Kia Syros – маленький кросовер з великим характером
Він займає місце над Sonet в місцевому портфоліо і виглядає як іграшкова копія електричного EV9. Однак, окрім деяких стилістичних ознак, вони не мають нічого спільного. Почнемо з того, що новачок поки що пропонується тільки з двигунами внутрішнього згоряння. Він також набагато менший, всього 3995 міліметрів в довжину. Електричний позашляховик на цілий метр довший
Дизайн та практичність
Kia розсунула вертикальні фари в сторони, як це було зроблено на новому пікапі Tasman. Оскільки ми згадали про пікап, то не можемо не помітити, що ніс кросовера також випирає, можливо, більше, ніж слід. Дивний вигляд і в профіль, де пластикова обшивка кузова навколо колісних арок нагадує «брови» Tasman
Дивацтва продовжуються й ззаду, де на кінцях бампера низько встановлені вертикальні задні ліхтарі. Ще один набір L-подібних ліхтарів розташований високо, по обидва боки скла задніх дверей. Сріблясте оздоблення кузова, а також двоколірні колісні диски розміром 17 дюймів. Більш дорогі версії отримують подвійний панорамний дах
Завдяки своїй коробчатій формі, він має непоганий багажник в 465 літрів. Задній простір для ніг також достатній для автомобіля цього класу, завдяки великій колісній базі розміром 2550 мм, яка приблизно така ж, як у більшого Soul (ширина складає 1800 мм, а висота – 1665 мм)
Силові агрегати
Потужність забезпечує 1,0-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом, який видає 118 к.с. і 172 Нм. Крутний момент передається на передні колеса через шестиступінчасту механічну коробку передач або семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. В якості альтернативи Syros також доступний з 1,5-літровим дизелем, який передає 114 к.с. і 250 Нм на дорогу через шестиступінчасту механічну коробку передач або автоматичну коробку з гідротрансформатором з такою ж кількістю ступенів. Версії, оснащені автоматичною коробкою передач, навіть отримують підрульові перемикачі. Згодом з’явиться повністю електрична версія
Що цікавого в інтер’єрі?
Kia встановила 12,3-дюймову цифрову панель приладів, сенсорний екран інформаційно-розважальної системи такого ж розміру та п’ятидюймову панель для налаштувань клімату, розташовану між великими дисплеями. Окрім того, тут все ще є кілька фізичних кнопок для доступу до часто використовуваних функцій
Syros має вентильовані передні та задні сидіння, бездротові Android Auto та Apple CarPlay, а також бездротову зарядну панель. У нього чотиристороннє сидіння водія з електроприводом, розсувна задня лавка, що складається у співвідношенні 60:40, електронне стоянкове гальмо, 64-кольорове амбієнтне освітлення, складаний задній центральний підлокітник та аудіосистему Harman Kardon з вісьмома динаміками
В Індії розпочалось виробництво компактного кросовера Kia Syros
З точки зору безпеки, Kia India пропонує шість подушок безпеки, 360-градусну камеру, передні та задні парктроніки, а також 16 допоміжних систем водіння – від системи утримання в смузі руху до адаптивного круїз-контролю (з функцією stop & go). З часом Syros стане ще кращим завдяки оновленням по повітрю
Ціна не розголошується, але оскільки автомобіль конкурує з Skoda Kylaq за $9300, він має бути дешевим. Syros базується на платформі K1, тому він має деяку схожість з Hyundai Casper та його електричним братом Inster