Навіть якщо ви виграєте в лотерею, вам все одно доведеться заплатити еквівалент $133, щоб сісти за кермо цього 94-сильного AE86
Зазвичай автовиробники не дозволяють широкому загалу їздити на своїх концепт-карах. Toyota, мабуть, дуже довіряє своїм ентузіастам, оскільки дозволить кільком щасливчикам сісти за кермо свого AE86 BEV Concept в рамках лотереї в Японії
Заявки на участь у лотереї приймаються з 13 по 26 лютого. Якщо ви виграєте, вам доведеться заплатити еквівалент $133 (20 000 ієн), щоб отримати можливість проїхатися на AE86 BEV, вперше представленому на Токійському автосалоні 2023 року, по Тойота-Сіті протягом трьох годин
Toyota не повідомляє, скільки переможців буде обрано, але є 13 тригодинних слотів, тож, ймовірно, саме стільки переможців зможуть проїхатися на AE86 BEV
Двигун AE86 BEV походить від гібридного пікапа Tundra i-Force Max, та розвиває 94 кінські сили та 150 Нм крутного моменту, і ця потужність передається на задні колеса через шестиступінчасту механічну коробку передач. Для порівняння, оригінальний 1,6-літровий двигун 4A-GEU розвивав 128 кінських сил і 149 Нм крутного моменту
Батарея від Lexus NX 450h+ PHEV додає до загальної ваги 1070 кг – важкувато для AE86, хоч вона й вражаюче легка за стандартами електромобілів. В салоні є пара сидінь-ковшів Bride та сталеві панелі з ромбовидним візерунком на підлозі. Акумуляторна батарея від Lexus займає місце, яке спочатку призначалося для задніх сидінь і вантажного відсіку
На жаль, переможці не зможуть відтворити Initial D у своєму орендованому AE86 BEV. Правила лотереї конкретно забороняють дрифт та проїзд через гірські перевали. В разі пошкодження чи списання AE86 BEV, переможець зобов’язаний відремонтувати концепт
Читати далі
Схожі записиКомпанія Skoda зробила несподіваний, але дуже логічний крок у розвитку своєї електромобільної лінійки — перетворила популярний електричний кросовер Enyaq на комерційний автомобіль. Новинка отримала назву Skoda Enyaq Cargo і на перший погляд майже не відрізняється від звичайного Enyaq, допоки не зазирнеш усередину. Це перша повністю електрична модель марки, адаптована для потреб малого бізнесу та комерційних […]
15 Липня 2025General Motors зробив ще один крок назустріч доступним електромобілям, оголосивши про запуск нової програми з виробництва акумуляторів на базі літій-залізо-фосфатної (LFP) хімії. Йдеться про модернізацію заводу Ultium Cells у місті Спрінг-Гілл, штат Теннессі, де вже наприкінці 2027 року розпочнеться випуск нових батарей для наступного покоління бюджетних електрокарів. Саме ця технологія, за словами компанії, дозволить суттєво […]
15 Липня 2025Polestar не може усунути проблему з камерою заднього виду: два відкликання і жодного результату В електромобілях програмне забезпечення відіграє ключову роль у роботі більшості систем автомобіля. Але навіть у брендів, що позиціонують себе як технологічно прогресивні, трапляються невдачі. Яскравий приклад — ситуація з електрокарами Polestar 2, які вже двічі за останні 12 місяців відкликали через […]
15 Липня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі