iCar – підбренд Chery – розширює свою лінійку електромобілів
Китайська компанія iCar починала зі спортивного концепту GT, але її модельний ряд більше орієнтований на міцні з вигляду електромобілі. Після запуску своєї першої серійної моделі – позашляховика iCar 03 SUV – на початку 2024 року бренд, що належить компанії Chery, представив позашляховик V23, мінівен X25 та позашляховик 03T
iCar 03T дебютував на Пекінському автосалоні 2024 року, та базується на звичайній моделі 03, але модернізований для покращення її позашляхових можливостей. Родзинкою екстер’єру стали розширювачі крил з додатковими повітрозабірниками поруч зі світлодіодними фарами, більші та ширші легкосплавні диски, а також перероблені бампери, які мають покращити кути в’їзду та з’їзду на бездоріжжі
Модернізація зробила 03T трохи більшим, ніж 03: довжина 4432 мм, ширина 1916 мм і висота 1741 мм. Дорожній просвіт збільшено до 200 мм, а колісна база довжиною 2715 мм ідентична iCar 03
Ходова частина та варіанти силових агрегатів були перенесені без змін, тобто 03T буде доступний як задньопривідний з одним електродвигуном потужністю 181 к.с. (135 кВт), так і з двомоторною установкою потужністю 275 к.с. (205 кВт) та повним приводом
Друга модель, яка дебютувала в Пекіні, – це iCar X25. Його нетрадиційний дизайн поєднує в собі однооб’ємні пропорції футуристичного мінівена з піднятою посадкою і міцними бамперами, характерними для позашляховиків. Результат нагадує космічний апарат, тому важко повірити, що цей електромобіль дійде до серійного виробництва
Ультракороткі звіси і великий дорожній просвіт натякають на чудові позашляхові можливості, особливо в поєднанні з повнопривідною трансмісією та правильним набором шин. У той же час, довга колісна база, високий кузов і рівна підлога електричної архітектури обіцяють просторий салон з гнучкою компоновкою салону, що робить X25 ідеальним для перетворення в кемпер. Компанія не повідомила жодних технічних характеристик, але зазначила, що ходова частина забезпечить «відмінну керованість і стабільність»
Третьою моделлю, яка дебютувала на виставці, став iCar V23. Він досить вдало поєднує в собі риси популярних позашляховиків, включаючи Mercedes-Benz G-Class, Land Rover Defender і класичний Toyota Land Cruiser FJ40. У Пекіні iCar продемонстрував специфікацію V23 із зеленим відтінком і чорними сталевими панелями, і був взутий в міцні позашляхові шини. Електромобіль довжиною 4220 мм буде доступний в модифікаціях RWD і AWD, обіцяючи запас ходу до 500 км завдяки акумуляторній батареї виробництва CATL, та матиме автономний режим ADAS рівня 2+
iCar хоче залучити молодих клієнтів у Китаї, та планує запустити 8 нових моделей до 2026 року, розділивши свій модельний ряд на три різні групи. Серія 0 буде зосереджена на «вишуканих технологіях», серія V характеризуватиметься позашляховим стилем, тоді як серія X складатиметься з однооб’ємних мінівенів