Конкуренція в сегменті ADAS загострюється
Geely Auto представила систему допомоги водієві G-Pilot, яка має стати серйозним конкурентом аналогічним технологіям від BYD, Tesla, Huawei та Xpeng. У Китаї важливість ADAS (систем допомоги водієві) постійно зростає, і дедалі більше виробників впроваджують їх у свої електромобілі. Лише нещодавно BYD анонсувала свою систему God’s Eye, а тепер Geely має намір прикути до себе увагу, пропонуючи п’ять рівнів автономного водіння
Базова версія G-Pilot H1 підтримує автоматичне паркування та допомогу на швидкісних дорогах. Модель H3 додає функцію навігації міськими вулицями. Версія H5 вперше пропонує навігацію “від дверей до дверей” без потреби у високоточних картах, тоді як H7 повторює можливості H5, але з розширеним штучним інтелектом. Найпотужніша конфігурація H9 обіцяє третій рівень автономного водіння, що дозволить автомобілю здійснювати повністю самостійні поїздки в майбутньому
Технічне оснащення G-Pilot
Різні рівні G-Pilot відрізняються за апаратним забезпеченням. H1 використовує 10 камер і 5 мм-хвильових радарів, у версії H3 радарів лише три. У H5 та H7 додається лідар і ще одна додаткова камера (11 загалом). Флагманський H9 для реалізації повного автономного керування оснащений 13 камерами, 3 мм-хвильовими радарами та кількома лідарними сенсорами
Першою моделлю, що отримає G-Pilot, стане електроседан Galaxy E8. Його стартова ціна становить 149 800 юанів (~€18 500), і вже в базовій комплектації автомобіль оснащується системою G-Pilot H1. Таким чином, Geely прагне зробити просунуті технології автономного водіння доступними для широкого кола споживачів
Чи зможе Geely скласти конкуренцію BYD і Tesla?
Запуск G-Pilot відбувається на тлі запеклої боротьби між автовиробниками. BYD нещодавно представила систему God’s Eye, яка вже доступна навіть у найдоступніших моделях, як-от Seagull, вартістю 69 800 юанів (~€8600). Такий підхід робить BYD безперечним лідером у сегменті «комплектація за гроші”, оскільки технологія впроваджується без додаткових витрат для покупців
Водночас Tesla офіційно представила Full Self-Driving (FSD) у Китаї, проте її стратегія значно відрізняється. На відміну від BYD, яка включає ADAS у стандартні комплектації, Tesla пропонує FSD за окрему доплату 64 000 юанів (~€7900), що позиціонує її продукт як преміальну пропозицію
Однак найбільший виклик для Geely полягає в тому, що на китайському ринку вже домінують Xpeng та Huawei, які мають власні передові технології автономного водіння. Входження в цей сегмент буде непростим завданням, але якщо Geely зможе запропонувати конкурентні функції за привабливою ціною, компанія має всі шанси завоювати свою частку ринку
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі