Китай активно відреагував на нові мита Європейського Союзу на китайські електромобілі, подавши офіційний позов до Світової організації торгівлі (СОТ) та закликаючи Брюссель переглянути своє рішення. Міністерство комерції Китаю заявило, що це рішення ЄС є необґрунтованим і суперечить правилам СОТ, називаючи мита “зловживанням захисними заходами”. Китай висловив намір захищати інтереси своєї індустрії електромобілів і сприяти глобальній зеленій трансформації
Високі тарифи для китайських виробників електромобілів
Введені мита різко підвищили витрати для китайських брендів, що експортують свої автомобілі в ЄС. Найвищого зростання зазнав SAIC, на який накладено додаткові 35,3% мита, тоді як Geely отримав 18,8%, а BYD — 17%. Ці підвищення доповнюють вже існуюче 10% мито. Такі зміни сильно впливають на кінцеву вартість для споживача, що може зменшити конкурентоспроможність китайських моделей у порівнянні з місцевими гібридними автомобілями. Це питання особливо актуальне для тих, хто розглядає співвідношення “електромобіль гібрид ціна” на ринку ЄС

Заклики до дипломатичних переговорів та відповідні дії
Китай намагається вирішити це питання дипломатичним шляхом, пропонуючи ЄС провести переговори, щоб знайти рішення. Китайські та європейські чиновники провели ряд зустрічей, однак дійти до угоди так і не вдалося до моменту введення мит наприкінці жовтня. У відповідь на ситуацію Китай також рекомендував своїм виробникам призупинити інвестиційні плани в країнах, які підтримали ці мита, й перенести капіталовкладення до країн, що виступили проти. Серед таких країн є Німеччина, яка стала одним із п’яти членів ЄС, що проголосували проти нових тарифів
Майбутнє співпраці Китаю та ЄС у галузі електромобілів
На тлі поточної напруги у торгівлі новопризначений торговий представник ЄС Марош Шефчович прибув до Китаю з метою знайти дипломатичне рішення. Тим часом міністр комерції Китаю Ван Вентао зустрівся з французькими чиновниками, закликавши їх сприяти вирішенню конфлікту. На додаток до торговельних обмежень, Китай вбачає в цьому питанні важливий момент для стабільності ланцюга постачання електромобілів. Подальший розвиток цієї ситуації може суттєво вплинути на доступність та ціну електромобілів на європейському ринку
Читати далі
Схожі записиДоступний компактний електричний хетчбек, створений і зібраний у Європі — це саме те, що треба у боротьб із жорсткою конкуренцією з боку китайських брендів Продажі Volkswagen ID. Polo в Європі стартують у квітні наступного року Початкова ціна становитиме 25 тисяч євро з урахуванням ПДВ. У своєму сегменті новинка одразу виходить на поле Renault 5, який […]
16 Грудня 2025
Компанія запустила автономні Model Y без пасажирів і без водія в салоні, який підстраховував автопілот. Для платних поїздок нагляд людини поки зберігається, однак сам факт виїзду повністю «порожніх» авто на міські вулиці став важливим етапом для бренду, який робить ставку на автономне водіння, штучний інтелект і робототехніку Відео з чорним Model Y, який спокійно рухається […]
16 Грудня 2025
Оновлення мало з’явитися вже цього року та принести інтерфейс і функції, знайомі за новими моделями бренду. Йдеться про машини з мультимедійною системою на базі Google, тобто з Android Automotive У компанії пояснюють затримку прагненням забезпечити стабільну роботу нового інтерфейсу на всіх сумісних авто, незалежно від ринку, року випуску чи версії «заліза». Тепер реліз перенесли на […]
16 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі