Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 9301

Що показали на ComAutoTrans 2024?

16.05.2024

Виставка ComAutoTrans цього року відбувається вчетверте в приміщені Міжнародного виставковому центрі біля метро Лівобережна. З 14 по 16 травня тут можна було побачити новеньку спецтехніку, вантажівки та комунальний транспорт, в тому числі кілька електричних вантажівок

Четверта міжнародна виставка комерційного та спеціального автотранспорту стала майданчиком для дебюту нового для України бренду – Nextem. Заснована в Гонконгу в 2021 році компанія Nextem e-Mobility Limited спеціалізується переважно на комерційних електромобілях. Хоча в портфоліо є й субкомпактна двомісна модель Narwhal потужністю 27 к.с. (20 кВт) з LFP батареєю на 15,5 кВт-год, яка має забезпечити машинці масою 720 кг пробіг до 200 км. Навіть вона створена як комерційна, з відсіком для багажу об’ємом 1 м³

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 2
Шасі Nextem Orca

Але на ComAutoTrans 2024 привезли більш практичні вантажівки: Orca та Humpback. Orca – це проста, універсальна, компактна й легка платформа з вантажопідйомністю 1000 кг. Демонстрували фургон, який може бути ізотермічним, а можна навіть замовити міні-самоскид. Стандартна довжина Orca складає 4000 мм, хоча можна замовити й довшу версію (4300 мм), але колісна база в 2495 мм – незмінна. Електромотор потужністю 15 кВт (30 кВт пікова) і крутним моментом >150 Нм, приводить в рух задні колеса, а батарея ємністю 33 кВт-год обіцяє пробіг в 200 км. Максимальна швидкість складає 85 км/год, що для міста вистачить, а для відновлення заряду знадобиться 5 годин. Nextem Україна пропонує електричний фургон з корисним об’ємом 5 м³ за ціною в $33 000

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 3
Платформа Nextem Orca

Nextem Humpback – це більш солідна платформа, розрахована на корисне навантаження в 1700 кг. На ComAutoTrans 2024 вантажівка була представлена в якості фургону з корисним об’ємом понад 11 м³, заявлена вартість якого для українських споживачів становить чималі $57 000. Пікова потужність електромотору складає 50 кВт (68 к.с.), а крутний момент >170 Нм. LFP батарея ємністю 43 кВт-год має забезпечити пробіг вантажівки у 200 км. Не дуже вражаючи показники, особливо для заявленого прайсу. Тим не менш, Nextem має європейський сертифікат і пропонує свою техніку на ринку Італії. Просувати ці електровантажівки на українському ринку буде черкаський завод спеціального обладнання, який планує запропонувати різноманітну гаму спеціалізованих кузовів. Чи буде попит – покаже час. Наразі ж навіть український сайт компанії знаходиться в стадії розробки

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 4
Nextem Humpback

Maxus Ukraine – офіційний дилер Maxus в Україні – більш професійно увійшов до нашого ринку. Китайський бренд створено в 2011 році, але не на пустому місці, а на руїнах британського LDV Maxus. Збанкрутілого виробника комерційної техніки в 2006 році намагався купити російський ГАЗ, але коштів не вистачило. Тоді підключився китайський промисловий гігант SAIC Motor, який і став новим власником Maxus, а в 2011 році відновив виробництво фургону, який вперше побачив світ ще в 2004 році, цього разу під назвою Maxus V80. Його виробляють і досі, але ж нас цікавлять сучасні електромобілі, чи не так?

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 5
Maxus e-Deliver 3

Звісно, але електричний фургон Maxus EV30 сучасним вже не назвеш – його випускають з 2019 року. І саме його під назвою e-Deliver 3 пропонують українцям за ціною від 1 389 372 грн ($35 322). Що клієнт отримає за такі гроші? 

e-Deliver 3 поставляється в двох варіантах довжини (4555 або 5145 мм), з об’ємом вантажного відсіку 4,8 або 6,3 м³ і вантажопідйомністю до 930 кг, з можливістю буксирування причепа вагою до 1025 кг. Завантаження вилковим навантажувачем полегшується завдяки дверям, що відчиняються в задній частині

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 6
Maxus e-Deliver 3

Потужність електромотору складає 160 к.с., а крутний момент – 255 Нм. Цього досить, щоб розігнати фургон спорядженою масою 1620/1700 кг (максимально допустима – 2525/2630 кг) до 100 км/год за 9,3/10,2 секунди (коротка/довга база). Максимальна швидкість складає 120 км/год незалежно від версії

Акумулятор ємністю 50.23 кВт-год забезпечує запас ходу 238 км (WLTP змішаний). При зарядці за допомогою зарядного блоку з вбудованим зарядним пристроєм потужністю 6,6 кВт, повна зарядка акумулятора займає приблизно 8 годин. Використовуючи швидкий зарядний пристрій (постійного струму), ви можете скоротити час заряджання до 45 хвилин (досягнувши рівня заряду 80%)

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 7
Maxus e-Deliver 3

На вибір пропонуються два режими руху – звичайний та еко. Крім того, можна обирати між трьома рівнями рекуперації енергії – легким, середнім та сильним. Базова комплектація включає фронтальні подушки безпеки, систему стабізації, камеру заднього огляду, круїз-контроль, підігрів сидінь тощо. Серед іншого, модель оснащена автоматичним клімат-контролем, Apple Carplay, камерою заднього виду та низкою функцій безпеки

Maxus e-Deliver 3 продається з гарантією 5 років або 100 000 км пробігу та гарантією на батарею 8 років або 160 000 км пробігу, в залежності від того, що настане раніше. Шасі автомобіля покрито антикорозійним засобом, що запобігає утворенню іржі

Цікаво, що аналогічне шасі з відкритим кузовом коштує дорожче – від 1 509 060 грн ($38 365). У нього подовжена колісна база (3285 мм), дорожній просвіт 170 мм, максимальна швидкість лише 90 км/год, хоча електромотор такий самий, як у фургона. Батарея теж ідентична, але запас ходу менший – 210-253 км. Вантажопідйомність складає 1095 кг, максимальна маса причіпа складає лише 650 кг (незалежно від наявності гальм). Рекомендований розмір шин для будь-якої версії Maxus e-Deliver – 185/65 R15C 

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 8

На ComAutoTrans 2024 не було більших e-Deliver 9, які Maxus Ukraine пропонує за ціною від 2 207 324 грн ($56 120) за фургон, та від 2 503 248 грн ($63 640) за шасі

Фургон Maxus e-Deliver 9 пропонує варіанти «будки» об’ємом від 9,7 до 13 м³ і максимальне корисне навантаження до 1200 кг. Окрім задніх дверей, можна завантажувати та вивантажувати товари через великі бічні двері з боку пасажира. Топовий акумулятор ємністю 88,5 кВт-год пропонує запас ходу до 353 км (міський WLTP), але базова версія має батарею лише на 51,5 кВт-год, існує й проміжна модифікація з батареєю на 72 кВт-год. Електромотор потужністю 200 к.с. та 310 Нм розганяє фургон чи шасі e-Deliver 9 до 100 км/год (вона ж «максималка») за 18,4 сек

Що показали на ComAutoTrans 2024? — photo 9

Чи буде широко затребуваний подібний транспорт? В масовому порядку точно ні, особливо зараз, коли російськими окупантами фактично знищені генеруючі потужності. Характеристики більшості доступних електромобілів лишають бажати кращого, а ті, що мають більш-менш прийнятні ТТХ коштують неадекватних грошей. Особливо для наших, здебільшого, незаможних комунальних підприємств

контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK