Не лише західні автовиробники бояться китайської навали. Насправді, вся автомобільна примосливость Китаю знаходиться під таким величезним внутрішнім тиском, що лише 1 з 7 місцевих виробників електромобілів зможе заробляти гроші після 2030 року. Принаймні, так вважають аналітики
За даними Alixpartners, наразі в Китаї працює 137 брендів електромобілів, але аналітики консалтингової компанії вважають, що лише 19 з них будуть прибутковими до 2030 року
Що загрожує виробникам електромобілів?
Перш за все – цінова війна, яка триває на внутрішньому ринку Китаю останні кілька років. І ознак того, що вона припиниться пока що не видно. Такі автогіганти як BYD мають достатню маржу, щоб знижувати ціни знову і знову, вичавлюючи конкурентів, чия маржа не така велика, але вони змушені знижувати власні ціни, щоб залишитися в грі
Поки товстий схудне, худий – здохне
Цінова війна вже завдала шкоди деяким китайським брендам, зокрема WM Motor, який подав заяву про банкрутство у 2023 році, і Alixpartners очікує, що за ним послідує ще багато інших
Аналітики прогнозують, що бренди, які не зможуть отримувати прибуток, будуть змушені взагалі покинути галузь або змінити курс і переслідувати лише незначну частку автомобільного ринку, повідомляє Bloomberg
Китайські виробники електрокарів захоплять третину світового ринку
Тим часом такі бренди, як BYD і Tesla, лише зміцнять свої позиції. За данними аналітиків Alixpartners, китайські автовиробники захоплять 33% світового автомобільного ринку до 2030 року. Яким чином?
Одна з вражаючих деталей, що міститься в останньому звіті, стосується кількості понаднормових годин. Виявилось, що китайські робітники на заводах, що належать новим брендам електромобілів, можуть понаднормово працювати до 140 годин щомісяця. Тим часом працівники на заводих класичних автовиробників, таких як BMW чи Audi, мають лише 20 додаткових годин на місяць
Читати далі
Схожі записиПрезидент General Motors Марк Ройсс переконаний, що нові літій-марганцеві акумулятори (LMR) здатні відкрити шлях до появи середніх електровантажівок — сегмента, який досі залишався порожнім через технічні обмеження. У подкасті Plugged-In він пояснив, що головна причина відсутності таких моделей полягає саме в акумуляторах. Сучасні батареї занадто великі та важкі, щоб уміститися в компактні пікапи без втрати […]
20 Жовтня 2025Світова прем’єра MAN Lion’s Coach E стала справжньою сенсацією: перший європейський електричний туристичний автобус отримав престижну нагороду «Сталий автобус року 2026» у категорії туристичних моделей. Відзнаку вручено під час урочистого гала-вечора на Busworld Europe у Брюсселі. Міжнародне журі високо оцінило потужність електродвигуна, великий запас ходу, комфорт, безпеку та екологічну ефективність новинки. Для MAN ця перемога […]
20 Жовтня 2025Понад 115 000 електромобілів та гібридів із підзарядкою від мережі мають відвідати офіційні дилерські сервіси компанії на перевірку через виявлені технічні проблеми. Таке рішення ухвалено після розслідування Державної адміністрації з регулювання ринку Китаю, яка виявила дефекти у конструкції та компонентах акумуляторів Компанія подала офіційний план відкликання, який охоплює дві окремі серії автомобілів Першою стала лінійка […]
20 Жовтня 2025Читати далі
Більше про цю тему у нашому блозі