Новий мотор важить усього 12,7 кілограма, тобто приблизно стільки ж, скільки звичайний велосипед, але видає 750 кіловат потужності — понад 1000 кінських сил! За цим показником він перевершує два електромотори Tesla Model 3 Performance разом узяті. Такий результат відповідає щільності потужності 59 кіловат на кілограм, що є новим еталоном для всієї галузі
Попередній рекорд також належав Yasa — їхній попередній двигун важив 13,1 кг і видавав 550 кВт потужності, що відповідало 42 кВт/кг. Новий агрегат став на 40% ефективнішим, залишаючись водночас компактним і легким. Його продуктивність у чотири рази вища за електромотор Tesla Model Y Standard, встановлений на нових європейських версіях кросовера

Рекордна потужність — не єдина перевага інноваційного двигуна
Yasa зазначає, що їхній прототип здатен працювати стабільно на рівні 350–400 кВт (тобто 469–536 кінських сил) без втрати ефективності. Такі показники важливі для тривалих навантажень, наприклад під час високошвидкісного руху трасою або при тривалому прискоренні
Ще однією особливістю мотора стала його масштабованість і простота виробництва
Для створення не використовуються рідкісні або дорогі матеріали, тому Yasa готова налагодити серійне виробництво одразу після появи комерційного попиту. Як зазначив генеральний директор компанії Йорг Міска, ця технологія демонструє, що інженери Yasa змінюють уявлення про можливості електричних приводів, поєднуючи інновації з практичними рішеннями

Маленька маса має величезне значення для електромобілів
Чим легший двигун, тим менше енергії потрібно для руху, а отже, зростає запас ходу. Легкі мотори дозволяють використовувати менші батареї, які швидше заряджаються і зменшують загальну масу електромобіля
Технології Yasa вже застосовуються у найпрестижніших спорткарах світу — таких як Ferrari 296 GTB, Lamborghini Temerario та концепт Mercedes-AMG GT XX, який має три осьові двигуни загальною потужністю понад 1360 кінських сил. Хоча нині такі рішення доступні лише в люксовому сегменті, інженери сподіваються, що з часом подібні мотори з’являться і в масових електромобілях, коли виробництво стане масштабнішим і дешевшим
Читати далі
Схожі записиVolkswagen думає, як підживити інтерес до електрокарів у США, і одна з ідей — повернутися до гібридів з бензиновим двигуном у ролі генератора. Компанія розглядає нові моделі з більшим запасом ходу, зокрема седани та кросовери Після скандалу з дизелями VW кинувся в електрифікацію Модель ID.4 спочатку виглядав перспективно — попит був нормальним, ринок реагував добре. […]
12 Грудня 2025
Американські розробники акумуляторів оголосили про важливе відкриття, яке може радикально змінити електромобілі. Йдеться про аноди (частину батареї, де накопичуються електрони) на основі кремнію. Цей матеріал впливає на дальність поїздки та швидкість зарядки літій-іонних батарей. Довгий час аноди робили з графіту, але він створює проблеми: шкодить екології, коштує дорого і залежить від Китаю (там виробляють понад […]
12 Грудня 2025Американський виробник вантажівок Peterbilt серйозно посилив свою присутність у сегменті електричних машин. Компанія представила одразу три нові середньотонажні електровантажівки, які працюють на акумуляторах LFP і заряджаються з потужністю до 350 кіловат До вже відомих моделей 520EV, 567EV і 579EV додалися абсолютно нові 536EV, 537EV і 548EV. Усі вони отримали двомоторну силову установку, розміщену по центру […]
11 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі