General Motors готуються запустити виробництво LFP-батарей у США — photo 42800

General Motors готуються запустити виробництво LFP-батарей у США

29.05.2025
3 хвилини на прочитання

General Motors разом із партнерами LG Energy Solution та Samsung SDI готуються запустити виробництво доступних літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей у Штатах 

Електромобільна революція у США довго крутилася навколо дорогих батарей із нікель-марганець-кобальтовою (NMC) хімією. Але часи змінюються: автовиробники, зокрема General Motors, роблять ставку на дешевші літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї, щоб зробити електромобілі доступнішими для масового покупця. За інформацією The Korea Economic Daily, головні постачальники GM – LG Energy Solution та Samsung SDI – уже працюють над запуском виробництва LFP-батарей у США. Це може стати справжнім проривом для американського ринку!

Якщо GM та її партнери діятимуть швидко, вони можуть обійти Ford, який планує відкрити завод LFP-батарей за підтримки китайської CATL у Мічигані. Початково цей завод мав запрацювати у 2026 році, але політичні перепони та затримки змінили плани. Натомість GM разом із Samsung SDI уже будують спільний завод у Нью-Карлайлі, штат Індіана, вартістю $3,5 млрд. Цей об’єкт мав випускати призматичні NMC-комірки до 2027 року, але тепер частину потужностей переобладнають під LFP. Компанія вже закуповує сировину та обладнання для цього переходу

General Motors готуються запустити виробництво LFP-батарей у США — photo 2

LG Energy Solution, основний постачальник GM, також не стоїть осторонь. За даними звіту, LGES планує переобладнати частину своїх заводів в Огайо та Теннессі для виробництва LFP-батарей. Наразі LGES має вісім заводів у США: деякі вже працюють, інші – на фінальній стадії будівництва

Чому GM робить ставку на LFP?

Сьогодні електромобілі GM, як-от вантажівки та позашляховики, використовують батареї з хімією нікель-марганець-кобальт-алюміній (NCMA). Вони забезпечують високу щільність енергії, але коштують дорого, що робить електричні пікапи та SUV значно дорожчими за їхні бензинові аналоги. Перехід на LFP може знизити ціну, наприклад, на Silverado EV аж на $6000 порівняно з NMC-батареями. Це величезна економія!

GM уже підтвердив, що оновлений Bolt EV та одна з майбутніх версій Silverado EV отримають LFP-батареї. А як щодо інших моделей? Ходять чутки, що Chevy Equinox EV – найбюджетніший електромобіль у США з запасом ходу понад 300 миль (480 км) за ціною від $33 600 – може отримати LFP-версію. Це потенційно знизить ціну до $25 000 із урахуванням податкових пільг. Але якщо адміністрація Трампа скасує ці пільги, як вона обіцяє, дешевші LFP-батареї допоможуть GM залишатися конкурентоспроможною, особливо враховуючи, що Equinox EV збирають у Мексиці

General Motors готуються запустити виробництво LFP-батарей у США — photo 3

Окрім LFP, GM експериментує з новою хімією – літій-марганцево-багатою (LMR) 

Ця технологія використовує менше дорогого нікелю та кобальту, натомість значно збільшуючи вміст марганцю. За заявами GM, LMR-батареї у призматичних комірках забезпечать запас ходу понад 400 миль (600 км) для електричних пікапів і великих позашляховиків за ціною, порівнянною з LFP. Це може стати справжнім проривом для преміум-сегменту електромобілів

Хто ще використовує LFP?

У США такі батареї вже застосовують у базових версіях Tesla Model 3 та Model Y, Ford Mustang Mach-E, а також у двомоторних Rivian R1T і R1S зі стандартним акумулятором. Але GM має шанс стати лідером у локалізації виробництва LFP-батарей, що зменшить залежність від китайського ланцюга постачання, який поки що домінує в цій технології

“Наша стратегія електромобілів зосереджена на зниженні вартості, покращенні характеристик і локалізації виробництва, – заявили в GM для InsideEVs. – Технології батарей – ключ до цього”. І це не просто слова. LFP-батареї можуть зробити електромобілі GM доступнішими, що особливо важливо в умовах потенційних торговельних воєн і скасування субсидій. Для покупців це означає нижчі ціни та більше можливостей вибрати електромобіль, який відповідає їхнім потребам і бюджету

Перехід GM на LFP – це не просто зміна технології, а стратегічний крок, який може змінити правила гри на американському ринку електромобілів. Локалізація виробництва, зниження цін і нові хімічні склади батарей – усе це наближає еру доступних електрокарів

Читати далі

Схожі записи
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії

Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів  Першою стала лінійка […]

20 Жовтня 2025
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії — photo 59916
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії

Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів  Першою стала лінійка […]

20 Жовтня 2025
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії — photo 59916
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK