Китайський автогігант BYD вкотре змусив світ говорити про себе
Його дочірній бренд YangWang офіційно представив електричний гіперкар U9 Xtreme, який встановив новий світовий рекорд максимальної швидкості серед серійних автомобілів. На швидкісному овалі ATP Papenburg у Німеччині машина розігналася до приголомшливих 496 км/год (308 миль/год), перевершивши досягнення легендарного Bugatti Chiron Super Sport 300+ та залишивши позаду таких конкурентів, як Rimac Nevera чи Aspark Owl

За кермом був німецький гонщик Марк Бассенг, добре відомий своєю майстерністю у рекордних заїздах. Минулого року він уже встановив особистий рекорд швидкості на «стандартному» U9, але тепер увійшов до елітного клубу пілотів, яким вдалося подолати планку у 300 миль/год. За словами очевидців, електричний гіперкар міг би досягти й позначки у 500 км/год, однак пілоту довелося знизити швидкість, коли машину почало зносити до бар’єра

Секрет феноменальних показників U9 Xtreme полягає в його технологіях
Чотири електродвигуни сумарною потужністю майже 3000 к.с. більш ніж удвічі перевищують можливості базового U9. Це перший серійний автомобіль, оснащений високовольтною системою на 1200 вольт, яка забезпечує блискавичну подачу енергії до моторів та значно зменшує нагрівання. Доповнює картину фірмова Blade Battery від BYD з високою щільністю елементів, що витримує екстремальні навантаження й дозволяє уникати перегріву навіть на граничних швидкостях
Попри використання потужнішої батареї та складних технологій, маса авто залишилася відносно невеликою для такого класу — 2480 кг. Інженери також оптимізували шини та підвіску, щоб витримувати тиск на швидкостях понад 400 км/год. У світі буде випущено лише 30 екземплярів U9 Xtreme, і хоча офіційну ціну не розкривають, зрозуміло, що вона перевищить 200 тисяч фунтів стерлінгів, які коштує «звичайний» U9
Вражає не лише рекордна швидкість
BYD підтвердила, що U9 Xtreme подолав коло на Нюрбургринзі за 6 хвилин 59 секунд, побивши рекорд Xiaomi SU7 Ultra. Таким чином, електричний гіперкар не лише найшвидший у світі, а й один із найшвидших на легендарній трасі
U9 Xtreme став символом нового етапу у світовому автопромі. Якщо ще донедавна абсолютним еталоном швидкості були бензинові монстри на кшталт Bugatti чи Koenigsegg, то сьогодні саме електромобіль із Китаю довів, що майбутнє швидкісних перегонів уже тут
Читати далі
Схожі записиПонад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]
27 Листопада 2025
Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3 Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]
27 Листопада 2025
Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]
27 Листопада 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі