Mercedes-AMG вкотре довів, що електромобілі можуть поєднувати надпотужну динаміку зі справжньою витривалістю. Концепт-кар AMG GT XX з потужністю 1360 к.с. і зарядною системою на 850 кВт здійснив безпрецедентний рекордний заїзд на випробувальному треку Нардо в Італії, фактично «облетівши» земну кулю за сім із половиною днів та встановивши 25 рекордів витривалості для електромобілів

Інженерія, натхненна Формулою-1
Серцем цього гіперелектрокара стали три високоефективні осьові електродвигуни, які відрізняються компактністю та високою питомою потужністю. Їх живить передова акумуляторна батарея з інноваційною системою прямого охолодження, розробленою на основі технологій Формули-1. Така архітектура дозволяє тривалий час підтримувати стабільну роботу всіх компонентів навіть при екстремальних навантаженнях і високих температурах

Рекорди, що перевершують очікування
За 7 днів, 13 годин і 24 хвилини AMG GT XX подолав 40 075 км — відстань, еквівалентну довжині екватора Землі. Під час цього марафону середня швидкість автомобіля склала 137 миль/год (220 км/год), включаючи зупинки для підзарядки. Для цього Mercedes привіз два прототипи, які сумарно подолали 3177 кіл по 12,68 км кожне, практично безперервно рухаючись по трасі Нардо
| Дистанція (км) | Час подолання | Дистанція (милі) |
| 2 000 км | 8 год 40 хв | 1 243 миль |
| 5 000 км | 21 год 55 хв | 3 107 миль |
| 10 000 км | 2 дні 23 год 16 хв | 6 214 миль |
| 15 000 км | 4 дні 11 год 53 хв | 9 321 миль |
| 20 000 км | 6 днів 00 год 23 хв | 12 427 миль |
| 25 000 км | 7 днів 14 год 10 хв | 15 534 миль |
| 40 075 км | 7 днів 13 год 24 хв | 24 901 миль |
Результат перевершив навіть легендарну подорож із роману Жюля Верна «Навколо світу за 80 днів», зменшивши умовний «навколосвітній маршрут» до одного тижня

Потужність зарядки та ефективність систем
Однією з найвражаючих особливостей цього проєкту стала ультрашвидка система зарядки потужністю 850 кВт. Поки що така технологія доступна лише експериментальним прототипам, але вона здатна додати 400 км пробігу всього за п’ять хвилин підзарядки. У поєднанні з енергоефективними осьовими двигунами та потужною системою охолодження це доводить: електромобілі вже готові конкурувати у перегонах на витривалість, де традиційно переважають авто з двигунами внутрішнього згоряння

Майбутнє серійних AMG
Платформа AMG.EA, на базі якої створено GT XX, стане основою для нових серійних моделей бренду вже з наступного року. Рекордний заїзд підтверджує, що майбутні електромобілі Mercedes-AMG здатні не лише вражати розгоном і швидкістю, а й демонструвати надійність та стабільність під час тривалих поїздок. Цей проєкт відкриває нову сторінку в історії бренду, роблячи ставку на інновації та технології світового рівня
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі