Volkswagen розширює свою лінійку електромобілів і готує найдоступнішу модель у серії ID. One. Вартість новинки складе €20 000, що зробить її однією з найбільш привабливих пропозицій на ринку Європи. Це частина масштабної стратегії бренду, спрямованої на досягнення лідерства в масовому сегменті електрокарів
Доступний електрокар Volkswagen ID.One
Volkswagen офіційно представив перший тизер електромобіля ID.One, який стане наступником компактного VW Up! і займе місце в нижчому сегменті електричних хетчбеків. Виробник позиціонує цю модель як “доступний, якісний та практичний електромобіль для Європи”
Генеральний директор VW Томас Шефер підтвердив, що концепт електрокара буде представлений у березні 2025 року, а серійна версія вийде на ринок у 2027 році. Ціна ID.One стартуватиме з €20 000 – це значно дешевше, ніж Volkswagen ID.2all, який планують запустити у 2026 році з ціною менше €25 000
Очікується, що ID.One буде п’ятидверним хетчбеком з трохи піднятим кузовом у стилі кросовера. На представленому тизері видно LED-оптику, чорну решітку радіатора з підсвіченим логотипом VW, інтегровані денні ходові вогні та рельєфні крила
Технічні характеристики та платформа
Volkswagen ID. One буде побудований на скороченій версії платформи MEB, яка використовується у більш габаритному ID.2all. Компактні розміри дозволять оснастити його меншою батареєю, що зменшить виробничі витрати та зробить модель доступнішою. Автомобіль, найімовірніше, буде мати один електромотор та передній привід
Очікується, що аналогічну архітектуру використають й інші бренди концерну VW Group, такі як Skoda та Seat, що дозволить ще більше здешевити виробництво
Електричні Golf та T-Roc вже в розробці
Окрім ID.One, Volkswagen анонсував ще дев’ять нових моделей до 2027 року в рамках найбільшої трансформаційної стратегії бренду
Попри перенесення виробництва Golf до Мексики, VW підтвердив, що завод у Вольфсбурзі залишиться ключовим у розробці електричних Golf та T-Roc. Ці моделі будуть побудовані на новій Scalable Systems Platform (SSP), яка дозволить застосувати інноваційний виробничий процес
Завдяки такому підходу Volkswagen прагне стати технологічним лідером у масовому виробництві електромобілів до 2030 року, одночасно оптимізуючи витрати та розширюючи лінійку електромобілів у Європі
Читати далі
Схожі записиНещодавно на автомобільному ринку України з’явився Peugeot E-3008 – повністю електричний компактний позашляховик фастбек. Новинка вже доступна для замовлення в 100% електричній версії, пропонуючи поєднання елегантного дизайну, гідної продуктивності та передових технологій Peugeot E-3008 вирізняється сучасним силуетом кузова фастбек Екстер’єр включає світлодіодні фари PIXEL LED з денними ходовими вогнями у вигляді «трьох кігтів», 20-дюймові легкосплавні […]
21 Жовтня 2025Новинка дісталася Києва власним ходом із Польщі, ставши символом початку ери електровантажівок у нашій країні І це не експериментальний прототип, а повноцінний серійний електричний тягач MAN eTGX 20.540, оснащений двигуном потужністю 540 кінських сил і крутним моментом 1250 Нм. Шість потужних батарей загальною ємністю 534 кВт-год забезпечують запас ходу до 500 кілометрів, що робить його […]
21 Жовтня 2025Американська автомобільна промисловість приголомшила Німеччину на власній церемонії нагородження «Автомобіль року», де відразу дві американські моделі — седан і позашляховик — здобули перемогу там, де зазвичай панують BMW і Mercedes. Розкішний Cadillac Vistiq отримав титул «Люксовий автомобіль року», а потужний Lucid Air Sapphire переміг у категорії «Перформанс», залишивши позаду найвідоміших німецьких суперників Зазвичай саме німецькі […]
21 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі