Hyundai вкотре доводить, що вже давно перестав бути виробником виключно доступних та простих машин
Бренд вміє не лише вражати серійними моделями, а й тішити шанувальників сміливими концептами. Один з найсвіжіших – концепт Insteroid, який є переробленою версією милого електромобіля Inster. Його назва – гра слів між «Inster» та «стероїди», і, чесно кажучи, це ідеально описує перетворення малюка на щось, що могло б змагатися на ралійному допі
Hyundai оживляє дух ралійної епохи 1980-х у новому електромобілі
Перед нами дань поваги епосі ралійних болідів Group B 1980-х років, навіть якщо Hyundai про це офіційно не говорить. Широкий обвіс, агресивні аеродинамічні елементи, візуальні алюзії на Renault 5 Turbo чи MG Metro 6R4 – все це створює образ, від якого складно відвести погляд. Щоправда, у Hyundai поки не планують відправляти Insteroid на реальні перегони, хоч і дуже хотілося б побачити цей яскравий концепт у дії
Саймон Лоусбі, старший віцепрезидент та керівник дизайн-центру Hyundai, описує Insteroid як «свято чистої насолоди – подорож, під час якої ми шукали нові способи викликати емоції та запалювати уяву в кожній деталі. Це не лише про зовнішній вигляд, а й про те, як автомобіль звучить і які почуття викликає. Від сміливої візуальної мови до захопливого звукового досвіду – це концепт, що запрошує мріяти сміливіше й усміхатися довше»
Салон Insteroid виглядає майже як у справжнього ралійного монстра: нічого зайвого, а все що є – максимально функціонально. Але придивіться уважніше і помітите, наскільки продуманий кожен елемент. Це не просто технічна кабіна, а справжнє поєднання гоночної естетики з дизайнерською вигадкою
Чи є шанси побачити цю машину на справжніх трасах?
Якщо Insteroid отримає достатньо схвальних відгуків, Hyundai може замислитись про нове покоління свого ралійного боліда – можливо, саме на базі цієї зухвалої малечі. Так, Inster трохи менший за нинішній i20 N, на якому базується сучасний гоночний автомобіль Hyundai, але це навряд чи стане на заваді
Читати далі
Схожі записиМіжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про запровадження технічних стандартів та правила омологації для електрокартів у категоріях Junior і Senior Нові вимоги охоплюють електричні силові установки, допустимі межі напруги, масу, розташування батарей і способи інтеграції силових елементів Нові стандарти, затверджені Всесвітньою радою автоспорту FIA, стали продовженням попередніх правил, які з жовтня 2023 року регулюють молодшу категорію […]
22 Жовтня 2025Південнокорейські науковці представили новий матеріал для анодів літій-іонних батарей, який дозволяє значно прискорити заряджання і водночас зберігати тривалий термін служби. Дослідження провели фахівці з Ульсанського національного інституту науки і технологій (UNIST), Корейського університету та Інституту науки і технологій KIST, а його результати опубліковано у журналі Advanced Functional Materials Основою відкриття став гібридний анод, створений із […]
22 Жовтня 2025Африканська компанія Spiro залучила $100 млн для масштабного розширення своєї мережі заміни акумуляторів для електромотоциклів Рекордний раунд фінансування очолив Фонд розвитку експорту в Африці (FEDA) — інвестиційний підрозділ Afreximbank, який виділив $75 млн. Завдяки цим коштам компанія зможе суттєво збільшити кількість електричних мотоциклів на дорогах та розширити мережу станцій заміни акумуляторів. Модель роботи Spiro проста: […]
22 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі