Цього року класичний значок Ford Capri повертається на електромобілі. Це ім’я в останнє носило купе понад 30 ріков тому. Цього разу маркетингова команда “Блакитного овалу” вирішила відродити ретро-модель, поєднавши її з сучасними технологіями. І щоб зацікавити стару аудиторію моделі, маркетологи вирішили подражнити фанатів марки за допомогою олдскульної друкованої реклами, яка відкриває детальний знімок нового електромобіля на вашому смартфоні
Кампанія не містить брендингу Ford, але має багато посилань на оригінальне європейське купе Capri 1969-86 років
Ford – і його підрозділи Lincoln та Mercury – використовували назву Capri для багатьох автомобілів протягом багатьох років, але найбільш відомим європейським водіям було купе, яке випускали між 1969 та 1986 роками, та продавали зі слоганом “автомобіль, який ви завжди собі обіцяли”
Цей же рядок нещодавно з’явився на загадковій друкованій рекламі, розміщеній компанією Ford. Маркетологи хочуть, щоб фанати марки думали, наче це реклама реставраційної майстерні Comeback Cars, заснованої у 1969 році. У рекламі немає конкретних згадок про Ford та Capri, але є багато завуальованих посилань на Capri та електромобілі
Новий електромобіль буде розкручуватись за допомогою ностальгії?
“Ми повертаємо іконам їхній легендарний статус, переробляючи їх для нової ери”, – йдеться в рекламному проспекті. “Маючи 55-річний досвід, наша команда відновила 1986 класичних купе. Ми обіцяємо швидко повернути вашому автомобілю його первісну славу, КОЖНОГО разу”
Рядок внизу оголошення просить вас написати у Whatsapp “comeback” на вказаний номер, після чого розпочнеться розмова з ботом, який запитає, чи знаєте ви, про що йдеться у грі, і врешті-решт надішле вам тизерне зображення фар нового автомобіля. В акаунті Whatsapp є навіть веб-сайт фейкової реставраційної фірми, на якому дивним чином розміщені фотографії класичного Alfa Romeo GTV і російського седана ГАЗ 21
Новий Capri від Ford буде не дводверним купе, а кросовером
Назва Capri зникла з європейських автосалонів Ford майже 40 років тому і вона не має такої ваги, як назва Mustang в Америці. Але це все ще добре відомий бренд, навіть якщо він і був об’єктом жартів у пізніші роки. З іншого боку, цей значок допоможе привернути увагу до нового електромобіля, коли він з’явиться
Читати далі
Схожі записиКомпанія Chevrolet представила новий електричний компактний кросовер Spark EUV, який незабаром надійде у продаж на ринку Бразилії Новинка фактично є ребрендингом китайського Baojun Yep Plus, створеного в рамках спільного підприємства SAIC-GM-Wuling. Незважаючи на те, що автомобілі практично ідентичні за технічними характеристиками, вартість Chevrolet Spark EUV у Бразилії виявилася більш ніж удвічі вищою, ніж у його […]
11 Липня 2025У першій половині 2025 року продажі Taycan різко сповільнились, поступаючись навіть нішевому спорткару 718, який незабаром буде замінений. Щоб підвищити привабливість електроседана, Porsche представила нову версію Black Edition, яка вже доступна на американському ринку. Спеціальна серія поєднує в собі стриманий, але виразний дизайн із покращеними технічними характеристиками та розширеним списком стандартного обладнання Зовнішній вигляд Taycan […]
11 Липня 2025Volkswagen продовжує дивувати своїх шанувальників не лише інноваційними технологіями, а й вмінням зберігати історичну спадщину Новий Volkswagen ID.3 GTX Fire+Ice — це особлива лімітована серія електричного хот-хетча, яка поєднує у собі сучасність і ностальгію за 90-ми. Ця модель стала своєрідним містком між минулим і майбутнім бренду, адже вона натхненна культовим Golf Fire and Ice 1990 […]
11 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі