Компанія Lynk & Co презентувала свій перший електромобіль для європейського ринку – модель під назвою 02. Цей задньоприводний кросовер-купе має потужність 268 к.с. і запас ходу до 445 км. Ціни варіюються залежно від країни, але стартова ціна на основних ринках становить €35 995. Модель також буде доступна в Китаї під назвою Z20

Кросовер стартує від €35 995 і вже доступний для замовлення
Електромобіль Lynk & Co 02 має аеродинамічно оптимізовану передню частину з роздільними світловими елементами та активними повітрозабірниками. Дизайнери також додали панорамний скляний дах, двоколірне фарбування та колеса на 19 або 20 дюймів. Інші помітні особливості – врізані дверні ручки та великий задній спойлер з інтегрованими ліхтарями

Цікавим доповненням є функція “Hey Honk”, яка дозволяє налаштовувати звук сигналу для дружніх взаємодій з пішоходами та іншими учасниками руху. За результатами тестувань, пішоходи надають перевагу цій системі замість звичних гучних сигналів

Розміри автомобіля складають 4460 мм у довжину, 1845 мм у ширину та 1573 мм у висоту, при колісній базі 2755 мм. За розмірами Lynk & Co 02 порівнюють з Toyota Corolla Cross, але з більшим на 117 мм міжосьовим простором
Сучасний інтер’єр та технології
Інтер’єр Lynk & Co 02 відрізняється мінімалізмом із двоярусною панеллю приладів та овальним кермом, натхненним авіаційними мотивами. Водій отримує 10,2-дюймову цифрову панель приладів, а більшість функцій автомобіля керуються через 15,4-дюймову інформаційно-розважальну систему

У салоні використані перероблені та прозорі матеріали, а також вкраплення кольорових акцентів. Покупці також отримають бездротову зарядку для двох пристроїв, підігрів керма та передніх сидінь з електроприводом. Іншою цікавою функцією є Journey Camera, яка дозволяє робити селфі або групові фото прямо через дзеркало заднього виду
Ще одна незвичайна функція – “ремінець для спільного використання”, який дозволяє ділитися автомобілем через мобільний додаток

Технічні характеристики: задній привід і до 445 км на одному заряді
Lynk & Co 02 побудований на платформі Sustainable Experience Architecture від Geely та оснащений акумулятором ємністю 66 кВт-год. Він живить мотор потужністю 268 к.с. (200 кВт) та 343 Нм крутного моменту, що дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год за 5,5 секунди з максимальною швидкістю 180 км/год
Швидка зарядка потужністю 150 кВт може зарядити батарею від 10% до 80% всього за 30 хвилин, а на повному заряді автомобіль долає до 445 км

Безпека також на високому рівні завдяки 21 функції, включаючи автоматичне екстрене гальмування, попередження про зіткнення та систему виявлення перехресного руху спереду і ззаду
Lynk & Co 02 вже доступний для замовлення, а ціни стартують від €35 995 у Німеччині, Франції та Нідерландах
Читати далі
Схожі записиУ німецькому місті Вольфсбург випробовують електромобіль Gen.Urban, який вже самостійно їздить звичайними міськими вулицями поруч з іншими учасниками руху. Машина не має керма і педалей, тому пасажири перебувають у салоні без можливості керувати авто традиційним способом Проєкт Gen.Urban створили для розуміння того, як люди почуваються під час поїздки в автономному транспорті Інженери Volkswagen аналізують поведінку […]
15 Грудня 2025
Європейський Союз готується відмовитися від плану повністю заборонити продаж нових автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Про це наприкінці тижня заявив один із керівників Європарламенту. Офіційне рішення очікують до кінця року, і воно фактично ставить крапку в довгій і напруженій дискусії. Європа стояла перед вибором: або посилювати екологічні вимоги за прикладом Китаю, або […]
15 Грудня 2025
Завдяки AI складні й довгі процеси спрощуються, а час розробки помітно скорочується. Щоб перевірити можливості нової технології на практиці, один професійний дизайнер поставив собі амбітне завдання — за один день створити повноцінний концепт-кар, починаючи з кількох ескізів від руки та завершуючи фотореалістичними зображеннями, згенерованими виключно за допомогою ШІ Автором експерименту став Антонен Коен, французький автомобільний […]
14 Грудня 2025
Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі