Китайська компанія Leapmotor, за підтримки Stellantis, представила свій третій електромобіль для Європи – компактний позашляховик B10. Після випуску меншого хетчбека T03 та середньорозмірного позашляховика C10, нова модель має стати серйозним конкурентом місцевим автовиробникам
Особливості новинки та цілі виходу на ринок
На Паризькому автосалоні відбулася прем’єра Leapmotor B10, компактного SUV, який націлений на боротьбу з Kia EV3, Jeep Avenger та Hyundai Kona. Пропонуватимуться як повністю електричні версії, так і гібридні моделі з розширеним запасом ходу. Очікується, що ціна на B10 складе менше €30 тисяч – це зробить його вигідним вибором в сегменті компактних електричних кросоверів
Незважаючи на загрозу запровадження мит ЄС на китайські автомобілі, Leapmotor рішуче налаштований на розширення в Європі. Вже працює понад 200 дилерів у 13 країнах, і до кінця 2025 року кількість точок продажів планують збільшити до 500
Технології та дизайн Leapmotor B10
Модель B10 побудована на новітній платформі LEAP 3.5, що включає передові системи допомоги водієві, “цифрову” кабіну та «розумне» підключення до інтернету. Окрім повністю електричної версії, новинка пропонуватиметься у варіанті з розширеним запасом ходу, завдяки 1,5-літровому двигуну
Зовнішній вигляд електромобіля вирізняється гладкими лініями, врівень вбудованими дверними ручками та тонкими світловими панелями, подібними до старшої моделі C10. Дизайн має знайомі риси, і в профілі B10 можна помітити схожість із Porsche Cayenne. Інтер’єр автомобіля поки що не показали, але очікується, що він наслідуватиме мінімалістичний підхід C10 з великими екранами та простою панеллю приладів
Вихід на ринок та підтримка Stellantis
Ціни на B10 поки не розкриті, але очікується, що його вартість буде менше €30 тисяч. Це поставить модель у пряму конкуренцію з добре відомими гравцями ринку. Проте, щоб досягти успіху, Leapmotor доведеться запропонувати більше, ніж просто модні технологічні рішення
Успіх виходу Leapmotor на європейський ринок значною мірою залежить від підтримки Stellantis, яка забезпечує логістичну інфраструктуру та сервісну мережу. За словами генерального директора Leapmotor International, Сінь Тяньшу, партнерство з Stellantis є «безпрецедентною перевагою» для компанії. Це означає, що в значній мірі Leapmotor покладається на ресурси Stellantis, щоб вийти на нові ринки
В найближчі три роки компанія планує випускати по одній новій моделі щорічно. Чи зможе B10 виділитися на фоні конкурентів і стати успішним, покаже час, але поки що Leapmotor зосереджує всі свої зусилля на Європі
Читати далі
Схожі записиКомпанія BYD демонструє рекордні продажі електромобілів, однак на внутрішньому ринку Китаю вона стикається з проблемами У травні 2025 року BYD реалізувала 382 476 нових енергоефективних транспортних засобів (NEV), що стало найкращим місячним результатом поточного року. Загальний обсяг продажів за перші п’ять місяців склав понад 1,76 мільйона одиниць, зокрема 1,73 мільйона легкових авто. Основне зростання забезпечили […]
27 Червня 2025Адміністрація Трампа зазнала суттєвого удару у справі фінансування зарядної інфраструктури для електромобілів Окружний суддя в Вашингтоні постановив розблокувати мільярдні кошти, виділені Конгресом на Національну програму розвитку мережі зарядних станцій для електротранспорту. У своєму рішенні суддя наголосила, що Конгрес схвалив виділення п’яти мільярдів доларів на стратегічне розгортання інфраструктури та створення єдиної мережі для збору даних і […]
27 Червня 2025І хоча це поки що концепт, фактично перед нами серійний Mercedes-AMG GT 4-Door нового покоління Концепт GT XX оснащено тримоторною силовою установкою на базі осьових електродвигунів Yasa, які видають понад 1341 к.с. (1000 кВт). Один мотор встановлено спереду, та два ззаду, вони забезпечують повний привід з динамічним розподілом моменту. Розгін до 100 км/год займає менше […]
27 Червня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі