Легендарний Dodge Charger став електричним
Серійний Dodge Charger 2024 модельного року виглядає дуже схожим на концепт
Концепт дійшов до виробництва практично без змін, починаючи від аеродинамічного носа, що нагадує Charger 60-х років, і закінчуючи задньою частиною. Навіть в інтер’єрі зберігся той самий подвійний екран, перемикач передач під пістолетну рукоятку і кругове об’ємне освітлення
Окрім купе буде й чотиридверний седан, який стане більш просторим і практичним як для людей, так і для вантажу, адже максимальний об’єм багажника сягає 1090 л (хоча це лише на 31 л більше, ніж у купе)
Варто також згадати, що майбутній заряджений бензиновий Charger Sixpack буде відрізнятися від попередників своїм зовнішнім виглядом. У той час як електромобілі мають носову частину “R-Wing”, яка пропускає повітря через вентиляційний отвір у капоті, Sixpack має звичайний капот і решітку радіатора
Протягом першого року виробництва Charger буде доступний лише як електромобіль, і називатиметься Charger Daytona. Спочатку будуть запропоновані дві комплектації Daytona, R/T та Scat Pack, кожна з яких має практично однакову батарею та електродвигун. Кожна з них отримає пару однакових електродвигунів з одношвидкісною коробкою передач, потужність 335 к.с. і 406 Нм крутного моменту. Однак, в залежності від комплектації, сумарна потужність буде різною. Максимальна потужність R/T становитиме 456 к.с. і 547 Нм, тоді як максимальна потужність Scat Pack – 590 к.с. і 850 Нм
Зверніть увагу, що ці цифри вказані з 15-секундним режимом Power Shot, який додає 40 кінських сил до звичайної потужності. Між ввімкненнями Power Shot є 30-секундна перерва на охолодження, але загальна кількість активацій не обмежена
Протягом першого року виробництва Dodge буде включати в комплект модернізацію Direct Connection Stage Kit безкоштовно. Таким чином, R/T першого року випуску матиме 40-сильну модифікацію Stage 1, що збільшить його потужність до 496 кінських сил, а Scat Pack матиме 80-сильну модифікацію Stage 2, що збільшить його потужність до 670 кінських сил. І, можливо, найважливішою частиною рівняння є час розгону. Dodge заявляє, що час розгону від 0 до 100 км/год становить 4,7 секунди, а час проходження чверті милі – 13,1 секунди. Scat Pack розганяється до сотні за 3,3 секунди, а час проходження чверті милі становить 11,5 секунди. Максимальна швидкість відносно невелика – 220 км/год для R/T і 215 для Scat Pack
До цих двигунів приєднано акумуляторну батарею ємністю 100,5 кВт-год, з яких 93,9 кВт-год – корисна. Очікується, що R/T зможе проїхати на одному заряді 510 км, а Scat Pack – 418 км. Це 400-вольтовий акумуляторний блок, який досягає пікової потужності 183 кВт від швидкого зарядного пристрою постійного струму. За оцінками Dodge, 80% заряду можна поповнити приблизно за 30 хвилин на швидкому зарядному пристрої постійного струму потужністю 350 кВт. Що стосується зарядки змінним струмом, тоді пікова потужність становить 11 кВт, а зарядний пристрій змінного струму Type-2 має заряджати Charger Daytona на 80% від 5 до 7 годин
Двошвидкісна коробка передач і 800-вольтна батарея, які були на концепті, недоступні для представлених автомобілів. Бо їх приберегли для моделі SRT Banshee, яка з’явиться наступного року, та матиме ще кращі характеристики, ніж Scat Pack
Що стосується підвіски, то Charger Daytona буде використовувати незалежну передню багатоважільну підвіску та незалежну задню зі стандартними пасивними монотрубними амортизаторами. Але Scat Pack Track Pack отримає двоклапанні адаптивні амортизатори з більш жорсткими пружинами
Для Charger Daytona також передбачено кілька спеціальних функцій. Існує цілий ряд “Race Options” зі спеціальними функціями, включаючи режим Donut для того, щоб крутити “пончик”; режим Drift для силового ковзання; Launch Control для швидкого старту; і Race Prep, який підготує акумуляторну батарею до перегонів. Остання з цих функцій має різну температуру акумулятора залежно від того, чи ви берете участь у драг-рейсингу, чи їздите по треку. Також є “Fratzonic Chambered Exhaust”, який відтворює різні звуки назовні. А в комплекті з Track Pack є відеореєстратор, який записуватиме відео з дороги, аудіо з салону та всі дані про дії водія, GPS-трекінг та іншу інформацію про автомобіль Щодо того, коли Charger з’явиться у продажу, то це залежить від версії. Першими з’являться Charger Daytona R/T та Scat Pack, виробництво яких розпочнеться в середині цього року. Чотиридверні Charger Daytona та Charger Sixpack у двох- та чотирьохдверній версіях будуть пізніше, їх виробництво розпочнеться у першому кварталі наступного року. А ще пізніше з’явиться Daytona SRT Banshee. Всі вони будуть побудовані на заводі у Віндзорі, Онтаріо