Lola з Yamaha побудують силову установку для Formula E
Через два роки після свого відродження, компанія Lola cars готова повернутися до професійних перегонів на відкритих колесах
Два роки тому учасник IMSA Тілль Бехтольсхаймер придбав легендарного британського виробника гоночних автомобілів Lola. Останні два роки компанія провела, відновлюючи бренд з нуля перед поверненням у світ перегонів. І це повернення розпочалося з нового партнерства з Yamaha у Формулі E
У вівторок видання The Race вперше повідомило про те, що відроджена Бехтольсхаймером компанія Lola приєднається до чемпіонату з електричних перегонів. Цю угоду підтвердили в Токіо, додавши важливу деталь партнерства з Yamaha. Очікується, що Lola та Yamaha співпрацюватимуть з існуючою командою, яка потребує силового агрегату. Як Abt, яка колись була заводським партнером Audi
Альянс Lola-Yamaha приєднується до Stellantis, Porsche, Mahindra, Jaguar та команди Electric Racing Technologies у створенні силових агрегатів для електричної гоночної серії. Пізніше компанія Nissan, що має свою заводську команду, які McLaren, оголосила, що планує залишатися в серії щонайменше до 2030 року
З самого початку Lola будувала автомобілі, які змагалися в багатьох гоночних класах, в тому числі й у гонках з відкритими колесами по всьому світу. Спортивні автомобілі бренду шістдесятих років були одними з найкращих, які могли придбати приватні власники. Зокрема T70, який виграв “24 години Дайтони” 1969 року, та Mk. 6, який став прообразом першого Ford GT. Бренд також випускав автомобілі Формули-1 та американські гоночні автомобілі. Автомобілі Lola тричі вигравали Індіанаполіс 500 і домінували в останні роки в серії ChampCar