Geely G-Pilot – новий гравець на ринку автономного водіння Китаю
Конкуренція в сегменті ADAS загострюється
Geely Auto представила систему допомоги водієві G-Pilot, яка має стати серйозним конкурентом аналогічним технологіям від BYD, Tesla, Huawei та Xpeng. У Китаї важливість ADAS (систем допомоги водієві) постійно зростає, і дедалі більше виробників впроваджують їх у свої електромобілі. Лише нещодавно BYD анонсувала свою систему God’s Eye, а тепер Geely має намір прикути до себе увагу, пропонуючи п’ять рівнів автономного водіння
Базова версія G-Pilot H1 підтримує автоматичне паркування та допомогу на швидкісних дорогах. Модель H3 додає функцію навігації міськими вулицями. Версія H5 вперше пропонує навігацію “від дверей до дверей” без потреби у високоточних картах, тоді як H7 повторює можливості H5, але з розширеним штучним інтелектом. Найпотужніша конфігурація H9 обіцяє третій рівень автономного водіння, що дозволить автомобілю здійснювати повністю самостійні поїздки в майбутньому

Технічне оснащення G-Pilot
Різні рівні G-Pilot відрізняються за апаратним забезпеченням. H1 використовує 10 камер і 5 мм-хвильових радарів, у версії H3 радарів лише три. У H5 та H7 додається лідар і ще одна додаткова камера (11 загалом). Флагманський H9 для реалізації повного автономного керування оснащений 13 камерами, 3 мм-хвильовими радарами та кількома лідарними сенсорами

Першою моделлю, що отримає G-Pilot, стане електроседан Galaxy E8. Його стартова ціна становить 149 800 юанів (~€18 500), і вже в базовій комплектації автомобіль оснащується системою G-Pilot H1. Таким чином, Geely прагне зробити просунуті технології автономного водіння доступними для широкого кола споживачів
Чи зможе Geely скласти конкуренцію BYD і Tesla?
Запуск G-Pilot відбувається на тлі запеклої боротьби між автовиробниками. BYD нещодавно представила систему God’s Eye, яка вже доступна навіть у найдоступніших моделях, як-от Seagull, вартістю 69 800 юанів (~€8600). Такий підхід робить BYD безперечним лідером у сегменті «комплектація за гроші”, оскільки технологія впроваджується без додаткових витрат для покупців

Водночас Tesla офіційно представила Full Self-Driving (FSD) у Китаї, проте її стратегія значно відрізняється. На відміну від BYD, яка включає ADAS у стандартні комплектації, Tesla пропонує FSD за окрему доплату 64 000 юанів (~€7900), що позиціонує її продукт як преміальну пропозицію
Однак найбільший виклик для Geely полягає в тому, що на китайському ринку вже домінують Xpeng та Huawei, які мають власні передові технології автономного водіння. Входження в цей сегмент буде непростим завданням, але якщо Geely зможе запропонувати конкурентні функції за привабливою ціною, компанія має всі шанси завоювати свою частку ринку