Американський автогігант розробив новий спосіб пакування акумуляторних елементів, який, на його думку, може значно покращити продуктивність. Новий метод дозволить відмовитися від старого галузевого стандарту дизайну акумуляторів, де анод і катод намотані разом, і натомість зібрати шари призматичних елементів у форму перевернутої літери U
Поточний метод проектування батарей використовувася ще з середини позаминулого століття, коли французький фізик Гастон Плант розробив першу акумуляторну батарею. Це не означає, що прогрес стояв на місці, але патент GM спрямований на його вдосконалення за рахунок використання переваг нециліндричної упаковки елементів
GM стверджує, що цей новий стиль упаковки покращує одну з найскладніших частин дизайну батареї: теплові характеристики
GM стверджує, що завдяки орієнтації геометрії елемента у формі перевернутої U, елемент батареї краще розсіює тепло. Це сприяє збільшенню терміну служби і продуктивності зарядки, а також може допомогти уникнути такого явища, як «теплова втеча». Новий дизайн може допомогти зменшити розмір комірки, що наблизить призматичні комірки до щільності енергії, яку зараз мають перевірені циліндричні комірки
Взагалі, GM останнім часом веде тотальну війну за акумулятори. Від вилучення бренду Ultium зі свого майбутнього портфоліо до повної відмови від «універсального» підходу до батарей. Автовиробник твердо налаштований на створення більш доступних електромобілів, щоб конкурувати з неминучою загрозою напливу дешевих електромобілів з акумуляторами з-за кордону. Цей патент – ще один спосіб, за допомогою якого бренд може досягти своїх цілей. Звісно, якщо технологія варта того, щоб її запровадити, і GM зможе подолати виробничі труднощі, щоб налагодити її виробництво
Однак ніщо не висічене на камені. Патенти не обов’язково означають, що технологія дійде до заводів, але прогрес у галузі завжди вітається. І якщо електромобілі будуть і надалі ставати все більш поширеними, то буде покращуватись і технологія акумуляторів, яка все ще перебуває в зародковому стані і є однією з ключових сфер, які потребують доопрацювання
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі