Європейський підрозділ Ford запозичив платформу MEB від Volkswagen, щоб створити позашляховик на батареях, створений європейцями і для європейців
Він мав з’явитися в кинці минулого року, за інформацією Ford of Europe затримка була викликана змінами в правилах сертифікації акумуляторів. Або “недостатніми контрзаходами щодо пожежонебезпеки”, за словами генерального директора Ford Джима Фарлі. У будь-якому випадку, інженери переробили шасі, щоб встановити інші нікель-марганцево-кобальтові батареї. Представник автовиробника сказав, що такий Explorer EV, який щойно вийшов на ринок, “зараз є кращим автомобілем, ніж той, який ми б випустили півроку тому”

У початковій комплектації покупці отримають можливість вибору між двома варіантами. Одномоторна задньопривідна версія Extended Range розвиває 282 кінські сили та 545 Нм крутного моменту, живиться від 77-кіловатної батареї, знайомої нам з Volkswagen ID.4, і здатна проїхати 600 км за циклом WLTP. З цією батареєю позашляховик розганяється до 100 км/год за 6,4 секунди і може перезаряджатися з піковою потужністю 135 кВт

До заміни батарей компанія Ford прогнозувала максимальний запас ходу в 500 км для всієї лінійки електромобілів Explorer EV
Двомоторна версія з розширеним діапазоном пробігу та повним приводом пропонується в одній комплектації з батареєю на 77 кВт-год, а в іншій — з батареєю на 79 кВт-год від більш “гарячої” моделі VW ID.4 GTX. Потужність двигуна зі збільшеною батареєю зростає до 335 к.с. і 545 Нм. Розгін до 100 км/год зменшився до 5,3 секунди, запас ходу — до 530 км, потужність підзарядки зросла до 185 кВт, і ця модель може буксирувати 1200 кілограмів. Ford стверджує, що в ідеальних умовах батарея може зарядитися з 10% до 80% за 26 хвилин

Щоб зменшити витрати та полегшити вибір клієнта, конфігуратор Explorer EV пропонує лише кілька суттєвих опцій. У комплектації Select можна отримати пакет Driver Assistance Pack, який включає в себе дисплей на лобовому склі, 360-градусну камеру, систему допомоги при зміні смуги руху, систему гучного зв’язку на задніх дверях, а також тепловий насос. У комплектації Premium на деяких ринках можна замовити панорамний дах, а також 21-дюймові колісні диски

На початку літа до дилерів почне надходити третя, початкова версія. Це буде комплектація Standard Range з 52-кіловатною батареєю, яка живить 168-сильний двигун на задній осі і обмежена зарядкою 125 кВт. Вироблений у Кельні, Ford Explorer EV 2024 року стартує від 48 510 євро у Німеччині з урахуванням ПДВ
Читати далі
Схожі записиЕлектричні моноцикли вже давно привертають увагу своєю футуристичною зовнішністю, але новинка від InMotion підняла цю категорію на абсолютно новий рівень. Модель InMotion P6 розганяється до неймовірних 150 км/год — швидкості, про яку раніше власники одноколісного транспорту могли лише мріяти. Такий результат перетворює моноцикл із розваги для ентузіастів на справжню машину для екстремальних відчуттів P6 живиться […]
22 Жовтня 2025
General Motors повідомила про значне зростання популярності своєї системи допомоги водієві Super Cruise. Кількість користувачів, які активно користуються функцією безконтактного керування, перевищила пів мільйона — майже вдвічі більше, ніж торік. Така динаміка стала одним із найважливіших досягнень компанії у сфері розвитку автономного водіння та створення нових джерел прибутку Система Super Cruise дозволяє рухатися без утримання […]
22 Жовтня 2025
Американський виробник електромобілів Rivian знову відзначився оригінальним святковим оновленням. На честь Хелловіну компанія підготувала для власників моделей R1S і R1T особливе оновлення програмного забезпечення, яке додає до їхніх електромобілів атмосферу моторошного свята. Тепер позашляховики та пікапи Rivian можуть не лише світитися й видавати дивні звуки, а й реагувати на рух перехожих, створюючи справжню хелловінську виставу […]
22 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі