Корейський виробник розкішних седанів, люксовий бренд Hyundai/Kia, Genesis запускає суббренд Magma, який стане відповіддю на BMW M, і готується вразити новими гібридними моделями
Манфред Харрер, керівник підрозділу розробки високопродуктивних технологій Genesis, підтвердив, що нові силові установки вже на стадії активного тестування. Хоча зараз модельний ряд бренду включає лише двигуни внутрішнього згоряння та повністю електричні авто, Genesis планує розширити лінійку електрифікованих машин, додавши традиційні гібриди та електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV)
Нагадаємо, що EREV (Extended Range Electric Vehicle) – це тип електромобіля зі збільшеним запасом ходу, який використовує невеликий двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) для заряджання батареї, щоб розширити запас ходу електромобіля. Цей ДВЗ не приводить в рух колеса, а лише заряджає акумулятор
Чутки про гібридні амбіції Genesis з’явилися ще минулого року, але Харрер нещодавно підтвердив, що бренд активно працює над двома типами гібридів: класичними та EREV. Більше того, він уже протестував один із прототипів. «Ми йдемо на повній швидкості, але поки не готові назвати точну дату виходу на ринок, — зазначив він. — Обіцяю, ми робимо все, щоб це сталося якомога швидше. Це передові технології, які ідеально відповідають преміум-філософії Genesis і є наступним кроком у розвитку наших електрифікованих силових установок»
Харрер також розповів про переваги електромобілів із розширеним запасом ходу
За його словами, EREV поєднують драйв електромобіля з більшим запасом ходу, що робить їх ідеальними для далеких поїздок. Першою моделлю з такою технологією, ймовірно, стане спеціальна версія кросовера GV70 для північноамериканського ринку, хоча офіційного підтвердження поки немає
«EREV — це сучасний гібрид, який поєднує миттєвий крутний момент і тишу електромобіля з можливістю долати великі відстані, — пояснює Харрер. — У повсякденному житті Ви їздите як на електромобілі, але для подорожі, скажімо, із Сан-Франциско до Лас-Вегаса, вам не доведеться планувати маршрут із зупинками на зарядних станціях. Двигун внутрішнього згоряння генерує електрику, забезпечуючи свободу пересування. Ця технологія викликає справжній ажіотаж у всьому світі»
Окрім запасу ходу, EREV пропонують додаткові переваги, зокрема високу потужність для буксирування. «Можливість тягнути причіп, наприклад, для перевезення коней, залишається проблемою для електромобілів, але EREV це вирішує», — додає Харрер
Нова платформа для електромобілів: більше дальності, більше драйву
Паралельно з новими силовими установками Genesis розробляє електричну платформу наступного покоління, яка збільшить запас ходу та підтримає EREV. У ній з’явиться інноваційна система розподілу крутного моменту, яка «поверне маневреність на будь-якій швидкості». «Ми не можемо зменшити масу батарей, розташованих під підлогою, — пояснює Харрер. — Але ми оптимізуємо розподіл маси, змінюючи розташування компонентів і баланс систем. Наприклад, використання різних типів шин спереду та ззаду покращить зчеплення. У майбутньому ми зробимо ставку на потужніші електромотори з акцентом на задній привід, що додасть балансу та драйву»
Харрер також підтвердив, що першим носієм шильдика Magma стане кросовер GV60, який отримає високопродуктивну версію. Що стосується флагманського седана G90, на нього чекають суттєві оновлення: нові технології, покращена якість їзди та ширший вибір силових установок. «Ми вдосконалюємо G90, додаючи цифрові інновації та підвищуючи комфорт, — каже він. — Нові силові установки стануть частиною нашого глобального плану з оптимізації електрифікованих і гібридних рішень»
Читати далі
Схожі записиСеред електромобілів вже з’являються моделі, покликані нагадати про славне минуле бензинових автомобілів Саме таким є новий Renault 5 Monte Carlo Edition — електромобіль, створений як данина легендарному Clio Williams 1990-х років. Але, попри блискучий стиль і відсилки до славетних днів у ралі, під капотом — суцільне розчарування для шанувальників динаміки Спеціальна версія Renault 5 Monte […]
16 Липня 2025На автомобільному ринку США розпочалася справжня гонка за часом З 30 вересня 2025 року набирає чинності нове законодавство, яке скасовує федеральні податкові пільги на електромобілі. Це означає, що американці мають лише два з половиною місяці, аби скористатися чинною державною програмою, яка дозволяє заощадити до $7500 на купівлі нового електрокара або до $4000 на вживаному Цікаво, […]
16 Липня 2025Після трирічної паузи уряд Великої Британії вирішив знову запровадити програму субсидій на купівлю електромобілів Раніше вони діяли до 2022 року, але були скасовані через досягнення цілей — тоді вважалося, що ринок електромобілів на той момент уже став досить самостійним. Проте темпи електрифікації виявилися недостатніми, тож держава знову втручається у процес Згідно з новими умовами, покупці […]
16 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі