Китайський автовиробник SAIC готується підкорювати ринок електромобілів Австралії, і робить це, м’яко кажучи, незвично. Його новий бренд називається… «IM Presented by MG Motor». Ні, це не жарт. Саме таку назву обрали для свого преміального електричного суббренду, що, схоже, створений для того, щоб маркетологи плакали, а копірайтери втрачали дар мови. Попри комічне звучання, в рамках бренду планується запуск двох серйозних моделей – IM5 та IM6 – які вже продаються у Китаї під іменами L6 та LS6

Незвична назва, серйозні характеристики: що відомо про IM?
Ці електромобілі розроблені в межах співпраці SAIC із Alibaba та Zhangjiang Hi-Tech, і для австралійського ринку їх одразу випускатимуть з правим кермом. Модель IM5 – це витягнутий і ширший конкурент Tesla Model 3 та BMW i4, із заявленою ціною від 70 000 до 95 000 австралійських доларів (від 44 200 до 60 000 доларів США). У Китаї ці авто доступні з електричними архітектурами на 400 В, 800 В та навіть 900 В, і батареями на 75, 83 або 100 кВт-год. Потужність стартує з 290 к.с. і досягає вражаючих 776 к.с. у топовій версії. Для довідки: IM5 може розігнатися до 100 км/год за 2,74 секунди, а кросовер IM6 – за 3,48 секунди

В салоні – справжній рай для фанатів електроніки: велика панорамна панель приладів та мультимедіа, окремий екран для клімат-контролю (наче у Porsche Taycan), два бездротові зарядні майданчики, вбудовані аксесуари типу ламп або столика – усе для того, щоб навіть в пробці ви почувались на діловому сніданку

Електричний преміум від SAIC з потужністю до 776 к.с.
Але найголовніше – цей бренд, зі своєю назвою-сюрпризом, не планує виходити на американський чи європейський ринок. Утім, для австралійців обіцяють нову еру преміального електричного комфорту. Як зазначив генеральний директор MG Motor Australia Пітер Чао: «Ми раді представити IM Presented by MG Motor – новий стандарт для електричної розкоші. Це майбутнє мобільності – і ми раді зробити його доступним австралійським водіям»

Тож якщо ви хотіли авто з назвою, яку ніколи не згадає Ваш бариста, але з характеристиками, що змушують тремтіти Tesla – такий варіант щойно з’явився!

Читати далі
Схожі записиRenault завершає 2025 рік гучним досягненням, яке показало реальні межі ефективності електромобілів. Ультра-аеродинамічний одномісний прототип подолав 1008 кілометрів на одному заряді без зупинок на підзарядку. Машина рухалась швидко, а не в економному «черепашачому» режимі: середня швидкість становила 102 км/год, а на подолання дистанції пішло менше ніж 10 годин. Найцікавіше почалося після фінішу, адже в акумуляторі […]
24 Грудня 2025
Поки Tesla намагається відбитися від закидів про дистанційне керування своїми роботами, китайський гігант CATL уже використовує гуманоїдних роботів у реальному виробництві. Компанія заявляє про перше у світі масштабне впровадження гуманоїдних роботів на акумуляторному заводі Zhongzhou у Китаї, де машини працюють безпосередньо на конвеєрі За даними CarNewsChina та South China Morning Post, CATL залучила роботів Moz […]
23 Грудня 2025
Аналітики стартапу Recurrent, який займається станом батарей, підготували підсумкове дослідження за рік і звернули увагу на один показовий момент. Дані свідчать: тривога щодо запасу ходу зменшується разом із досвідом володіння електромобілем. За інформацією Plug In America, у 2025 році майже половина покупців хвилювалася про запас ходу ще до купівлі електрокара. Після реальної експлуатації цей показник […]
23 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі