На Дні інвесторів 2024 року Hyundai детально описала свою майбутню стратегію. Головний акцент було зроблено на подвоєння гібридної лінійки та впровадження електромобілів з розширеним діапазоном ходу (EREV), які використовують компактний бензиновий двигун для заряджання акумулятора під час роботи. Керівництво компанії таким чином сподівається з найменшими втратами пережити перехідний період до повністю електричних транспортних засобів. При цьому Hyundai не переглянула свої цілі з продажу електромобілів, та залишається відданою запуску серії нових електромобілів у найближчі роки
Під час CEO Investor Day 2024 Hyundai детально описала свою нову стратегію – Hyundai Way
Згідно з планом «Hyundai Way», автовиробник хоче збільшити свої загальні продажі з 4,21 мільйона одиниць у 2023 році до 5,55 мільйона одиниць до 2030 року. Це число включає цільові 2 мільйони чистих електромобілів, чому сприятиме запуск 21 повністю електричної моделі до кінця десятиліття, починаючи від доступних електрокарів і закінчуючи розкішними та спортивними моделями
На відміну від конкурентів, Hyundai не відмовилась від своїх цілей з продажу електромобілів, хоча й визнає сповільнення попиту на них. У відповідь на цю тенденцію вони й випускатимуть моделі EREV
Силова установка для збільшення запасу ходу (EREV) включає в себе акумуляторну батарею, електродвигуни та невеликий двигун внутрішнього згоряння (таким чином заряджалась батарея BMW i3, який вже зняли з виробництва), що слугує генератором електроенергії. Hyundai заявляє, що її EREV запропонують понад 900 км запасу ходу, і вони будуть менш залежними від зарядної мережі порівняно з чистими електромобілями. У той же час, EREV будуть більш доступними, ніж електромобілі, оскільки в них будуть використовуватися акумулятори меншої ємності
Автовиробник хоче продати понад 80 тисяч EREV в Північній Америці, починаючи з середньорозмірних позашляховиків Hyundai і Genesis, і ще 30 тисяч EREV в Китаї, але здебільшого в більш бюджетному компактному сегменті. Їх серійне виробництво планується розпочати в Північній Америці та Китаї до кінця 2026 року, а продажі очікуються у 2027 році. Залежно від ринкових умов, Hyundai розгляне можливість розширення на інші ринки
Більше гібридів для Північної Америки
Hyundai також оголосила, що подвоїть свою гібридну лінійку з 7 до 14 моделей, щоб охопити ширший спектр сегментів, в основному за допомогою бренду Genesis. У відповідь на очікуване зростання попиту на гібриди в Північній Америці, Hyundai вироблятиме їх на своєму заводі в Джорджії, поряд з повністю електричним Ioniq 5 та майбутнім флагманом – електричним кросовером Ioniq 9 SUV
Мета – випустити 690 тисяч гібридів у Північній Америці до 2030 року, на додаток до гібридів для інших ринків, таких як Корея та Європа. До 2028 року глобальні продажі гібридних автомобілів Hyundai мають досягти 1,33 мільйона одиниць – це на понад 40% більше порівняно з попереднім планом
Починаючи з січня 2025 року, автовиробник впровадить у серійних моделях гібридну систему TMED-II наступного покоління. Оновлена система має ще кращу продуктивність та більшу паливну ефективність порівняно з попередником. Вона також отримає переваги від електромобільних технологій, таких як інтелектуальне рекуперативне гальмування та зарядка V2L
Дешевші акумулятори, інформаційно-розважальні системи нового покоління та автономні технології
Щоб підтримати майбутній розвиток електромобілів, Hyundai інвестує в різні акумуляторні технології. До 2030 року компанія планує використовувати більш ефективні акумуляторні батареї NCM (нікель-кобальт-марганець), недорогі LFP (літій-залізо-фосфатні) батареї, а також новий вид доступних акумуляторів NCM, які створюються для масових електрокарів. Завдяки підвищення щільності енергії до 2030 року Hyundai очікує підвищення продуктивності акумуляторів на 20%
Стратегія «Hyundai Way» передбачає також перехід на нове програмне забезпечення, яке включатиме SDV (Software-Defined Vehicles). Сюди ж буде входити SDV Pace Car, який має з’явитися у другій половині 2026 року. Це дозволить одному електромобілю слідувати за іншим в абсолютно автономному режимі. Також передбачаються так звані «мобільні бізнеси» з використанням штучного інтелекту та посиленням кібербезпеки, через яку, наприклад, Porsche довелось зняти з виробництва деякі моделі на європейському ринку раніше передбачених строків виробництва
Також Hyundai працює над новим цифровим кокпітом та інформаційно-розважальною системою наступного покоління на базі автомобільної операційної системи Android. Остання з’явиться на серійних автомобілях в першій половині 2026 року
І останнє, але не менш важливе: Hyundai планує продавати автономні транспортні засоби різним світовим компаніям, які займаються розробкою програмного забезпечення для автономного водіння. Мета – досягти рівня 4 автономності, або й вищого, і стати постачальником технологій
Під час Дня інвестора президент і головний виконавчий директор Hyundai Motor Company Джей Хун Чанг заявив, що нова стратегія «Hyundai Way» допоможе «забезпечити стійке лідерство в умовах невизначеності на ринку і стратегічно позиціонувати компанію, яка буде створювати майбутнє, в центрі якого – мобільність і енергія»
Корейський автовиробник також оголосив про нову схему викупу акцій на суму до 4 трильйонів корейських вон (3 мільярди доларів США) між 2025 і 2027 роками. Ця новина спричинила зростання акцій Hyundai на 5,5%
Читати далі
Схожі записиЧитати далі
Останні новини, що можуть вас зацікавити
-
Acura підтвердила, що електромобіль типу NSX готується до виробництва
Після багатьох років чуток, Acura нарешті підтвердила плани щодо створення електромобіля «типу NSX» – Ми збираємося представити нову спортивну модель у 2027 або 2028 році, – сказав глобальний виконавчий віце-президент Шінджі Аояма групі журналістів під час круглого столу на Монтерейському автомобільному тижні. – Ми можемо не називати його NSX, але це щось на кшталт автомобіля […]
17 Серпня 2024 -
Apple та BYD таємно співпрацювали над батареями для електромобілів
Apple витратила близько десяти років та $10 мільярдів на розробку електромобіля, проте проект було закрито на початку цього року. Виявилося, що технологічний гігант протягом багатьох років співпрацював із китайським автовиробником BYD над розробкою передових батарей з великою дальністю ходу. Хоча електромобіль від Apple так і не вийде на ринок, співпраця з BYD допомогла просунути технологію […]
19 Жовтня 2024 -
GM випередив Tesla за обсягами виробництва акумуляторів для електромобілів
General Motors, найбільший автовиробник США, впевнено зміцнює позиції на ринку електромобілів і батарей, обігнавши Tesla за обсягами виробництва акумуляторних елементів. За даними Bloomberg, потужності GM вже зараз дозволяють випускати більше батарейних осередків, ніж у Tesla, і це ще до повного запуску всіх заводів Нове покоління батарей: ставка на масштаб та ефективність Акумулятор – це для […]
16 Квітня 2025