Freightliner eCascadia – предвісник революції в сфері перевезень
Daimler Truck, до якого входить бренд Freightliner, представив автономну електричну вантажівку, яка перетвориться на серійну модель вже за кілька років
Америка відчуває нестачу водіїв вантажівок, і цю проблему вже вирішують: Daimler Truck активно працює над автономною електричною вантажівкою, серійну версію якої планує представити до 2027 року. Революційна модель матиме четвертий рівень автономності, що дозволить їй рухатись без водія за певних умов
Freightliner eCascadia – це прототип, який базується на електричній eCascadia з обладнанням для автономного водіння від Torc Robotics, яка є «незалежною дочірньою компанією Daimler Truck, що займається технологією автономного віртуального водіння»
В компанії поки не розкривають подробиць, але кажуть, що цей прототип має багато спільного з серійним eCascadia – це вантажівка класу 8 за специфікацією США, яка пропонує акумуляторні батареї ємністю 291 або 438 кВт-год. Вони дозволяють проїжджати з напівпричіпом від 249 до 370 км, відоповідно, на одному заряді
Хоча в компанії не повідомили, яку силову установку має прототип, серед оснащення є сенсорна панель з камерами, а також лідарні й радарні датчики, вбудовані в планку на кабіні. Вона високо встановлена заради поліпшення аеродинамічних характеристик, та звісно має захист датчиків, які завдяки високому розташуванню менше підвласні забрудненню, краще захищенні від дорожнього сміття та мають більший діапазон дії
Додаткові датчики встановлені нижче, і Daimler заявив, що прототип має чотири додаткові 12-вольтні батареї для «забезпечення безперебійної роботи», а також для підвищення безпеки. Модель також оснащена обчислювальним блоком, який розташовано між сидіннями і використовує повітряне охолодження, яке теж проходить тестування
Передбачається, що автономна електрична вантажівка буде використовуватися на коротких, циклічних маршрутах, які мають зарядну інфраструктуру. У Daimler додали, що хоча це «все ще дослідницький інженерний проект, він має потенціал перетворитися на модульну, масштабовану платформу, яка не залежить від двигуна і зможе використовуватись в різних сферах вантажоперевезень». Тим не менш, перші автономні вантажівки компанії планують використовувати традиційні силові агрегати