Китайські компанії Nio і CATL об’єдналися
Китайський виробник електромобілів Nio підписав угоду про партнерство з акумуляторним гігантом CATL для розробки батарей з довшим терміном служби
За словами Вільяма Лі, засновника та генерального директора Nio, технологічне партнерство дозволить знизити так звану вартість “повного життєвого циклу” акумуляторів – ключову для операційних витрат тисяч станцій заміни
– Однією з найважливіших проблем, яка принципово не вирішена і не привертає широкої уваги, є термін служби акумуляторів, – сказав Лі: – Це не тільки проблема, яку повинна вирішити Nio, але й проблема, над вирішенням якої повинна працювати вся індустрія
Зазвичай гарантія на батареї електромобілів становить вісім років. Між 2025 і 2032 роками в Китаї закінчиться термін гарантійної дії майже 20 мільйонів батарей електромобілів, зазначають в Ніо, вказуючи на коротший термін служби батарей порівняно з автомобілями та витратами на заміну блоків живлення
Nio заявила, що завдяки своїм дослідженням вона продовжила термін служби змінних акумуляторів, які зберігають 80% ємності після 12 років експлуатації
Компанія також оголосила про зниження до 33% щомісячної орендної плати за батареї для користувачів Nio в рамках схеми оренди акумуляторів, що дозволяє знизити витрати на покупку електромобіля на 128 000 юанів ($18 000)
Отримавши минулого року понад $3 мільярди від інвестора з Абу-Дабі CYVN Holdings, Nio прагне швидше стати прибутковою, скорочуючи свою робочу силу та відкладаючи довгострокові інвестиції для підвищення ефективності
Компанія, однак, заявила, що продовжуватиме самостійно інвестувати в розробку основних технологій, таких як батареї. Вона вже випустила на ринок напівтвердотільні акумулятори ємністю 150 кВт-год, які забезпечують електромобілям виробництва Beijing Welion New Energy запас ходу до 1 000 км
Nio також інвестувала значні кошти в інфраструктуру для зарядки та заміни акумуляторів. За словами Лі, наразі компанія має 2 382 станції заміни та 21 652 громадські зарядні станції, і додає, що зарядка стала прибутковою для Nio, але вона все ще втрачає гроші на заміні акумуляторів
Заміна може допомогти зменшити навантаження на електромережі в пікові моменти, коли водії підзаряджаються, але галузеві аналітики та керівники очікують, що вона стане масовою лише тоді, коли акумулятори стануть більш стандартизованими
Хоча дехто критикує станції для заміни батарей як дорогу інвестицію, Nio каже, що вони можуть бути як швидким рішенням для заряджання електромобілів, так і сховищем енергії для покращення стабільності мережі
За словами президента компанії Цинь Ліхона, Nio планує представити свій другий бренд Ledao у травні, щоб охопити ширше коло споживачів
Наразі Nio купує більшість своїх батарей у CATL і вивчає можливості постачання батарей від нових партнерів, таких як CALB