Leapmotor B10 виходить на ринок електромобілів Європи за підтримки Stellantis
Китайська компанія Leapmotor, за підтримки Stellantis, представила свій третій електромобіль для Європи – компактний позашляховик B10. Після випуску меншого хетчбека T03 та середньорозмірного позашляховика C10, нова модель має стати серйозним конкурентом місцевим автовиробникам
Особливості новинки та цілі виходу на ринок
На Паризькому автосалоні відбулася прем’єра Leapmotor B10, компактного SUV, який націлений на боротьбу з Kia EV3, Jeep Avenger та Hyundai Kona. Пропонуватимуться як повністю електричні версії, так і гібридні моделі з розширеним запасом ходу. Очікується, що ціна на B10 складе менше €30 тисяч – це зробить його вигідним вибором в сегменті компактних електричних кросоверів
Незважаючи на загрозу запровадження мит ЄС на китайські автомобілі, Leapmotor рішуче налаштований на розширення в Європі. Вже працює понад 200 дилерів у 13 країнах, і до кінця 2025 року кількість точок продажів планують збільшити до 500
Технології та дизайн Leapmotor B10
Модель B10 побудована на новітній платформі LEAP 3.5, що включає передові системи допомоги водієві, “цифрову” кабіну та «розумне» підключення до інтернету. Окрім повністю електричної версії, новинка пропонуватиметься у варіанті з розширеним запасом ходу, завдяки 1,5-літровому двигуну
Зовнішній вигляд електромобіля вирізняється гладкими лініями, врівень вбудованими дверними ручками та тонкими світловими панелями, подібними до старшої моделі C10. Дизайн має знайомі риси, і в профілі B10 можна помітити схожість із Porsche Cayenne. Інтер’єр автомобіля поки що не показали, але очікується, що він наслідуватиме мінімалістичний підхід C10 з великими екранами та простою панеллю приладів
Вихід на ринок та підтримка Stellantis
Ціни на B10 поки не розкриті, але очікується, що його вартість буде менше €30 тисяч. Це поставить модель у пряму конкуренцію з добре відомими гравцями ринку. Проте, щоб досягти успіху, Leapmotor доведеться запропонувати більше, ніж просто модні технологічні рішення
Успіх виходу Leapmotor на європейський ринок значною мірою залежить від підтримки Stellantis, яка забезпечує логістичну інфраструктуру та сервісну мережу. За словами генерального директора Leapmotor International, Сінь Тяньшу, партнерство з Stellantis є «безпрецедентною перевагою» для компанії. Це означає, що в значній мірі Leapmotor покладається на ресурси Stellantis, щоб вийти на нові ринки
В найближчі три роки компанія планує випускати по одній новій моделі щорічно. Чи зможе B10 виділитися на фоні конкурентів і стати успішним, покаже час, але поки що Leapmotor зосереджує всі свої зусилля на Європі