Китайські електромобілі стрімко завойовують європейський ринок — photo 50932

Китайські електромобілі стрімко завойовують європейський ринок

04.08.2025
3 хвилини на прочитання

На відміну від США, в Європі електрокари стають дедалі доступнішими, вибір моделей — ширшим, а конкуренція — жорсткішою. І якщо ще кілька років тому китайські автомобілі сприймалися як щось другосортне, то сьогодні вони вже серйозно наступають на п’яти європейським флагманам. І не просто наступають, а вибивають ґрунт з-під ніг

BYD і Xpeng: нові гравці з агресивною стратегією

Компанія BYD, яка ще недавно була маловідомою на європейському ринку, сьогодні — один із лідерів експансії. За першу половину 2025 року вона реалізувала 70 500 автомобілів у Європі — це більше, ніж за весь 2024 рік (близько 57 000). І це — не поодинокий випадок. Xpeng, інший амбітний бренд із Китаю, продав 8400 машин за ті ж пів року, перевищивши минулорічний результат (8100 одиниць) ще до середини літа. Причому левова частка цих продажів — це новий кросовер Xpeng G6, співставний за розмірами з Tesla Model Y

Обидві компанії діють рішуче. BYD випустив щонайменше три нові моделі за останній рік, зокрема доступні варіанти Dolphin Surf і Atto 2. А гібридний кросовер BYD Seal U вже зрівнявся в популярності з Volkswagen Tiguan — абсолютним хітом серед європейських PHEV

Xpeng також не відстає. Після обмеженої присутності з седаном P7, бренд вивів на ринок великий позашляховик G9 та кросовер G6. І ці моделі миттєво знайшли свого покупця

Китайські електромобілі стрімко завойовують європейський ринок — photo 2

Ще один сильний гравець — MG 

Хоча бренд британського походження давно належить китайській корпорації SAIC, його позиції у Європі нині надзвичайно міцні. За перше півріччя MG продав 151 600 автомобілів, випередивши всіх інших китайських автовиробників. Такий успіх MG пояснюється широтою модельного ряду — від повністю електричних машин до гібридів і навіть традиційних бензинових авто, таких як MG 3

Не всім китайським брендам щастить однаково 

Наприклад, компанія Nio продала лише 370 автомобілів по всій Європі. Причина може бути в тому, що її дорогі, великі моделі — хай і технічно просунуті — не сприймаються як вигідна альтернатива знайомим європейським преміум-брендам. Європейський споживач, як правило, обирає те, що йому знайоме: BMW, Audi чи Mercedes. Для китайців є надія, що ситуацію змінить новий суббренд Firefly, запуск якого заплановано на кінець року

Китайські електромобілі стрімко завойовують європейський ринок — photo 3

Поки китайські виробники набирають обертів, європейські автогіганти повільно, але неухильно здають позиції. Наприклад, частка Stellantis (до якого входять Peugeot, Fiat, Citroën та інші) скоротилася з 16,7% до 15,3% за рік. А загальна частка ринку всіх китайських брендів у Європі вже майже дорівнює частці Mercedes-Benz

Ключ до китайського успіху — не тільки в ціні чи оснащенні. Головне — це швидкість. Вони швидко розробляють нові моделі, швидко виводять їх на ринок і швидко реагують на зміни попиту. У той час, як традиційні бренди роками готують нову модель до запуску, китайські виробники можуть зробити це в рази оперативніше. Якщо така динаміка збережеться, китайські бренди можуть незабаром змінити не лише карту ринку, а й саму філософію автомобілебудування в Європі. Це вже не просто «дешеві альтернативи» — це серйозні конкуренти

Читати далі

Схожі записи
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях

Понад 70 тисяч електрокарів, випущених торік, тепер можуть отримати суттєве оновлення систем допомоги водію, для встановлення якого потрібно понад двадцять годин роботи Китайський бренд Zeekr зіткнувся з несподіваною проблемою  Компанія занадто швидко перейшла на нову апаратну платформу для своїх моделей, тож власники торішніх авто відчули себе обділеними. Щоб виправити ситуацію, виробник вирішив піти доволі незвичним […]

27 Листопада 2025
Zeekr оновлює апаратне забезпечення у своїх старіших електромобілях — photo 64121
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla

Компанія Bavarian Econs Tech переробила класичне купе BMW 2002 1972-го року випуску на електромобіль, оснастивши його силовою установкою від Tesla та батареями від BMW i3  Електромобілі здатні зробити буденні поїздки напрочуд легкими  Вони рухаються тихо та плавно, не створюють зайвих шумів і вібрацій, позбавляють від компромісів, які супроводжують бензинові машини. У щоденному використанні такі авто […]

27 Листопада 2025
Класичне купе BMW 2002 отримало електричне серце від Tesla — photo 64095
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі

Китайські автовиробники стрімко посилюють свої позиції в Європі, поступово відбираючи частину ринку у традиційних брендів. Колись їх сприймали як нішевих конкурентів, а нині вони вже контролюють 6,8% продажів нових авто в Європі за жовтень. Серед лідерів опинилися концерни SAIC і BYD, тоді як Tesla переживає найгірший період за останні роки У жовтні покупці в ЄС, […]

27 Листопада 2025
BYD майже утричі перевершив Tesla за обсягами продажів у Європі — photo 64072
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами
контакти
Ми завжди на звʼязку з Вами

    Дякуємо за співпрацю та очікування

    Наша команда вже отримала Ваше повідомлення і ми звʼяжемось з Вами найближчим часом

    OK