- Lotus Emeya випередив кілька інших електромобілів у незалежному тесті на швидкість заряджання
- Китайський седан зарядився на 10-80% за 14 хвилин і досяг пікової швидкості зарядки 402 кВт
- Emeya заряджався швидше, ніж інші високошвидкісні електромобілі, такі як Hyundai Ioniq 5
Lotus Emeya розганяється від нуля до 100 км/год за 2,8 секунди – це швидко. Інша справа – зарядка. Нещодавно Emeya випередила багато інших електромобілів і в цій дисципліні, поповнивши свій акумулятор ємністю 102 кВт-год з 10 до 80% всього за 14 хвилин

Згідно з даними P3 Group підключений до зарядного пристрою постійного струму чотиридверний седан зафіксував пікову швидкість зарядки 402 кВт, а середня швидкість зарядки склала 331 кВт. Навіть нещодавно оновлений Taycan від Porsche офіційно не має пікової потужності понад 320 кВт, хоча його справжня швидкість зарядки невідома, оскільки він не був включений у незалежний тест P3. Окрім Lotus, P3 протестував XPeng G9 RWD Long Range, Kia EV9 RWD, Hyundai Ioniq 6 RWD, Nio ET5 Touring Long Range, Mercedes EQS 450+, Genesis G80 Electrified, BMW i7 eDrive50, Tesla Model Y RWD Long Range та BYD Atto 3

Діаграми консалтингової компанії P3 показують, що, незважаючи на те, що електромобілі Hyundai Group розхвалюють за їхню нібито швидку 800-вольтну архітектуру, вони не змогли наблизитися до пікової швидкості заряджання Emeya. Єдиним електромобілем, якому це вдалося, був XPeng G9 з піковою потужністю 320 кВт
Кілька інших цікавих речей, які варто відзначити на графіку: різні автомобілі Hyundai Group мають дуже різні криві зарядки, а різке падіння зарядної швидкості Emeya, зі швидким відновленням на 25-відсотковій позначці – це результат підвищеної температури батареї, хоча потім падіння зарядної швидкості відбувається досить швидко. На відмітці 75% розрив у швидкості заряду між Lotus та іншими автомобілями скоротився, але він все ще залишається найкращим у групі

На противагу цьому, XPeng, який стартує потужно, відстає від усіх, окрім повільного BYD Atto 3, на півдорозі, перетворюючи свою пікову потужність 320 кВт на середній показник в 233 кВт, хоча вона відновлюється, коли батарея наближається до 80% заряду
Висока швидкість заряджання Emeya дозволяє їй набрати 310 км пробігу всього за 10 хвилин, але це лише за умови підключення до надшвидкого зарядного пристрою потужністю 400 кВт, який не так вже й часто зустрічається. І це все одно набагато повільніше, ніж час заправки бензинового седана з ДВЗ, такого як Porsche Panamera, який може набрати достатньо пального для поїздки на 310 км менш ніж за дві хвилини
Читати далі
Схожі записиКомпанія Volvo досягла чергової знаменної віхи у сфері електрифікації, причому цього разу – поза межами шосе. Після того, як їхній парк електричних напівпричепів-тягачів подолав понад 100 мільйонів кілометрів на електротязі, наступний етап електричної трансформації втілився у вигляді нового фронтального навантажувача Volvo L90 Electric, який почав надходити до перших замовників Детально про L90 Electric Новий фронтальний […]
21 Жовтня 2025
Президент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025
Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі