Гнучкий перехід на електромобілі несе ряд небезпек — photo 15929

Гнучкий перехід на електромобілі несе ряд небезпек

18.08.2024
2 хвилини на прочитання

Перехід автомобільної промисловості від двигунів внутрішнього згоряння до акумуляторних батарей видбуваэться нелинийно. Тому автовиробники намагаються залишатися гнучкими до мінливих ринкових умов. В результати виникла гнучка стратегія виробництва, яка передбачає достатнє задоволення попиту на електромобілі, але з можливістю відступити на крок назад, якщо попит зміститься в бік гібридів або автомобілів з ДВЗ

На перший погляд це розумна стратегія, особливо на найближчє майбутньомє, але такий підхід несе ряд небезпек для автовиробників

На першому плані стоїть питання завантаження виробничих потужностей – тобто, як найкраще використовувати заводи, які мають автовиробники, щоб виробляти потрібну кількість затребуваної продукції. Оптимальне завантаження заводу становить близько 80%, хоча автовиробники в США наразі працюють в середньому на рівні близько 70%. Однак, оскільки автовиробники готуються до виробництва автомобілів, що працюють як на двигунах внутрішнього згоряння, так і на акумуляторах, очікується, що цей показник значно знизиться

Ринок електромобілів виявився прохолоднішим, ніж очікувалося

GlobalData припускає, що до 2030 року автовиробники, які застосовують такий гнучкий підхід, можуть опинитися в ситуації, коли рівень завантаження заводів впаде до 60% або нижче. Очікується, що цей показник продовжить падати до 2035 року. Майкл Робіне, виконавчий директор S&P Global Mobility з автомобільного консалтингу, каже, що це його «лякає до смерті»

Гнучкий перехід на електромобілі несе ряд небезпек — photo 2
– Раніше було набагато простіше переміщати транспортні засоби між заводами, але коли ви переходите від ДВЗ до BEV, така гнучкість стає дійсно складною, – сказав Робіне в попередньому інтерв’ю для Automotive News

Найскладніше передбачити майбутнє. Наразі відбувається коливання продажів електромобілів, оскільки багато покупців чекають, коли з’являться більш доступні моделі. Тож чи інвестують автовиробники в гібриди до того часу? І скільки? І що, якщо конкурент зробить це першим? Або що станеться, якщо автовиробники перенаситять ринок «неправильним» типом транспортного засобу, який користується меншим попитом? Оскільки ланцюжки поставок двигунів і акумуляторів дуже різні, то навряд чи вийде «на льоту» переналаштувати завод під потрібний тип автомобіля

Гнучкий підхід може призвести до недовантаження заводів, що спричинить нестабільність усієї галузі

Не всі заводи будуть недозавантажені. Насправді, очікується, що деякі з них працюватимуть на майже максимальній потужності. Однак, в результаті недовантаження заводу можуть звільнювати працівників або взагалі закрити завод. Невизначеність щодо того, як швидко галузь перейде на електромобілі, зводить з розуму всю автомобільну промисловість – від дилерів до постачальників

Читати далі

Схожі записи
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії

Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів  Першою стала лінійка […]

20 Жовтня 2025
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії — photo 59916
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR)

Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]

20 Жовтня 2025
General Motors робить ставку на літій-марганцеві акумулятори (LMR) — photo 59946
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026»

Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]

20 Жовтня 2025
Електричний автобус MAN Lion’s Coach E отримав нагороду «Сталий автобус року 2026» — photo 59936
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії

Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів  Першою стала лінійка […]

20 Жовтня 2025
BYD оголосив про найбільше відкликання автомобілів в історії компанії — photo 59916
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK