Isuzu презентувала новий електричний пікап D-Max EV, який, за словами виробника, є першим у Європі серійним електропікапом в комерційному сегменті. Модель оснащена двома електромоторами загальною потужністю 188 кінських сил, а її літій-іонна батарея місткістю 66,9 кВт-год за стандартом WLTP забезпечує запас ходу близько 263 кілометрів. Такий пікап орієнтований на тих споживачів, хто прагне поєднати екологічність з робочими характеристиками

Новинка зберігає відомий зовнішній вигляд традиційного D-Max із мінімальними відмінностями — відсутність вихлопної труби, сині акценти й спеціальні шильдики підкреслюють електричну природу автомобіля. Зарядний порт розташований у звичному місці паливного люка, що робить перехід до електротранспорту максимально зручним і інтуїтивним для користувачів. Для пікапа запропоновано два рівні комплектацій та два варіанти кузова — розширена кабіна і подвійна кабіна, а вибір кольорів включає як базові, так і ексклюзивні варіанти
Потужність електродвигунів дозволяє розігнатись до 100 км/год за 10,1 секунди, а максимальна швидкість складає 129 км/год
Важливо, що D-Max EV зберігає завантажувальну здатність понад тонну та витримує буксирування вантажу масою до 3,5 тонн — показники, які відповідають найкращим дизельним середньорозмірним пікапам. Для оффроуду передбачено прохідність із глибиною броду до 60 см і кліренсом 210 мм




Система повного приводу із двома електромоторами та режимом «Rough Terrain» забезпечує впевнене пересування по бездоріжжю, що важливо для комерційного використання і активного відпочинку. Пікап побудований на модифікованій рамі зі спеціальним заднім підвішуванням De-Dion, покликаним підвищити комфорт руху
За швидку зарядку відповідає підтримка до 50 кВт, що дає змогу відновити заряд з 20 до 80% приблизно за годину. Батарея має гарантію 8 років або 160 000 кілометрів пробігу
Вартість електричного Isuzu D-Max у Великобританії стартує від 59 995 фунтів стерлінгів (понад 80 тисяч доларів), що майже вдвічі дорожче за базову дизельну версію. При порівнянні з еквівалентними комплектаціями різниця складає понад 24 тисячі фунтів, що робить D-Max EV претендентом на преміальний сегмент ринку. Доставка перших машин очікується в лютому 2026 року, а окрім Великобританії, новинку планують продавати й у ряді європейських країн, включно з Норвегією

Isuzu D-Max EV — це перший крок компанії у бік електрифікації у сегменті комерційних пікапів, де важливі не лише екологічність, а й надійність, прохідність та вантажність. Через високу ціну модель орієнтована на бізнес і ентузіастів, для яких новітні технології та статус «зеленого» транспорту в пріоритеті. Попит на електричні пікапи в Європі зростає, і конкурентами D-Max EV стане, зокрема, новий Toyota Hilux у електричній версії
Читати далі
Схожі записиЯпонський автовиробник робить черговий крок до того, щоб стати одним із перших, хто виведе на ринок твердотільні батареї нового покоління. Попри високі очікування, на практичну реалізацію цієї технології знадобиться ще кілька років Toyota отримала пріоритет на постачання головного катодного матеріалу для твердотільних акумуляторів від компанії Sumimoto Metal Mining, починаючи з 2028 року. Паралельно вже діє […]
10 Жовтня 2025
Електричний кросовер Nissan Ariya отримав оновлений дизайн без решітки радіатора, сучасну мультимедійну систему на базі Google та підвіску, адаптовану для японських доріг. Прем’єра моделі відбудеться на Japan Mobility Show у Токіо, де поруч з нею представлять і новий гібридний мінівен Elgrand четвертого покоління Japan Mobility Show 2025 відбудеться на Tokyo Big Sight з 31 жовтня […]
10 Жовтня 2025
Електромобіль, який поки що має просту робочу назву Electtrica, дебютує наступного року. А поки що Ferrari ділиться вражаючими попередніми характеристиками цієї нової моделі. З технічної точки зору, ці дані виглядають справді захопливо Архітектура та силова установка Electtrica спроєктована як гранд-турер, продовжуючи традицію моделі GTC4Lusso. Автомобіль матиме відносно коротку колісну базу — 116,5 дюймів (близько 296 […]
9 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі