Американський автогігант розробив новий спосіб пакування акумуляторних елементів, який, на його думку, може значно покращити продуктивність. Новий метод дозволить відмовитися від старого галузевого стандарту дизайну акумуляторів, де анод і катод намотані разом, і натомість зібрати шари призматичних елементів у форму перевернутої літери U
Поточний метод проектування батарей використовувася ще з середини позаминулого століття, коли французький фізик Гастон Плант розробив першу акумуляторну батарею. Це не означає, що прогрес стояв на місці, але патент GM спрямований на його вдосконалення за рахунок використання переваг нециліндричної упаковки елементів
GM стверджує, що цей новий стиль упаковки покращує одну з найскладніших частин дизайну батареї: теплові характеристики
GM стверджує, що завдяки орієнтації геометрії елемента у формі перевернутої U, елемент батареї краще розсіює тепло. Це сприяє збільшенню терміну служби і продуктивності зарядки, а також може допомогти уникнути такого явища, як «теплова втеча». Новий дизайн може допомогти зменшити розмір комірки, що наблизить призматичні комірки до щільності енергії, яку зараз мають перевірені циліндричні комірки
Взагалі, GM останнім часом веде тотальну війну за акумулятори. Від вилучення бренду Ultium зі свого майбутнього портфоліо до повної відмови від «універсального» підходу до батарей. Автовиробник твердо налаштований на створення більш доступних електромобілів, щоб конкурувати з неминучою загрозою напливу дешевих електромобілів з акумуляторами з-за кордону. Цей патент – ще один спосіб, за допомогою якого бренд може досягти своїх цілей. Звісно, якщо технологія варта того, щоб її запровадити, і GM зможе подолати виробничі труднощі, щоб налагодити її виробництво
Однак ніщо не висічене на камені. Патенти не обов’язково означають, що технологія дійде до заводів, але прогрес у галузі завжди вітається. І якщо електромобілі будуть і надалі ставати все більш поширеними, то буде покращуватись і технологія акумуляторів, яка все ще перебуває в зародковому стані і є однією з ключових сфер, які потребують доопрацювання
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі