Конкуренція в сегменті ADAS загострюється
Geely Auto представила систему допомоги водієві G-Pilot, яка має стати серйозним конкурентом аналогічним технологіям від BYD, Tesla, Huawei та Xpeng. У Китаї важливість ADAS (систем допомоги водієві) постійно зростає, і дедалі більше виробників впроваджують їх у свої електромобілі. Лише нещодавно BYD анонсувала свою систему God’s Eye, а тепер Geely має намір прикути до себе увагу, пропонуючи п’ять рівнів автономного водіння
Базова версія G-Pilot H1 підтримує автоматичне паркування та допомогу на швидкісних дорогах. Модель H3 додає функцію навігації міськими вулицями. Версія H5 вперше пропонує навігацію “від дверей до дверей” без потреби у високоточних картах, тоді як H7 повторює можливості H5, але з розширеним штучним інтелектом. Найпотужніша конфігурація H9 обіцяє третій рівень автономного водіння, що дозволить автомобілю здійснювати повністю самостійні поїздки в майбутньому
Технічне оснащення G-Pilot
Різні рівні G-Pilot відрізняються за апаратним забезпеченням. H1 використовує 10 камер і 5 мм-хвильових радарів, у версії H3 радарів лише три. У H5 та H7 додається лідар і ще одна додаткова камера (11 загалом). Флагманський H9 для реалізації повного автономного керування оснащений 13 камерами, 3 мм-хвильовими радарами та кількома лідарними сенсорами
Першою моделлю, що отримає G-Pilot, стане електроседан Galaxy E8. Його стартова ціна становить 149 800 юанів (~€18 500), і вже в базовій комплектації автомобіль оснащується системою G-Pilot H1. Таким чином, Geely прагне зробити просунуті технології автономного водіння доступними для широкого кола споживачів
Чи зможе Geely скласти конкуренцію BYD і Tesla?
Запуск G-Pilot відбувається на тлі запеклої боротьби між автовиробниками. BYD нещодавно представила систему God’s Eye, яка вже доступна навіть у найдоступніших моделях, як-от Seagull, вартістю 69 800 юанів (~€8600). Такий підхід робить BYD безперечним лідером у сегменті «комплектація за гроші”, оскільки технологія впроваджується без додаткових витрат для покупців
Водночас Tesla офіційно представила Full Self-Driving (FSD) у Китаї, проте її стратегія значно відрізняється. На відміну від BYD, яка включає ADAS у стандартні комплектації, Tesla пропонує FSD за окрему доплату 64 000 юанів (~€7900), що позиціонує її продукт як преміальну пропозицію
Однак найбільший виклик для Geely полягає в тому, що на китайському ринку вже домінують Xpeng та Huawei, які мають власні передові технології автономного водіння. Входження в цей сегмент буде непростим завданням, але якщо Geely зможе запропонувати конкурентні функції за привабливою ціною, компанія має всі шанси завоювати свою частку ринку
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі