Лише 1 з 7 китайських фірм електромобілів зустріне 2030-й рік
Не лише західні автовиробники бояться китайської навали. Насправді, вся автомобільна примосливость Китаю знаходиться під таким величезним внутрішнім тиском, що лише 1 з 7 місцевих виробників електромобілів зможе заробляти гроші після 2030 року. Принаймні, так вважають аналітики
За даними Alixpartners, наразі в Китаї працює 137 брендів електромобілів, але аналітики консалтингової компанії вважають, що лише 19 з них будуть прибутковими до 2030 року
Що загрожує виробникам електромобілів?
Перш за все – цінова війна, яка триває на внутрішньому ринку Китаю останні кілька років. І ознак того, що вона припиниться пока що не видно. Такі автогіганти як BYD мають достатню маржу, щоб знижувати ціни знову і знову, вичавлюючи конкурентів, чия маржа не така велика, але вони змушені знижувати власні ціни, щоб залишитися в грі
Поки товстий схудне, худий – здохне
Цінова війна вже завдала шкоди деяким китайським брендам, зокрема WM Motor, який подав заяву про банкрутство у 2023 році, і Alixpartners очікує, що за ним послідує ще багато інших
Аналітики прогнозують, що бренди, які не зможуть отримувати прибуток, будуть змушені взагалі покинути галузь або змінити курс і переслідувати лише незначну частку автомобільного ринку, повідомляє Bloomberg
Китайські виробники електрокарів захоплять третину світового ринку
Тим часом такі бренди, як BYD і Tesla, лише зміцнять свої позиції. За данними аналітиків Alixpartners, китайські автовиробники захоплять 33% світового автомобільного ринку до 2030 року. Яким чином?
Одна з вражаючих деталей, що міститься в останньому звіті, стосується кількості понаднормових годин. Виявилось, що китайські робітники на заводах, що належать новим брендам електромобілів, можуть понаднормово працювати до 140 годин щомісяця. Тим часом працівники на заводих класичних автовиробників, таких як BMW чи Audi, мають лише 20 додаткових годин на місяць