Ford представив універсальну платформу для електромобілів — photo 51867

Ford представив універсальну платформу для електромобілів

12.08.2025
3 хвилини на прочитання

Ford розпочинає новий етап у розвитку електромобільного сегмента, презентуючи інноваційну Universal EV Platform. Ця архітектура створена для того, щоб суттєво спростити виробництво, зменшити витрати та надати компанії конкурентну перевагу перед китайськими виробниками, які наразі домінують у сегменті доступних електромобілів

Першою моделлю, побудованою на новій платформі, стане середньорозмірний чотиридверний електричний пікап 

Він обіцяє бути швидким, динамічним у керуванні та доступним за ціною — близько 30 000 доларів. Старт виробництва заплановано на 2027 рік на заводі Louisville Assembly Plant у Кентуккі після інвестицій у розмірі 2 мільярдів доларів

Ford представив універсальну платформу для електромобілів — photo 2

Нова платформа орієнтована на максимальну економію ресурсів 

Вона дозволяє скоротити кількість деталей на 20% порівняно з типовим автомобілем, зменшити кількість робочих станцій на 40% та знизити час складання на 15%. Серед ключових рішень — скорочення довжини кабелів на 1,3 км і зменшення їхньої маси на 10 кг порівняно з Mustang Mach-E

Ліза Дрейк, віцепрезидент Ford з технологічних платформ і систем для електрокарів, наголосила, що ця архітектура дозволить досягти рівня витрат, співмірного з китайськими конкурентами, зокрема BYD. Для цього компанія впроваджує Universal EV Production System, де передня частина, задня частина та структурна батарея збираються окремо, а потім з’єднуються. Великогабаритні алюмінієві виливки зменшують кількість деталей, а нові інструментальні комплекти покращують ергономіку роботи. Платформа підтримує широкий спектр кузовів — від двомісних фургонів до трирядних SUV

Ford представив універсальну платформу для електромобілів — photo 3

Новий пікап може отримати історичну назву Ranchero 

За габаритами новинка буде близькою до Maverick, але перевершить Toyota RAV4 за внутрішнім простором. Додатковий передній багажник (frunk) та кузов дозволять перевозити навіть великі предмети, як-от серфборди

Дизайн пікапа виконаний у мінімалістичному стилі: відсутність решітки радіатора, пласка передня панель для кращої аеродинаміки, вертикальне розділення фар і риси, що нагадують F-150 Lightning та Maverick

Динаміка вражає: завдяки низькому центру тяжіння, миттєвому крутному моменту та спеціальній аеродинаміці пікап зможе розганятися до 97 км/год приблизно за 5 секунд. Головний офіцер Ford з електромобілів і цифрових технологій Дуг Філд порівняв цей проєкт із Model T, підкреслюючи фундаментальний підхід до інженерії

Ford представив універсальну платформу для електромобілів — photo 4

Ford стверджує, що п’ятирічна вартість володіння новою моделлю буде навіть нижчою, ніж трирічна експлуатація вживаного Tesla Model Y 

Пікап отримає акумулятор LFP ємністю близько 51 кВт-год, розроблений спільно з CATL та вироблений у США. У дорожчих версіях буде доступна хімія NMC із більшим запасом ходу. Архітектура на 400 В забезпечить сумісність з існуючими зарядними станціями, а також підтримку функцій V2L і V2H для живлення зовнішніх пристроїв або будинку

Модель отримає повноцінну цифрову екосистему з оновленнями «по повітрю» (OTA), що дозволить додавати нові можливості навіть після купівлі

Вихід цього пікапа стане викликом для конкурентів, включно зі стартапами, які планували дешеві електровантажівки, але не витримали цінового тиску та тарифних бар’єрів. Ford робить ставку на поєднання доступної ціни, високої продуктивності та просторого салону

Ford представив універсальну платформу для електромобілів — photo 5

Платформа відкриє шлях до створення цілої лінійки електромобілів, від компактних моделей до трирядних SUV. Для цього компанія зупинить виробництво Escape та Lincoln Corsair на заводі в Louisville, щоб звільнити потужності під нові електричні моделі

Завдяки інвестиціям, інноваціям та чіткій стратегії Ford має намір зробити електромобілі масовими та доступними, повторивши ефект, який колись спричинила Model T. Прем’єра першої моделі очікується у 2027 році, і вона може змінити ринок так само, як це сталося понад сто років тому

Читати далі

Схожі записи
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK