близькому Сході незабаром отримають доступ до повного спектру нових моделей Charger від Dodge, продажі яких почнуться наприкінці наступного року – підтвердили в Stellantis. Хоча це не допоможе вгамувати суперечки серед традиціоналістів щодо відходу від назви Challenger, поступової відмови від бензинового Hemi V8 та впровадження акумуляторно-електричної силової установки, такий крок свідчить про спробу Dodge закріпитися на експортних ринках
Stellantis пропонуватиме за кордоном двох- та чотирьохдверні версії Charger як з ДВЗ, так і з електромотором
Хоча Dodge ще не уточнив, які версії Charger першими надійдуть у продаж на ринках Близького Сходу та в Європі, представник компанії підтвердив, що всі чотири варіанти, включаючи дво- і чотиридверні кузови, будуть доступні як з двигунами внутрішнього згоряння, так і з електричними силовими установками
Електричний Charger Daytona EV розвиває 630 к.с. у своїй флагманській двомоторній конфігурації
Першим електромобілем нового покоління, який буде представлений у США, стане дводверний Charger, відомий як Charger Daytona. Він доступний у двох конфігураціях. Базова модель оснащена парою електродвигунів потужністю 456 к.с. і 547 Нм крутного моменту, які живляться від акумуляторної батареї ємністю 100,5 кВт-год. Для спраглих до потужності ентузіастів флагманський Daytona Scat Pack пропонує більш потужний варіант на 630 к.с. і 849 Нм, який розганяє автомобіль до 60 миль/год (96 км/год) всього за 3,3 секунди
Бензинові двигуни продовжать жити
Для тих, хто прагне відчути гострі відчуття від бензинового двигуна, будуть доступні дві версії купе та седана Charger з ДВЗ, які оснащуються 3,0-літровим рядним двигуном Hurricane. Базова модель пропонуватиметься у двох конфігураціях – зі стандартною та підвищеною потужністю, генерує 420 к.с. та 637 Нм, в той час як більш потужна версія піднімає планку до 550 к.с. та 746 Нм
Нажаль для традиціоналістів, схоже, що механічна коробка передач не буде доступна. Очікується, що обидві моделі отримають нову восьмиступінчасту автоматичну коробкою передач 880RE, заснованою на агрегаті ZF четвертого покоління. Цей «автомат» замінить застарілий TorqueFlite 8HP70, що встановлювався на попередніх моделях Charger та Challenger