Електричний Mercedes-AMG Hyper EV встановив 25 світових рекордів — photo 53409

Електричний Mercedes-AMG Hyper EV встановив 25 світових рекордів

26.08.2025
3 хвилини на прочитання

Mercedes-AMG вкотре довів, що електромобілі можуть поєднувати надпотужну динаміку зі справжньою витривалістю. Концепт-кар AMG GT XX з потужністю 1360 к.с. і зарядною системою на 850 кВт здійснив безпрецедентний рекордний заїзд на випробувальному треку Нардо в Італії, фактично «облетівши» земну кулю за сім із половиною днів та встановивши 25 рекордів витривалості для електромобілів

Електричний Mercedes-AMG Hyper EV встановив 25 світових рекордів — photo 2

Інженерія, натхненна Формулою-1

Серцем цього гіперелектрокара стали три високоефективні осьові електродвигуни, які відрізняються компактністю та високою питомою потужністю. Їх живить передова акумуляторна батарея з інноваційною системою прямого охолодження, розробленою на основі технологій Формули-1. Така архітектура дозволяє тривалий час підтримувати стабільну роботу всіх компонентів навіть при екстремальних навантаженнях і високих температурах

Електричний Mercedes-AMG Hyper EV встановив 25 світових рекордів — photo 3

Рекорди, що перевершують очікування

За 7 днів, 13 годин і 24 хвилини AMG GT XX подолав 40 075 км — відстань, еквівалентну довжині екватора Землі. Під час цього марафону середня швидкість автомобіля склала 137 миль/год (220 км/год), включаючи зупинки для підзарядки. Для цього Mercedes привіз два прототипи, які сумарно подолали 3177 кіл по 12,68 км кожне, практично безперервно рухаючись по трасі Нардо

Дистанція (км)Час подоланняДистанція (милі)
2 000 км8 год 40 хв1 243 миль
5 000 км21 год 55 хв3 107 миль
10 000 км2 дні 23 год 16 хв6 214 миль
15 000 км4 дні 11 год 53 хв9 321 миль
20 000 км6 днів 00 год 23 хв12 427 миль
25 000 км7 днів 14 год 10 хв15 534 миль
40 075 км7 днів 13 год 24 хв24 901 миль


Результат перевершив навіть легендарну подорож із роману Жюля Верна «Навколо світу за 80 днів», зменшивши умовний «навколосвітній маршрут» до одного тижня

Електричний Mercedes-AMG Hyper EV встановив 25 світових рекордів — photo 4

Потужність зарядки та ефективність систем

Однією з найвражаючих особливостей цього проєкту стала ультрашвидка система зарядки потужністю 850 кВт. Поки що така технологія доступна лише експериментальним прототипам, але вона здатна додати 400 км пробігу всього за п’ять хвилин підзарядки. У поєднанні з енергоефективними осьовими двигунами та потужною системою охолодження це доводить: електромобілі вже готові конкурувати у перегонах на витривалість, де традиційно переважають авто з двигунами внутрішнього згоряння

Електричний Mercedes-AMG Hyper EV встановив 25 світових рекордів — photo 5

Майбутнє серійних AMG

Платформа AMG.EA, на базі якої створено GT XX, стане основою для нових серійних моделей бренду вже з наступного року. Рекордний заїзд підтверджує, що майбутні електромобілі Mercedes-AMG здатні не лише вражати розгоном і швидкістю, а й демонструвати надійність та стабільність під час тривалих поїздок. Цей проєкт відкриває нову сторінку в історії бренду, роблячи ставку на інновації та технології світового рівня

Читати далі

Схожі записи
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США

Volkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію  Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]

12 Грудня 2025
Volkswagen шукає спосіб оживити інтерес до електромобілів в США — photo 65719
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими

Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]

12 Грудня 2025
Прорив у технології кремнієвих анодів зробить батареї ефективнішими — photo 65704
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності

Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]

11 Грудня 2025
Peterbilt представив лінійку електричних вантажівок середньої вантажопідйомності — photo 65663
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK