Після приблизно трьох років продажу R1S та R1T, Rivian планує розширити свій модельний ряд. В 2026 році відбудеться запуск компактного позашляховика R2, потім Rivian планує додати до свого модельного ряду субкомпактний R3 та спортивний R3X. За словами генерального директора бренду RJ Скарінг, Rivian планує вивести на ринок більш спортивну модель до того, як до лінійки приєднається стандартний R3
RJ Скарінг повідомив цю новину в подкасті, заявивши, що бренд випустить електромобіль «так швидко, як тільки це буде можливо»
Ця новина надійшла безпосередньо від Скарінга, який розповів про це в нещодавньому епізоді подкасту The Verge’s Decoder. Він сказав, що компанія хоче побудувати R3X «якомога швидше» після випуску більшої моделі R2

Інформації про нові моделі все ще бракує, але R2 і R3 мають спільну платформу, а колісна база R3 на 12 сантиметрів коротша, ніж у R2. Очікується, що більша модель, яка позиціонується як більш масовий варіант, з’явиться десь у 2026 році зі стартовою ціною в межах 45 000 доларів США. Rivian R2 має конкурувати з Porsche Macan і BMW X3, намагаючись залучити більш глобальну аудиторію
Що може не сподобатися більш широкій аудиторії, так це рішення Rivian видалити програмне забезпечення для дзеркального відображення телефонів Apple CarPlay і Android Auto. В інтерв’ю на популярному подкасті YouTube Маркеса Браунлі минулого року Скарінг пояснив рішення бренду необхідністю контролю. У нещодавньому подкасті Decoder він підтвердив свої слова, пояснивши, що Rivian хоче, щоб її програмне забезпечення було максимально інтегрованим – чого, на його думку, можна досягти, лише підтримуючи високий рівень контролю
Читати далі
Схожі записиЗнайомтеся зі Sleipner — 40-тонною електричною вантажівкою формули 8×4, створеною для найважчих умов гірничих робіт. Компанія Scania назвала свій перший повністю електричний кар’єрний самоскид на честь міфічного восьминогого коня Одіна й уже ввела його в експлуатацію на залізорудній шахті Мальмбергет у Швеції Sleipner став першим акумуляторним самоскидом із формулою 8×4 у лінійці Scania Проєкт розробляли […]
18 Грудня 2025
Європейський Союз готує нову категорію малих електромобілів із так званими «суперкредитами», аби заохотити автовиробників робити доступні електрокари безпосередньо в Європі. Попри дискусії навколо пом’якшення заборони на двигуни внутрішнього згоряння після 2035 року, у Брюсселі й далі наполягають на електричному майбутньому транспорту У межах оновленого «Автомобільного пакета» з’являється окрема підкатегорія M1E До неї зможуть потрапити лише […]
18 Грудня 2025
Ринок уже звикає до дешевих електромобілів з Китаю, які легко переграють європейські, американські та японські моделі за ціною. Dacia Spring теж вписується у цю компанію, адже його виробництво розміщене в Китаї, хоча бренд залишається європейським У Великій Британії Dacia Spring 2026-го модельного року стартує з позначки 12 240 фунтів (13 980 євро) з урахуванням усіх […]
18 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі