Гнучкий перехід на електромобілі несе ряд небезпек — photo 15929

Гнучкий перехід на електромобілі несе ряд небезпек

18.08.2024
41 перегляд
2 хвилини на прочитання

Перехід автомобільної промисловості від двигунів внутрішнього згоряння до акумуляторних батарей видбуваэться нелинийно. Тому автовиробники намагаються залишатися гнучкими до мінливих ринкових умов. В результати виникла гнучка стратегія виробництва, яка передбачає достатнє задоволення попиту на електромобілі, але з можливістю відступити на крок назад, якщо попит зміститься в бік гібридів або автомобілів з ДВЗ

На перший погляд це розумна стратегія, особливо на найближчє майбутньомє, але такий підхід несе ряд небезпек для автовиробників

На першому плані стоїть питання завантаження виробничих потужностей – тобто, як найкраще використовувати заводи, які мають автовиробники, щоб виробляти потрібну кількість затребуваної продукції. Оптимальне завантаження заводу становить близько 80%, хоча автовиробники в США наразі працюють в середньому на рівні близько 70%. Однак, оскільки автовиробники готуються до виробництва автомобілів, що працюють як на двигунах внутрішнього згоряння, так і на акумуляторах, очікується, що цей показник значно знизиться

Ринок електромобілів виявився прохолоднішим, ніж очікувалося

GlobalData припускає, що до 2030 року автовиробники, які застосовують такий гнучкий підхід, можуть опинитися в ситуації, коли рівень завантаження заводів впаде до 60% або нижче. Очікується, що цей показник продовжить падати до 2035 року. Майкл Робіне, виконавчий директор S&P Global Mobility з автомобільного консалтингу, каже, що це його «лякає до смерті»

Гнучкий перехід на електромобілі несе ряд небезпек — photo 2
– Раніше було набагато простіше переміщати транспортні засоби між заводами, але коли ви переходите від ДВЗ до BEV, така гнучкість стає дійсно складною, – сказав Робіне в попередньому інтерв’ю для Automotive News

Найскладніше передбачити майбутнє. Наразі відбувається коливання продажів електромобілів, оскільки багато покупців чекають, коли з’являться більш доступні моделі. Тож чи інвестують автовиробники в гібриди до того часу? І скільки? І що, якщо конкурент зробить це першим? Або що станеться, якщо автовиробники перенаситять ринок «неправильним» типом транспортного засобу, який користується меншим попитом? Оскільки ланцюжки поставок двигунів і акумуляторів дуже різні, то навряд чи вийде «на льоту» переналаштувати завод під потрібний тип автомобіля

Гнучкий підхід може призвести до недовантаження заводів, що спричинить нестабільність усієї галузі

Не всі заводи будуть недозавантажені. Насправді, очікується, що деякі з них працюватимуть на майже максимальній потужності. Однак, в результаті недовантаження заводу можуть звільнювати працівників або взагалі закрити завод. Невизначеність щодо того, як швидко галузь перейде на електромобілі, зводить з розуму всю автомобільну промисловість – від дилерів до постачальників

Читати далі

Схожі записи
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво?

Компанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами  У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]

27 Червня 2025
Чому, попри рекордні продажі, BYD скорочує виробництво? — photo 46601
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій

Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів  Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]

27 Червня 2025
Адміністрація Трампа програла в суді щодо фінансування зарядних станцій — photo 46590
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX

І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління  Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]

27 Червня 2025
Mercedes-AMG офіційно представила електричний концепт GT XX — photo 46563
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK