Американський автогігант розробив новий спосіб пакування акумуляторних елементів, який, на його думку, може значно покращити продуктивність. Новий метод дозволить відмовитися від старого галузевого стандарту дизайну акумуляторів, де анод і катод намотані разом, і натомість зібрати шари призматичних елементів у форму перевернутої літери U
Поточний метод проектування батарей використовувася ще з середини позаминулого століття, коли французький фізик Гастон Плант розробив першу акумуляторну батарею. Це не означає, що прогрес стояв на місці, але патент GM спрямований на його вдосконалення за рахунок використання переваг нециліндричної упаковки елементів

GM стверджує, що цей новий стиль упаковки покращує одну з найскладніших частин дизайну батареї: теплові характеристики
GM стверджує, що завдяки орієнтації геометрії елемента у формі перевернутої U, елемент батареї краще розсіює тепло. Це сприяє збільшенню терміну служби і продуктивності зарядки, а також може допомогти уникнути такого явища, як «теплова втеча». Новий дизайн може допомогти зменшити розмір комірки, що наблизить призматичні комірки до щільності енергії, яку зараз мають перевірені циліндричні комірки

Взагалі, GM останнім часом веде тотальну війну за акумулятори. Від вилучення бренду Ultium зі свого майбутнього портфоліо до повної відмови від «універсального» підходу до батарей. Автовиробник твердо налаштований на створення більш доступних електромобілів, щоб конкурувати з неминучою загрозою напливу дешевих електромобілів з акумуляторами з-за кордону. Цей патент – ще один спосіб, за допомогою якого бренд може досягти своїх цілей. Звісно, якщо технологія варта того, щоб її запровадити, і GM зможе подолати виробничі труднощі, щоб налагодити її виробництво
Однак ніщо не висічене на камені. Патенти не обов’язково означають, що технологія дійде до заводів, але прогрес у галузі завжди вітається. І якщо електромобілі будуть і надалі ставати все більш поширеними, то буде покращуватись і технологія акумуляторів, яка все ще перебуває в зародковому стані і є однією з ключових сфер, які потребують доопрацювання
Читати далі
Схожі записиНовий Rimac Nevera у спеціальному виконанні приховує значно більше, ніж просто технічні характеристики, і частину деталей його власникам поки що навіть не дозволено розголошувати. Кількість зібраних Rimac Nevera R Founder’s Edition буде обмежена лише десятьма екземплярами. Навіть на тлі стандартної Nevera R, серія якої налічує всього 40 автомобілів, цей варіант виглядає майже недосяжним Nevera R […]
20 Грудня 2025
Електричний Dodge Charger Daytona досі не знаходить покупців, але компанія вирішила піти несподіваним шляхом і різко підняла ціну. Dodge уже приймає замовлення на версію Charger Daytona Scat Pack модельного року 2027, хоча до 2026 ще залишаються тижні. Стартова вартість тепер становить $72 495, і різниця з попередніми цінами виглядає вкрай різкою Для порівняння, Charger Daytona […]
20 Грудня 2025
На ринку США з’явився сонячний тент для вантажної платформи електричного пікапу Rivian R1T, який дозволяє виробляти електроенергію як під час руху, так і на стоянці. Рішення орієнтоване на тих, хто часто виїжджає за межі цивілізації, але не готовий відмовлятися від електроінструментів і сучасних гаджетів Систему розробила компанія Worksport Сонячний тент під назвою SOLIS має вбудовані […]
20 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі