Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам — photo 58575

Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам

07.10.2025
4 хвилини на прочитання

Концепт Dacia Hipster переосмислює саму суть народного транспорту, пропонуючи мінімалістичний електромобіль, який об’єднує простоту, розумність і турботу про довкілля 

Його створено не для того, щоб вражати розкішшю, а щоб зробити електромобільність справді доступною. Крихітний за розмірами — навіть менший за японські кей-кари — Hipster має лаконічний блочний дизайн, модульний інтер’єр і неймовірно легку конструкцію масою лише 800 кілограмів. Така маса дозволяє зменшити споживання енергії та витрати на виробництво, зберігаючи водночас практичність і комфорт. Очікується, що серійна версія зможе відповідати новим європейським нормам, які відкривають шлях для появи більш доступних і масових електромобілів, здатних змінити уявлення про щоденний транспорт

У пошуках доступної електромобільності з’явилося чимало складних ідей, але Dacia Hipster обирає протилежний шлях. Згадайте простоту класичних Citroen 2CV чи Fiat Panda. Авто вражає беззастережною скромністю, аби люди пересувалися без зайвих прикрас чи перебільшених обіцянок, типових для багатьох електрокарів. Поки що Hipster лишається концептом, але намір запустити його в серію очевидний. Очікують, що ціна виявиться нижчою за найдешевшу електричну модель Dacia Spring, котра стартує від 17 тисяч євро в Німеччині

Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам — photo 2

За даними компанії, середня вартість нових машин у Європі злетіла на 77% з 2010 по 2024 рік, значно обігнавши зростання доходів сімей 

Hipster прагне розширити електромобільність для ширшої публіки, перевершивши навіть бюджетний Spring. Його компактність вражає: довжина сягає трьох метрів, ширина – півтора з половиною, висота – трохи більше півтора. Такі габарити роблять авто дрібнішим за більшість мікроквадрициклів на кшталт Citroen Ami

Dacia називає форму Hipster міцним блоком на чотирьох колесах по кутах. Він нагадує зменшену версію Jeep чи Land Rover Defender з коротким передком, вертикальним носом і пласкими вікнами, котрі додають утилітарного шарму. Кузов без звисів, пропорції диктує здоровий глузд, а не комітети дизайнерів. Пофарбований в один тон з трьома яскравими акцентами, авто вкрите захисним шаром Starkle з перероблених матеріалів. Економію доповнюють ремінці замість ручок дверей, задні ліхтарі за склом і розсувні вікна

Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам — photo 7

Незважаючи на малі розміри, Hipster вміщає чотирьох дорослих на зручних сидіннях 

За роздільними дверима багажника ховається 70-літровий відсік, котрий розширюється до 500 літрів при складених задніх кріслах. Салон використовує систему You Clip з одинадцятьма точками для кріплення підсклянників, підлокітників, ламп чи іграшок. Смартфон власника фіксується в док-станції, перетворюючись на ключ, навігатор і розважальний центр, підключений до портативної Bluetooth-колонки. За кермом ховається цифрова панель і подвійні подушки безпеки

Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам — photo 8

Маса в 800 кілограмів робить Hipster на 20% легшим за субкомпактний Spring. Така економія матеріалів і енергії допомагає вдвічі знизити викиди вуглецю протягом усього життя авто порівняно з типовими електрокарами. Запас ходу адаптовано до реальних звичок: дослідження показують, що 94% французьких водіїв долають менше 40 кілометрів щодня чи 280 на тиждень. Hipster впорається з рутиною, вимагаючи зарядки лише двічі за сім днів, з реальним пробігом близько 93 кілометрів

Крихітний електромобіль Dacia Hipster кидає виклик захмарним європейським цінам — photo 9

Dacia не обмежується дизайнерськими мріями – компанія бачить Hipster у серійному виробництві, аби струснути європейський ринок електромобілів. Зміни в регуляціях можуть полегшити продаж таких компактних і недорогих моделей. Цей концепт відрізняється від раніше анонсованого бюджетного хетчбека з ціною нижче 18 тисяч євро та дебютом у 2026 році. Поряд з Hipster представили оновлений Spring EV, а також свіжі версії Sandero, Sandero Stepway, Logan і Jogger, підкреслюючи фокус на доступності в еру переходу до зеленої мобільності

Читати далі

Схожі записи
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію

Новий Aspark Owl Roadster, створений на основі купе Owl, відкриває для водія спектр емоцій, які ще донедавна здавалися недосяжними навіть у світі найрадикальніших електрогіперкарів. Чотири електромотори та відсутність даху перетворюють його не на черговий дорогий суперкар, а на справжній експеримент із технологічних можливостей, поданий у формі дорожнього витвору мистецтва. Початкова ціна сягає позначки у $3,5 […]

28 Листопада 2025
Найшвидший електромобіль у світі отримав відкриту версію — photo 64158
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити!

Американські дороги на межі XIX–XX століть були заповнені електромобілями, хоча до 1920 року інтерес до них почав згасати. До середини 1930-х вони майже зникли. Тож машини на кшталт Milburn Light Electric Model 27L, зібраного у 1920 році, показують, яким був пік міського транспорту у першу «золоту добу» електрокарів. Компанія Milburn припинила існування всього через три […]

28 Листопада 2025
На продаж виставили електромобіль 1920 року без керма — і ним досі можна їздити! — photo 64130
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK