Hyundai презентував абсолютно новий електричний кросовер Elexio, розроблений спеціально для китайського ринку у співпраці з місцевим партнером BAIC
Це перший електромобіль, створений спільним підприємством Beijing Hyundai, і він одразу ж привернув увагу завдяки своїм інноваціям у дизайні та технологіях. Elexio відмовився від звичних фізичних кнопок на користь величезного 27-дюймового дисплея з роздільною здатністю 4K, що простягається від лівого краю центральної консолі аж до переднього пасажирського сидіння. Такий підхід створює відчуття простору та мінімалізму в салоні

Окрім головного екрана, перед водієм розташований окремий менший дисплей, який виводить основні дані про поїздку. Це дозволяє зосередитися на керуванні, не відволікаючись на дрібниці. Усі фізичні елементи керування зведені до мінімуму: залишили лише кілька кнопок на триспицевому кермі та важіль перемикання передач біля основи рульової колонки. Такий інтер’єр значно відрізняється від моделей Hyundai Ioniq, які продаються у світі, адже тут зроблено акцент на простоті, зручності та інтелектуальних рішеннях

Зовнішній вигляд Elexio також вирізняється серед інших електромобілів Hyundai
Передня частина позбавлена традиційної решітки радіатора, натомість має спортивні повітрозабірники та широку світлодіодну смугу під горизонтальними фарами. Профіль авто підкреслюють рельєфні крила та затемнена задня стійка, яка візуально поєднується зі спойлером. Задня частина прикрашена високими світлодіодними ліхтарями на всю ширину кузова, масивними літерами з назвою моделі та графічними елементами на бампері

Hyundai Elexio побудований на сучасній платформі E-GMP, яка вже використовується у багатьох електромобілях Hyundai, Kia та Genesis. Завдяки цій архітектурі, новий SUV обіцяє запас ходу понад 700 км на одному заряді (за китайським циклом CTLC). Ємність акумулятора поки не розкривається, але відомо, що батарея підтримує швидку зарядку – з 30% до 80% за 27 хвилин
Інтер’єр Elexio орієнтований на комфорт і практичність
Мінімалістичний дизайн доповнюється численними нішами для зберігання речей, а інтелектуальний інтерфейс забезпечує легкий доступ до всіх функцій автомобіля. Інформаційно-розважальна система працює на сучасному чипі Qualcomm SA8295, він досить швидкий та підтримує найновіші сервіси підключення. Для безпеки водія та пасажирів передбачено комплекс систем допомоги ADAS, які забезпечують рівень автономного керування Level 2+

Виробництво Elexio організовано в Китаї, і перші продажі стартують вже найближчим часом
Чи з’явиться ця модель на інших ринках, поки невідомо. Hyundai інвестував понад 1,1 мільярда доларів у розвиток спільного підприємства з BAIC, щоб адаптувати свої електромобілі до потреб китайських споживачів і посилити свої позиції на ринку, де конкуренція стає дедалі жорсткішою
Читати далі
Схожі записиПівденнокорейський автовиробник, схоже, знайшов свій козир у відповідь на виклики від BYD та інших гравців на ринку Китаю. Hyundai розпочала попередні продажі EO — свого першого електричного позашляховика місцевого виробництва, ціна якого стартує від 130 000 юанів, або близько $18 300 Спільне підприємство Hyundai в Китаї з BAIC, відоме як Beijing Hyundai, розпочало попередній продаж […]
17 Жовтня 2025
Toyota отримала $20 мільйонів на реалізацію проєкту свого мініатюрного електромобіля FT-Me із сонячним дахом Завдяки фінансуванню від уряду Великої Британії компанія наблизилася до втілення своєї ідеї в реальність. Незважаючи на довжину лише 2,5 метра, FT-Me має стати зручним, стильним і доступним рішенням для щоденного пересування містом. Toyota називає його «новаторською концепцією», яка поєднує преміальний дизайн […]
17 Жовтня 2025
Kia стає піонером серед автовиробників, які публічно тестують технологію «паспорта акумулятора» — систему, що відстежує стан батареї на рівні окремих елементів. Ця ініціатива має підготувати компанію до нових європейських норм, забезпечивши максимальну прозорість і довіру між брендом і клієнтами. Під час наукового експерименту інженери Kia використали електромобіль EV3 з вбудованими моніторами клітин, аби дослідити, як […]
17 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі