Ford Explorer EV вийшов на європейський ринок

02.04.2024
Ford Explorer EV вийшов на європейський ринок — photo 7206

Європейський підрозділ Ford запозичив платформу MEB від Volkswagen, щоб створити позашляховик на батареях, створений європейцями і для європейців

Він мав з’явитися в кинці минулого року, за інформацією Ford of Europe затримка була викликана змінами в правилах сертифікації акумуляторів. Або “недостатніми контрзаходами щодо пожежонебезпеки”, за словами генерального директора Ford Джима Фарлі. У будь-якому випадку, інженери переробили шасі, щоб встановити інші нікель-марганцево-кобальтові батареї. Представник автовиробника сказав, що такий Explorer EV, який щойно вийшов на ринок, “зараз є кращим автомобілем, ніж той, який ми б випустили півроку тому”

Ford Explorer EV вийшов на європейський ринок — photo 2

У початковій комплектації покупці отримають можливість вибору між двома варіантами. Одномоторна задньопривідна версія Extended Range розвиває 282 кінські сили та 545 Нм крутного моменту, живиться від 77-кіловатної батареї, знайомої нам з Volkswagen ID.4, і здатна проїхати 600 км за циклом WLTP. З цією батареєю позашляховик розганяється до 100 км/год за 6,4 секунди і може перезаряджатися з піковою потужністю 135 кВт

Ford Explorer EV вийшов на європейський ринок — photo 3

До заміни батарей компанія Ford прогнозувала максимальний запас ходу в 500 км для всієї лінійки електромобілів Explorer EV

Двомоторна версія з розширеним діапазоном пробігу та повним приводом пропонується в одній комплектації з батареєю на 77 кВт-год, а в іншій — з батареєю на 79 кВт-год від більш “гарячої” моделі VW ID.4 GTX. Потужність двигуна зі збільшеною батареєю зростає до 335 к.с. і 545 Нм. Розгін до 100 км/год зменшився до 5,3 секунди, запас ходу — до 530 км, потужність підзарядки зросла до 185 кВт, і ця модель може буксирувати 1200 кілограмів. Ford стверджує, що в ідеальних умовах батарея може зарядитися з 10% до 80% за 26 хвилин

Ford Explorer EV вийшов на європейський ринок — photo 4

Щоб зменшити витрати та полегшити вибір клієнта, конфігуратор Explorer EV пропонує лише кілька суттєвих опцій. У комплектації Select можна отримати пакет Driver Assistance Pack, який включає в себе дисплей на лобовому склі, 360-градусну камеру, систему допомоги при зміні смуги руху, систему гучного зв’язку на задніх дверях, а також тепловий насос. У комплектації Premium на деяких ринках можна замовити панорамний дах, а також 21-дюймові колісні диски

Ford Explorer EV вийшов на європейський ринок — photo 5

На початку літа до дилерів почне надходити третя, початкова версія. Це буде комплектація Standard Range з 52-кіловатною батареєю, яка живить 168-сильний двигун на задній осі і обмежена зарядкою 125 кВт. Вироблений у Кельні, Ford Explorer EV 2024 року стартує від 48 510 євро у Німеччині з урахуванням ПДВ

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK