Китайський автогігант GAC оголосив про серйозний наступ на європейський ринок електромобілів і заявив, що має намір зробити Європу одним зі своїх головних експортних напрямків. Якщо донедавна китайські компанії заходили сюди обережно, то тепер вони діють відкрито й масштабно, відбираючи частку в місцевих брендів

На Мюнхенському автосалоні GAC представив два електромобілі з серії Aion
Мова про компактний хетчбек Aion UT та середньорозмірний кросовер Aion V. У майбутньому європейський асортимент компанії доповнять електричний кросовер Aion Y та більш преміальний купе-позашляховик Hyptec HT. Всі ці моделі працюють виключно на електротязі, хоча пізніше очікується поява і підзарядних гібридів

Президент GAC International Вей Хайган у розмові з CNBC підкреслив, що Європа входить до п’ятірки ключових стратегічних ринків компанії. Він зазначив, що нинішня мета — закріпитися тут не як нішевий гравець, а як один із помітних конкурентів

Амбіції GAC підтверджують цифри
Якщо у 2025 році бренд розраховує реалізувати близько 3000 авто в Європі, то вже у 2026 році ця цифра має зрости до 15 000, а у 2027-му перевищити 50 000. Це означає зростання у 17 разів лише за два роки. Для порівняння: у 2024 році компанія продала понад 127 000 автомобілів на закордонних ринках, а загальні світові продажі досягли більше 2 мільйонів одиниць

Щоб уникнути впливу європейських тарифів на китайський імпорт, GAC не виключає створення виробничих потужностей у Європі. Хайган підкреслив, що компанія розраховує на позитивні зрушення у торговельних переговорах між Китаєм та ЄС, але вже зараз готується до можливої локалізації виробництва. Це дозволить не лише уникнути митних бар’єрів, а й краще адаптувати продукцію до вимог місцевого ринку

Ситуація добре ілюструє загальний тренд
За даними Jato Dynamics, частка китайських брендів на європейському ринку в першій половині 2025 року майже подвоїлася і сягнула 5,1% — це 347 135 проданих автомобілів. Лідером є BYD із результатом понад 70 000 машин, а швидке зростання демонструють Jaecoo, Omoda, Leapmotor та Xpeng. GAC прагне стати наступним гравцем, який не просто «зайде на ринок», а й складе серйозну конкуренцію європейським виробникам

Читати далі
Схожі записиFiat готується відкрити нову сторінку в історії своєї найпопулярнішої моделі До сімейства Panda невдовзі приєднається абсолютно новий кросовер із силуетом фастбека, який обіцяє залишатися доступним за ціною. Автомобіль базується на платформі Stellantis Smart Car, яка підтримує бензинові, м’яко-гібридні та повністю електричні силові агрегати. Таким чином, новинка зможе задовольнити запити як традиційних прихильників ДВЗ, так і […]
3 Жовтня 2025
Не секрет, що преміальні бренди чималий відсоток прибутків отримують від ексклюзивних замовлень. Саме таке зробила заможна пара американців, які вирішили, що їхній домашній улюбленець, помісь лабрадора та золотистого ретривера на ім’я Бейлі, заслуговує на пам’ятник на колесах — і лише Rolls-Royce зміг втілити цю ідею у витонченій, екстравагантній формі Робота над проєктом відбувалася через приватний […]
3 Жовтня 2025
Оновлена версія Tesla Model 3 потихеньку впроваджує функції, про які так довго просили шанувальники, але поки що це відбувається на китайському ринку Один з найбільш популярних електромобілів, який лідирує в продажах по всьому світу, отримує довгоочікувані покращення, які роблять керування зручнішим і безпечнішим. Зокрема, в Японії, Південній Кореї й Тайвані з’явилися моделі з традиційними підрульовими […]
3 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі