На автосалоні в Мюнхені Skoda представила концепт Vision O — електричний універсал, який фактично анонсує нове покоління Octavia. І хоча шоукар має ефектні «концептуальні» деталі, як-от задні двері з петлями навпаки чи 3D-друковані підголівники, в його основі серійна модель, що вийде у 2027–2028 роках

Octavia залишається головною для Skoda
Сьогодні у світі панують кросовери та позашляховики, але Skoda свідомо робить ставку на універсал. Причина проста: Octavia — найпопулярніша модель бренду та справжній бестселер у Європі. Саме тому компанія хоче зберегти її у новому електричному форматі. Майбутня Octavia стане «родичкою» Volkswagen ID. Golf і базуватиметься на сучасній електричній платформі SSP від Volkswagen Group

Дизайн у стилі Modern Solid
Vision O демонструє нову дизайнерську мову Modern Solid, яку Skoda розробила спеціально для електромобілів. Лаконічні лінії, суворі пропорції та акценти на функціональності роблять універсал сучасним і впізнаваним
Особливу увагу привертають квадратні колісні арки, масивна чорна С-стійка, увігнута задня частина з підсвіченим написом ŠKODA, а також агресивний перед із вузькою світлотехнікою. Деякі елементи нагадують стиль Opel Astra та DS Automobiles, але загальний образ значно динамічніший і впевнений, ніж у нинішньої Octavia




Усередині Vision O виглядає ще прогресивніше
Традиційної панелі приладів тут немає — її замінює 1,2-метровий панорамний дисплей Horizon, розташований під лобовим склом. Додатково встановлений вертикальний сенсорний планшет для мультимедіа, а керування режимами руху здійснюється через тактильний обертовий контролер
Не обійшлося і без цифрового асистента Laura AI, який може виконувати команди голосом. У салоні є чотири вбудовані парасольки, портативна Bluetooth-колонка та навіть невеликий холодильник.
Габарити концепту теж вражають: довжина становить 4850 мм, що на 152 мм більше за нинішню Octavia, але все ж менше за флагманський Superb. Об’єм багажника — щедрі 650 літрів, чим концепт нагадує класичну практичність Skoda

Технології Rivian і зарядка на 800 вольт
Skoda не розкриває точних характеристик батареї та потужності, але підтверджує, що платформа SSP отримає зарядку на 800 вольт і нове програмне забезпечення, яке розроблятиметься у співпраці з американською компанією Rivian. Це означає надшвидке поповнення заряду та розширені цифрові сервіси
Ймовірно, у лінійці з’явиться і «гаряча» спортивна версія Octavia vRS, яка отримає ще агресивніший дизайн та потужніший електропривід
Vision O показує, що Skoda не відмовляється від своїх традицій і готова боротися за серце європейського покупця не лише кросоверами, а й класичним універсалом. І якщо концепт втілиться у серію з більшістю заявлених рішень, нова Octavia EV може стати одним із найцікавіших сімейних електромобілів Європи у другій половині десятиліття
Читати далі
Схожі записиКитайський автогігант BYD готує серйозну атаку на святая святих японського автопрому — сегмент кей-карів, тобто надкомпактних міських авто, які є невід’ємною частиною японських вулиць. Новинка з кумедною назвою BYD Racco стане першим кей-каром бренду і спробує підкорити серця водіїв, які звикли до мікроавтомобілів типу Nissan Sakura або Mitsubishi eK X EV Прем’єра новинки відбудеться на […]
29 Жовтня 2025
Американський виробник електромобілів Lucid Motors, відомий своїми розкішними моделями Air і Gravity, показав перше зображення свого нового середньорозмірного кросовера, який має коштувати менше ніж з $50 000, і дебютує вже наступного року Lucid поступово переходить від нішевих преміум-седанів до більш практичних і “земних” моделей На тізері, що з’явився майже рівно через рік після першого зображення […]
29 Жовтня 2025
Kia зробила несподіваний хід: бренд офіційно показав перші зображення майбутнього EV4 GT — спортивної електричної версії хетчбека, який має дебютувати у 2026 році. Машина з’явилася у спеціальному камуфляжі, який ледь приховує контури кузова, але натякає на характер і потенціал новачка Зовні EV4 GT нагадує вже знайому версію GT-Line Проте прототип має агресивніші деталі — вертикальні […]
29 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі