Hyundai презентував свою першу компактну електричну вантажівку Chassis Cab у Кореї, ціна якої стартує від $42 000 (55,95 мільйона вон). Разом з нею компанія також представила нову модель зі спеціальним високим дахом, яка доповнює лінійку ST1 від Hyundai
Лінійка ST1 розширюється новими моделями
Після дебюту свого першого комерційного електричного фургона ST1 у квітні цього року, Hyundai додає до асортименту ще дві нові моделі. Цього року на ринок Кореї вже вийшли моделі ST1 Cargo та ST1 Cargo Refrigerated
Представник компанії зазначив, що платформа ST1 є “бізнес-платформою з великою кількістю варіантів розширення”. Хоча перші моделі були створені для доставки та логістики, платформа може бути адаптована для різних цілей
Технічні характеристики ST1 Chassis Cab
Нова ST1 Chassis Cab – це перша компактна комерційна електрична вантажівка від Hyundai. За відсутності кузова модель може використовуватися для різноманітних бізнес-завдань. Вантажівка оснащена батареєю на 76,1 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 327 км на одному заряді
Розміри ST1 Chassis Cab складають 5465 мм в довжину, 2015 мм в ширину і 2005 мм у висоту. Початкова вартість моделі — близько $42 тисячі, не враховуючи можливих субсидій
Модель з високим дахом та більшим обʼємом кузова
Hyundai також представила модель ST1 Special High Top, яка має більшу вантажопідйомність та краще підходить для логістики й доставки. Вона коштує приблизно $43 тисячі і забезпечує запас ходу до 289 км
Обидві новинки підтримують швидку зарядку: зарядити батарею від 10% до 80% можна приблизно за 20 хвилин. Крім того, вони оснащені хмарною навігаційною системою, яка показує в реальному часі місцезнаходження зарядних станцій, рівень заряду батареї та прогнозує можливу відстань до найближчої станції зарядки
Конкуренція від Kia
Сестринська компанія Hyundai — Kia, також готується до випуску своїх перших електричних комерційних автомобілів. Першу модель, PV5, яка має з’явитися наступного року, вже було помічено під час тестувань. Вона матиме кубічний дизайн для більшої вантажопідйомності
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі