Американський стартап Slate привернув до себе увагу завдяки обіцянці створити справді доступний електричний пікап вартістю менше ніж $20 тисяч з урахуванням податкових пільг. Проте нещодавно неочікувано з’явилося оновлення на офіційному сайті виробника: тепер стартова ціна моделі Blank Slate очікується «у діапазоні середини двадцятих», тобто близько $25 тисяч. І це — без урахування податків, зборів та додаткових опцій. Така новина фактично нівелює одну з головних переваг моделі — її наднизьку вартість
Причиною перегляду ціни стали зміни у державній політиці США
Адміністрація Дональда Трампа вже підписала масштабний законопроєкт The One Big Beautiful Bill, який, серед іншого, скорочує фінансування «зелених» ініціатив — зокрема, програм підтримки сонячної та вітрової енергетики, а також податкових пільг на покупку екологічного транспорту. У результаті дія пільги на купівлю нових та вживаних електромобілів у США завершиться достроково — вже 30 вересня 2025 року, замість раніше запланованого 31 грудня 2032 року
Це означає, що покупці більше не зможуть отримати знижку до $7500 при купівлі електромобіля. Для Slate це створює прямий удар по конкурентоспроможності. Адже вартість автомобіля без цієї знижки піднімається майже до рівня таких моделей, як Ford Maverick, який коштує від $28 145, але має ширше оснащення, більше комфорту і краще відпрацьовану платформу
Попри зростання ціни, технічні характеристики Slate залишаються привабливими для тих, хто шукає простий, але функціональний електропікап
Модель оснащена електродвигуном, розташованим на задній осі, потужністю 201 к.с. (150 кВт) та 264 Нм крутного моменту. На вибір доступні два варіанти акумуляторів — 52,7 кВт-год та 84,3 кВт-год. Залежно від конфігурації, батареї забезпечують запас ходу від 240 до 386 км на одному заряді
Розгін від 0 до 96 км/год (0–60 миль/год) у пікапа займає близько 8 секунд, а максимальна швидкість досягає 145 км/год. Це цілком прийнятні показники для бюджетного сегмента електромобілів, особливо якщо врахувати практичність кузова пікап і здатність працювати у легкому комерційному секторі чи для щоденних потреб мешканців передмість
Втім, втрата головної конкурентної переваги — ціни до $20 тисяч — може серйозно вплинути на плани компанії з масштабування продажів. В умовах, коли підтримка з боку держави слабшає, навіть найдоступніші електромобілі змушені переглядати свої позиції на ринку. Тож тепер головне питання: чи зможе Slate втримати інтерес до своєї моделі, якщо вона не буде найвигіднішою пропозицією на ринку?
Читати далі
Схожі записиMG Cyberster, перший у світі електричний родстер із м’яким дахом та дверима «крила метелика», вже в Україні та доступний для замовлення в офіційних дилерських центрах. Створений, щоб поєднувати емоції з інноваціями, Cyberster відкриває нову еру для бренду із британським корінням Силует Cyberster поєднує класичні риси спортивного родстера з футуристичною агресивністю. Подовжений капот, низька посадка, та […]
16 Жовтня 2025Mitsubishi готує сюрприз для відвідувачів Japan Mobility Show у Токіо — футуристичний електричний позашляховик, створений для життя на природі. У той час як компанія в Європі співпрацює з Renault, маючи декілька їхніх моделей під власним брендом, на домашньому ринку вона експериментує з досить сміливими концептами Новий концепт, який поки не має офіційної назви, поєднує позашляховий […]
16 Жовтня 2025Європейські краш-тести знову перевірили китайський автопром на міцність — і результат виявився невтішним Електромобіль Dongfeng Box EV, відомий також як Nammi Box, отримав лише три зірки у рейтингу безпеки Euro NCAP, тоді як його суперники — Renault 5 та BYD Dolphin — показали набагато вищі результати. Для європейських експертів це стало свідченням того, що деяким […]
16 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі