Британський автовиробник Jaguar оголосив про відкликання 2760 електромобілів I-Pace 2019 модельного року, проданих в США. Причина — ризик займання через перегрів батареї. Таке рішення прийнято після кількох невдалих спроб вирішити проблему програмними оновленнями. Деякі авто, що отримали такі оновлення, все одно стикалися з перегрівом. Зокрема, три випадки займання були зафіксовані навіть після застосування попередніх заходів
Раніше власникам радили обмежити заряд до 80% і паркуватися на відкритих майданчиках, далеко від будівель. У серпні Jaguar анонсував ще одне тимчасове програмне оновлення, але тепер компанія вирішила піти на радикальні заходи, запропонувавши викупити електромобілі в їхніх власників

Проблеми з батареями I-Pace: що відомо?
Проблема стосується перегріву батарей, які можуть викликати займання. Попри численні спроби вирішити проблему через оновлення програмного забезпечення, Jaguar врешті зважився на викуп проблемних автомобілів. Компанія працює над постійним рішенням, але на цей момент викуп авто є основним способом вирішення питання
Цікаво, що завдяки значному знеціненню I-Pace за шість років експлуатації, фінансові витрати Jaguar будуть меншими, ніж у випадку з новішими авто. Для багатьох власників ця ситуація — шанс позбутися проблемного автомобіля, хоча й із меншим бюджетом на нове авто
Ребрендинг Jaguar та відгуки про паркетник I-Pace
Ситуація з відкликанням відбулася на тлі масштабного ребрендингу Jaguar, який компанія позиціонує як новий виток у своїй історії. В грудні компанія представить концепт першої моделі з трьох нових електромобілів, які мають скласти конкуренцію Porsche та Bentley у преміум-сегменті
Jaguar повністю відмовився від нинішньої лінійки автомобілів, намагаючись перезапустити бренд в якості виробника люксових електромобілів. Однак нові логотипи та брендова ідентичність викликали критику в мережі через їхню неоднозначність. На тлі цього відкликання I-Pace, як не дивно, може стати для компанії можливістю відвернути увагу від дискусій про невдалий ребрендинг

Майбутнє Jaguar: перехід до електромобілів
В рамках трансформації Jaguar прагне стати повністю електричним брендом, орієнтованим на ринок преміальних авто. Це амбітна стратегія, яка включає розробку нових моделей, відмову від ДВЗ і ребрендинг. Попри виклики, пов’язані з відкликанням I-Pace, компанія зосереджена на реалізації своїх планів
Паркетник Jaguar I-Pace залишається важливою частиною історії компанії, навіть попри технічні труднощі. Він став першим електромобілем бренду та задав напрямок для подальших розробок. Тепер компанія має шанс перезавантажити свою репутацію, представляючи нові моделі, які відповідатимуть сучасним вимогам ринку електромобілів
Читати далі
Схожі записиНовий кросовер виявився навіть спритнішим за відомі спортивні моделі WRX STI та BRZ, хоча не позиціонується як окрема «гаряча» версія Для модельного року 2026 електричний SUV суттєво вдосконалили: він став потужнішим, збільшив запас ходу, отримав роз’єм NACS, тому тепер може заряджатися на станціях Tesla Supercharger. Вартість при цьому не зросла, стартова ціна залишилася на рівні […]
25 Грудня 2025
Майбутній Ioniq 3 стане найменшим електрокаром у лінійці, але матиме власний стиль і помітно відрізнятиметься від знайомих електромобілів бренду Перші натяки на дизайн з’явилися ще у Мюнхені, де Hyundai показала Concept Three Серійний Ioniq 3 зберіг головні ідеї концепту, включно з новою формою Aero Hatch. Кузов виглядає компактним, але доволі агресивним, задню частину підкреслює спойлер-«качиний […]
25 Грудня 2025
Новий RZ 600e F Sport Performance отримав карбоновий обвіс від лімітованої серії RZ 450e F Sport 2024 року, що своєю чергою виріс із концепту RZ Sport 2023 року. Кузов став візуально більш «бойовим»: вентиляційні отвори на капоті, передній сплітер, розширені крила з аеродинамічними накладками, змінені пороги, великий дифузор ззаду та двосекційне антикрило. Усе це виглядає […]
25 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі