Лише переможець поїде на концепті електричного Toyota AE86
Навіть якщо ви виграєте в лотерею, вам все одно доведеться заплатити еквівалент $133, щоб сісти за кермо цього 94-сильного AE86
Зазвичай автовиробники не дозволяють широкому загалу їздити на своїх концепт-карах. Toyota, мабуть, дуже довіряє своїм ентузіастам, оскільки дозволить кільком щасливчикам сісти за кермо свого AE86 BEV Concept в рамках лотереї в Японії
Заявки на участь у лотереї приймаються з 13 по 26 лютого. Якщо ви виграєте, вам доведеться заплатити еквівалент $133 (20 000 ієн), щоб отримати можливість проїхатися на AE86 BEV, вперше представленому на Токійському автосалоні 2023 року, по Тойота-Сіті протягом трьох годин
Toyota не повідомляє, скільки переможців буде обрано, але є 13 тригодинних слотів, тож, ймовірно, саме стільки переможців зможуть проїхатися на AE86 BEV
Двигун AE86 BEV походить від гібридного пікапа Tundra i-Force Max, та розвиває 94 кінські сили та 150 Нм крутного моменту, і ця потужність передається на задні колеса через шестиступінчасту механічну коробку передач. Для порівняння, оригінальний 1,6-літровий двигун 4A-GEU розвивав 128 кінських сил і 149 Нм крутного моменту
Батарея від Lexus NX 450h+ PHEV додає до загальної ваги 1070 кг – важкувато для AE86, хоч вона й вражаюче легка за стандартами електромобілів. В салоні є пара сидінь-ковшів Bride та сталеві панелі з ромбовидним візерунком на підлозі. Акумуляторна батарея від Lexus займає місце, яке спочатку призначалося для задніх сидінь і вантажного відсіку
На жаль, переможці не зможуть відтворити Initial D у своєму орендованому AE86 BEV. Правила лотереї конкретно забороняють дрифт та проїзд через гірські перевали. В разі пошкодження чи списання AE86 BEV, переможець зобов’язаний відремонтувати концепт