Китайська компанія SVOLT оголосила про закриття європейських операцій, зокрема скасування планів будівництва двох заводів у Німеччині. Виробник, який виробляв батареї для Citroën e-C3 пояснює це рішення падінням продажів електромобілів у Європі, а також зростанням економічної напруги. SVOLT, восьмий за величиною виробник батарей у Китаї з часткою ринку 2,36%, зіштовхнувся з фінансовими труднощами, що стали на заваді європейському розширенню
Відмова від європейських заводів SVOLT
SVOLT планувала побудувати два заводи в Німеччині: модульний і пакувальний завод у Саарланді та виробничий завод батарей у Бранденбурзі. На завод у Саарланді було заплановано інвестиції на суму 2 мільярди євро з початковим запуском у середині 2024 року та потенціалом виробництва до 24 ГВт-год на рік. Завод у Бранденбурзі мав стати першою закордонною фабрикою SVOLT для виробництва батарейних осередків і почати працювати у 2025 році. Однак обидва проєкти скасовано через затримки і фінансові обмеження
Фінансові труднощі та зміни в стратегії
Проблеми SVOLT з фінансуванням виявилися не лише у Європі, але й у Китаї. Компанія планувала вийти на Шанхайську біржу STAR Market наприкінці 2022 року, проте ці плани були остаточно скасовані у грудні того ж року. Тепер замість виробничих потужностей SVOLT вирішила зосередитися на підтримці європейського ринку через технічні послуги, склади, інженерну підтримку, логістику та обслуговування, залишаючи в регіоні лише мінімальну інфраструктуру
Конкуренція і виклики для батарейних виробників у Європі
Ситуація з SVOLT є лише частиною загальної картини — інші виробники батарей також стикаються з труднощами в Європі. У вересні спільне підприємство Volvo і Northvolt звернулося до уряду Швеції з проханням про $1,2 млрд для завершення будівництва заводу в Гетеборзі. Цьому передувало скасування замовлення на 2 млрд євро від BMW на батарейні осередки для Northvolt. Таким чином, виробники батарей стикаються з жорсткою конкуренцією та викликами у фінансуванні європейських проектів, що може вплинути на подальший розвиток електромобільної індустрії в ЄС
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі