Hyundai та Zeiss розробляють технологію голографічного лобового скла

21.10.2024
Hyundai та Zeiss розробляють технологію голографічного лобового скла — photo 20901

Компанія Hyundai Mobis, технологічний підрозділ Hyundai, у співпраці з німецьким оптичним гігантом Zeiss розробляє нову систему Holographic Windshield Display. Вона перетворить лобове скло автомобіля на повноцінний екран. За словами розробників, ця технологія дозволить відмовитися від центральних екранів на панелі приладів, використовуючи всю площину скла для відображення необхідної інформації

Переваги голографічного дисплея в авто

Система HUD вже давно використовується у багатьох автомобілях, показуючи базову інформацію, таку як швидкість і навігація. Однак нова розробка від Hyundai та Zeiss розширить її функціональність. Лобове скло тепер зможе відображати меню, розважальний контент, відео, аудіо та навіть ігри. На концепт-арті, який нагадує салон Kia EV9, взагалі немає центрального дисплея — вся інформація подається на лобовому склі

Hyundai та Zeiss розробляють технологію голографічного лобового скла — photo 2

Розробники обіцяють, що нова технологія не буде заважати водієві, адже дисплеї будуть прозорими. Водій і пасажири зможуть бачити різний контент: водій — інформацію про поїздку, а пасажири — фільми або відеодзвінки. Завдяки цьому можна буде змінити дизайн передньої частини салону автомобіля, відмовившись від великих екранів, зберігаючи відкритий огляд

Управління та голосові команди

Поки що незрозуміло, як саме буде керуватися система, але, згідно з даними Automotive News, найімовірніше, це будуть голосові та жестові команди. Це відповідає тенденціям, які підтримують й інші виробники, такі як BMW зі своїми концептами Neue Klasse. Вони також експериментують із повноцінними дисплеями на лобовому склі та планують використовувати голосові команди в майбутньому. Голосові системи стають дедалі кращими, і це може стати найефективнішим способом керування функціями автомобіля без відволікання від дороги

Hyundai та Zeiss розробляють технологію голографічного лобового скла — photo 3

Масове виробництво планується на 2027 рік

Hyundai та Zeiss заявляють, що їхня технологія може з’явитися на масовому ринку вже у 2027 році, і вони вже проводять демонстрації прототипів. Залишається питання, чи зможе ця технологія дійсно зменшити відволікання водія. Все залежатиме від ефективності управління інтерфейсом і роботи голосових команд. Якщо вдасться мінімізувати відображення інформації до необхідного мінімуму, ця технологія може стати кроком вперед у безпеці та зручності використання

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK