Електричний Xiaomi YU7 схожий на Ferrari Purosangue і McLaren за ціною Volkswagen
Перегони електромобілів набирають обертів, і Xiaomi не гає часу, випускаючи позашляховик YU7, свою другу серійну модель після седана SU7. Цей технічно підкований позашляховик, який планується випустити на ринок в середині 2025 року, значною мірою запозичив мову дизайну седана, прем’єра якого відбулася наприкінці 2023 року
Можливо, це тільки нам здається, що було б доцільніше поміняти назви між седаном і позашляховиком, незважаючи на це, схожість між YU7 і SU7 важко не помітити, особливо, коли мова йде про розміри. Однак, YU7 втілює свою ідентичність позашляховика з трохи вищою, більш м’язистою поставою, що відрізняє його від седана
Електричний позашляховик-близнюк седана Xiaomi SU7 надійде в продаж у Китаї влітку 2025 року
Ще одна річ, яку важко не помітити – це не дуже тонкий натяк на Ferrari Purosangue в профілі YU7. Яскраво виражені колісні арки, скульптурні задні арки та витончена решітка радіатора перегукуються з італійською породистою машиною, але Xiaomi не вдається до відвертої мімікрії. Спереду світлодіодні фари в стилі McLaren 750S надають позашляховику гострого, цілеспрямованого вигляду, а ззаду – світлодіодні ліхтарі на всю ширину і спойлер у формі качиного хвоста, який нагадує Aston Martin DBX
Розміри китайського електромобіля складають 4999 мм в довжину, 1996 мм в ширину і 1600 мм у висоту з колісною базою 3000 мм. Ці розміри майже збігаються з розмірами седана SU7, за винятком того, що позашляховик має перевагу у висоті на 145 мм
Що знаходиться всередині?
Xiaomi ще не показала інтер’єр YU7, але ми не здивуємося, якщо позашляховик запозичить 16,1-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи седана, доповнений дисплеями для задніх пасажирів і мінімалістичною естетикою. Як і в седані, встановлений на даху LiDAR-датчик сигналізує про включення розширених можливостей автономного водіння, які Xiaomi прагне представити на ринку як наріжний камінь своєї лінійки електромобілів
Згідно з даними, які ми отримали від Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю (MIIT), YU7 буде оснащений двомоторною установкою. Передній двигун видає 295 к.с. (220 кВт), тоді як задній генерує 386 к.с. (288 кВт), що в сумі становить 681 к.с. (508 кВт). Це випереджає SU7 Max, який розвиває 664 к.с. (495 кВт / 673 к.с.)
Модельний ряд, ціна та вихід на ринок
YU7 буде оснащений акумуляторною батареєю виробництва CATL, хоча Xiaomi ще не розкрила точних специфікацій. Для порівняння, седан SU7 пропонує батареї ємністю 73,6 кВт-год, 94,3 кВт-год і 101 кВт-год з максимальним запасом ходу в 497 миль (800 км). Враховуючи більшу і важчу раму, YU7, ймовірно, трохи не дотягне до цієї цифри, але не набагато
Що стосується ціни, то Xiaomi не розголошує її, але китайські ЗМІ повідомляють про стартовий діапазон у 250 000-300 000 юанів (що дорівнює $34 400-$41 300 за поточним курсом), позиціонуючи його як прямого конкурента Tesla Model Y. Для порівняння, седан SU7 починається з 215 900 юанів ($29 700), що значно дешевше за еквівалентну модель Tesla Model 3. Популярний серед українців електромобіль фольксваген ID.4 коштує схожі гроші
Виробництво відбуватиметься на заводах Xiaomi в Пекіні, де SU7 нещодавно досягнув позначки в 100 000 одиниць. Запуск в середині 2025 року на горизонті, YU7 приєднається до все більш переповненого ринку позашляховиків