Китайський автогігант BYD вкотре змусив світ говорити про себе
Його дочірній бренд YangWang офіційно представив електричний гіперкар U9 Xtreme, який встановив новий світовий рекорд максимальної швидкості серед серійних автомобілів. На швидкісному овалі ATP Papenburg у Німеччині машина розігналася до приголомшливих 496 км/год (308 миль/год), перевершивши досягнення легендарного Bugatti Chiron Super Sport 300+ та залишивши позаду таких конкурентів, як Rimac Nevera чи Aspark Owl

За кермом був німецький гонщик Марк Бассенг, добре відомий своєю майстерністю у рекордних заїздах. Минулого року він уже встановив особистий рекорд швидкості на «стандартному» U9, але тепер увійшов до елітного клубу пілотів, яким вдалося подолати планку у 300 миль/год. За словами очевидців, електричний гіперкар міг би досягти й позначки у 500 км/год, однак пілоту довелося знизити швидкість, коли машину почало зносити до бар’єра

Секрет феноменальних показників U9 Xtreme полягає в його технологіях
Чотири електродвигуни сумарною потужністю майже 3000 к.с. більш ніж удвічі перевищують можливості базового U9. Це перший серійний автомобіль, оснащений високовольтною системою на 1200 вольт, яка забезпечує блискавичну подачу енергії до моторів та значно зменшує нагрівання. Доповнює картину фірмова Blade Battery від BYD з високою щільністю елементів, що витримує екстремальні навантаження й дозволяє уникати перегріву навіть на граничних швидкостях
Попри використання потужнішої батареї та складних технологій, маса авто залишилася відносно невеликою для такого класу — 2480 кг. Інженери також оптимізували шини та підвіску, щоб витримувати тиск на швидкостях понад 400 км/год. У світі буде випущено лише 30 екземплярів U9 Xtreme, і хоча офіційну ціну не розкривають, зрозуміло, що вона перевищить 200 тисяч фунтів стерлінгів, які коштує «звичайний» U9
Вражає не лише рекордна швидкість
BYD підтвердила, що U9 Xtreme подолав коло на Нюрбургринзі за 6 хвилин 59 секунд, побивши рекорд Xiaomi SU7 Ultra. Таким чином, електричний гіперкар не лише найшвидший у світі, а й один із найшвидших на легендарній трасі
U9 Xtreme став символом нового етапу у світовому автопромі. Якщо ще донедавна абсолютним еталоном швидкості були бензинові монстри на кшталт Bugatti чи Koenigsegg, то сьогодні саме електромобіль із Китаю довів, що майбутнє швидкісних перегонів уже тут
Читати далі
Схожі записиМожливо, зараз Renault не має спортивних моделей у своєму поточному асортименті, проте компанія виявилася досить рішучою, щоб створити R5 Turbo 3E Повністю електричний гіперхетч чудово втілює дух гоночної класики 1980-х років. Електричний хетчбек вперше показав себе на історичному ралі Тур де Корс, котре проходило на французькому острові Корсика. Демонстрація дала уявлення про його справжні можливості […]
12 Жовтня 2025
Після презентації довгоочікуваного електрокара Ferrari Elettrica акції компанії різко впали більш ніж на 15 відсотків Найгірший торговий день у історії компанії стався не через сам перший електромобіль Ferrari, а через обережні фінансові прогнози, які розчарували інвесторів. Аналітики назвали позицію компанії занадто стриманою, зазначивши, що оновлені очікування значно нижчі навіть за «мінімальний сценарій зростання» Після заходу […]
12 Жовтня 2025
Китайський бренд Leapmotor, частково підконтрольний Stellantis, постійно розширює свою лінійку в нових сегментах, а його новий гігантський флагманський позашляховик D19 з’явиться на ринку з ціною на рівні Toyota RAV4 Флагманський позашляховик Leapmotor D19 офіційно дебютує 16 жовтня Він буде пропонуватися як у форматі чистого електромобіля, так і як гібрид із подовженим запасом ходу. Великий автомобіль […]
12 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі