Volkswagen, Renault та Stellantis змушені об’єднатися для виробництва більш доступніших електромобілів
Існує «повне усвідомлення того, що в майбутньому компанії, які не зможуть протистояти китайським конкурентам, створять собі проблеми», – сказав Карлос Таварес, генеральний директор Stellantis, в інтерв’ю Bloomberg минулого тижня.
Раніше він казав, що європейська автомобільна промисловість дуже багато втратить, якщо вчасно не адаптується
У 2025 році в Європейському Союзі набудуть чинності жорсткіші правила викидів, тобто виробникам доведеться продавати більше електромобілів, інакше їм загрожують великі штрафи
Відповідно до розрахунків Bloomberg на основі даних компаній та регуляторних органів, у малоймовірному найгіршому випадку Volkswagen може зіткнутися зі штрафами у розмірі понад 2 мільярди євро, якщо він не зможе достатньо скоротити викиди автопарку
У той час як на європейських автовиробників зростає тиск, щоб продавати більше електромобілів, китайські виробники за державної підтримки виходять на ринок з часто кращими і завжди дешевшими моделями
Якщо європейським автовиробникам не вдасться розробити робочий план Б, це загрожує потрясінням у галузі, де працюють близько 13 мільйонів людей і яка становить 7% економіки ЄС
«Ми витратили мільярди як галузь, щоб зробити електричну мобільність можливою», – сказав Хольгер Кляйн, який очолює компанію-постачальника ZF Friedrichshafen, у якій працює близько 165 000 людей по всьому світу
Генеральний директор Renault Лука де Мео виступає за альянс, схожий на той, який створили заради європейського виробника літаків, щоб конкурувати з Boeing. Тоді довелось об’єднати зусилля активів Німеччині, Франції, Іспанії та Великобританії
Виконавчий директор стверджував, що «Airbus для електромобілів» допоможе розділити величезні витрати на створення дешевих електромобілів, водночас дозволяючи їм отримати вигоду від більшого масштабу
Інтерес до ширшого розподілу витрат зріс наприкінці минулого року, коли Renault представила концепцію електричного міського автомобіля, який коштуватиме менше 20 000 євро – вдвічі дешевше, ніж Volkswagen ID.3
Якщо вони не зможуть повернути стратегію на правильний шлях, європейські автовиробники ризикують ще більше відстати, а спроба відповідати регулятивним правилам – це віддати гроші конкуренту, тій же Tesla, для купівлі кредитів на викиди
Для класичних автовиробників це може бути останній шанс. Volkswagen, Stellantis та Renault незалежно один від одного працюють над моделями вартістю 25 000 євро або менше. А Mercedes та BMW планують випустити кілька нових електромобілів з удосконаленими технологіями в наступні кілька років. Чи вдасться їм вистояти проти китайських конкурентів і Tesla – покаже час
Читати далі
Схожі записиКомпанія Smart, яка сьогодні відома переважно як виробник електричних SUV для китайського ринку, може повернути на ринок один зі своїх найяскравіших автомобілів — легендарний родстер. Через 20 років після зникнення моделі Smart Roadster, представники бренду заговорили про можливе відродження компактного спортивного авто, яке поєднувало драйв і унікальний стиль Електричний родстер може знову з’явитися у продажу […]
18 Червня 2025Новинка має повністю закритий кузов з ножицеподібними дверима Чотири колеса забезпечують підвищену стабільність у порівнянні з класичними двоколісними транспортними засобами. Завдяки інноваційному механізму нахилу корпус новинка може кренитися до 35 градусів у поворотах, що надає йому унікальної динаміки Ширина транспортного засобу становить лише 790 мм Таким чином, ÆMotion на 300 мм вужчий за вже знятий […]
18 Червня 2025Компанія Honda відкриває новий напрям у сфері мікромобільності, представивши електричний квадроцикл Fastport eQuad Він розроблений для доставок на останній милі у містах Європи та Північної Америки. Незвичний за формою, але практичний та функціональний, eQuad має стати відповіддю на потреби сучасної логістики — швидкі та екологічні перевезення невеликих вантажів у щільному міському середовищі Модель буде представлена […]
18 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі