Новий мотор важить усього 12,7 кілограма, тобто приблизно стільки ж, скільки звичайний велосипед, але видає 750 кіловат потужності — понад 1000 кінських сил! За цим показником він перевершує два електромотори Tesla Model 3 Performance разом узяті. Такий результат відповідає щільності потужності 59 кіловат на кілограм, що є новим еталоном для всієї галузі
Попередній рекорд також належав Yasa — їхній попередній двигун важив 13,1 кг і видавав 550 кВт потужності, що відповідало 42 кВт/кг. Новий агрегат став на 40% ефективнішим, залишаючись водночас компактним і легким. Його продуктивність у чотири рази вища за електромотор Tesla Model Y Standard, встановлений на нових європейських версіях кросовера
Рекордна потужність — не єдина перевага інноваційного двигуна
Yasa зазначає, що їхній прототип здатен працювати стабільно на рівні 350–400 кВт (тобто 469–536 кінських сил) без втрати ефективності. Такі показники важливі для тривалих навантажень, наприклад під час високошвидкісного руху трасою або при тривалому прискоренні
Ще однією особливістю мотора стала його масштабованість і простота виробництва
Для створення не використовуються рідкісні або дорогі матеріали, тому Yasa готова налагодити серійне виробництво одразу після появи комерційного попиту. Як зазначив генеральний директор компанії Йорг Міска, ця технологія демонструє, що інженери Yasa змінюють уявлення про можливості електричних приводів, поєднуючи інновації з практичними рішеннями
Маленька маса має величезне значення для електромобілів
Чим легший двигун, тим менше енергії потрібно для руху, а отже, зростає запас ходу. Легкі мотори дозволяють використовувати менші батареї, які швидше заряджаються і зменшують загальну масу електромобіля
Технології Yasa вже застосовуються у найпрестижніших спорткарах світу — таких як Ferrari 296 GTB, Lamborghini Temerario та концепт Mercedes-AMG GT XX, який має три осьові двигуни загальною потужністю понад 1360 кінських сил. Хоча нині такі рішення доступні лише в люксовому сегменті, інженери сподіваються, що з часом подібні мотори з’являться і в масових електромобілях, коли виробництво стане масштабнішим і дешевшим
Читати далі
Схожі записиАмериканський автогігант General Motors офіційно припинив випуск електричних фургонів BrightDrop, які виготовлялися на заводі CAMI Assembly у місті Інгерсолл, провінція Онтаріо. Компанія визнала, що ринок комерційних електровантажівок розвивається набагато повільніше, ніж очікувалося, а попит виявився мізерним Виробництво BrightDrop стартувало наприкінці 2022 року, однак проект із самого початку зіткнувся з труднощами GM створила новий бренд BrightDrop, […]
23 Жовтня 2025Китайський автовиробник Chery Automobile заявив про створення нового покоління твердотільних акумуляторів, які здатні більш ніж удвічі збільшити запас ходу електромобілів і залишаються безпечними навіть у найекстремальніших умовах Chery нині входить до четвірки найбільших виробників автомобілів у Китаї та є найбільшим експортером машин із країни, випереджаючи навіть BYD у першій половині 2025 року. Компанія випускає електромобілі, […]
23 Жовтня 2025У найближчі роки автомобілі Chevrolet і Cadillac отримають потужні комп’ютери Nvidia та нову електронну архітектуру, яка змінить усе у світі автомобілів. Починаючи з 2028 року, General Motors оснастить свої моделі надсучасними центральними обчислювальними системами, які дозволять їм швидше оновлюватися, стабільніше працювати і з часом ставати дедалі автономнішими. Ідеться не лише про електромобілі — нова система […]
23 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі