Ентузіасти мускул-карів у Європі та на Близькому Сході незабаром отримають доступ до повного спектру нових моделей Charger від Dodge, продажі яких почнуться наприкінці наступного року – підтвердили в Stellantis. Хоча це не допоможе вгамувати суперечки серед традиціоналістів щодо відходу від назви Challenger, поступової відмови від бензинового Hemi V8 та впровадження акумуляторно-електричної силової установки, такий крок свідчить про спробу Dodge закріпитися на експортних ринках

Stellantis пропонуватиме за кордоном двох- та чотирьохдверні версії Charger як з ДВЗ, так і з електромотором
Хоча Dodge ще не уточнив, які версії Charger першими надійдуть у продаж на ринках Близького Сходу та в Європі, представник компанії підтвердив, що всі чотири варіанти, включаючи дво- і чотиридверні кузови, будуть доступні як з двигунами внутрішнього згоряння, так і з електричними силовими установками

Електричний Charger Daytona EV розвиває 630 к.с. у своїй флагманській двомоторній конфігурації
Першим електромобілем нового покоління, який буде представлений у США, стане дводверний Charger, відомий як Charger Daytona. Він доступний у двох конфігураціях. Базова модель оснащена парою електродвигунів потужністю 456 к.с. і 547 Нм крутного моменту, які живляться від акумуляторної батареї ємністю 100,5 кВт-год. Для спраглих до потужності ентузіастів флагманський Daytona Scat Pack пропонує більш потужний варіант на 630 к.с. і 849 Нм, який розганяє автомобіль до 60 миль/год (96 км/год) всього за 3,3 секунди

Бензинові двигуни продовжать жити
Для тих, хто прагне відчути гострі відчуття від бензинового двигуна, будуть доступні дві версії купе та седана Charger з ДВЗ, які оснащуються 3,0-літровим рядним двигуном Hurricane. Базова модель пропонуватиметься у двох конфігураціях – зі стандартною та підвищеною потужністю, генерує 420 к.с. та 637 Нм, в той час як більш потужна версія піднімає планку до 550 к.с. та 746 Нм
Нажаль для традиціоналістів, схоже, що механічна коробка передач не буде доступна. Очікується, що обидві моделі отримають нову восьмиступінчасту автоматичну коробкою передач 880RE, заснованою на агрегаті ZF четвертого покоління. Цей «автомат» замінить застарілий TorqueFlite 8HP70, що встановлювався на попередніх моделях Charger та Challenger
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025
Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025
Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі