Китайська компанія Leapmotor, за підтримки Stellantis, представила свій третій електромобіль для Європи – компактний позашляховик B10. Після випуску меншого хетчбека T03 та середньорозмірного позашляховика C10, нова модель має стати серйозним конкурентом місцевим автовиробникам

Особливості новинки та цілі виходу на ринок
На Паризькому автосалоні відбулася прем’єра Leapmotor B10, компактного SUV, який націлений на боротьбу з Kia EV3, Jeep Avenger та Hyundai Kona. Пропонуватимуться як повністю електричні версії, так і гібридні моделі з розширеним запасом ходу. Очікується, що ціна на B10 складе менше €30 тисяч – це зробить його вигідним вибором в сегменті компактних електричних кросоверів

Незважаючи на загрозу запровадження мит ЄС на китайські автомобілі, Leapmotor рішуче налаштований на розширення в Європі. Вже працює понад 200 дилерів у 13 країнах, і до кінця 2025 року кількість точок продажів планують збільшити до 500

Технології та дизайн Leapmotor B10
Модель B10 побудована на новітній платформі LEAP 3.5, що включає передові системи допомоги водієві, “цифрову” кабіну та «розумне» підключення до інтернету. Окрім повністю електричної версії, новинка пропонуватиметься у варіанті з розширеним запасом ходу, завдяки 1,5-літровому двигуну

Зовнішній вигляд електромобіля вирізняється гладкими лініями, врівень вбудованими дверними ручками та тонкими світловими панелями, подібними до старшої моделі C10. Дизайн має знайомі риси, і в профілі B10 можна помітити схожість із Porsche Cayenne. Інтер’єр автомобіля поки що не показали, але очікується, що він наслідуватиме мінімалістичний підхід C10 з великими екранами та простою панеллю приладів

Вихід на ринок та підтримка Stellantis
Ціни на B10 поки не розкриті, але очікується, що його вартість буде менше €30 тисяч. Це поставить модель у пряму конкуренцію з добре відомими гравцями ринку. Проте, щоб досягти успіху, Leapmotor доведеться запропонувати більше, ніж просто модні технологічні рішення
Успіх виходу Leapmotor на європейський ринок значною мірою залежить від підтримки Stellantis, яка забезпечує логістичну інфраструктуру та сервісну мережу. За словами генерального директора Leapmotor International, Сінь Тяньшу, партнерство з Stellantis є «безпрецедентною перевагою» для компанії. Це означає, що в значній мірі Leapmotor покладається на ресурси Stellantis, щоб вийти на нові ринки

В найближчі три роки компанія планує випускати по одній новій моделі щорічно. Чи зможе B10 виділитися на фоні конкурентів і стати успішним, покаже час, але поки що Leapmotor зосереджує всі свої зусилля на Європі
Читати далі
Схожі записиБагато років у соцмережах любили лякати всіх розмовами про те, що акумулятори в електромобілях швидко вмирають, немов батарея у смартфоні через три роки. Здавалося, електрокари приречені втрачати свою ефективність і ставати майже непотрібними після кількох сезонів експлуатації. Нові дані свідчать про протилежне. Сучасні технології акумуляторів виявилися значно довговічнішими, ніж припускали навіть інженери Шведська компанія з […]
27 Жовтня 2025
На вигляд Munro M280 ніби зійшов із конвеєра у 1985 році Квадратний кузов, прості форми, атмосферний дух класичного Land Rover Defender. Але під цим «олдскульним» корпусом приховано сучасну електричну силову установку і потужне обладнання для справжнього бездоріжжя Сьогодні на ринку з’являється дедалі більше електромобілів, які успішно конкурують з авто на ДВЗ, призначених для суворого бездоріжжя. […]
27 Жовтня 2025
Ринок електромобілів у США переживає не найпростіший період. Політика, яка знову сприяє традиційному паливу, а також скасування федеральної податкової пільги на електромобілі зменшили попит. Деякі виробники переглядають свої плани, призупиняють анонсовані моделі або зменшують масштаб проектів, які ще вчора здавалися безумовними Jeep, однак, не збирається здаватися Після того як Stellantis відмовився від електричної версії пікапа […]
27 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі